XXL Nutrition

Steroids Saved My Life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een sukkel zeg. Met zo'n fysiek beginnen met kuren.

Dat je ecto bent is geen excuus om niet eerst 3 jaar natural te knallen.

bah wat eeen mietje!

Alle zes de aflveringen nu gezien. De volgende zes hoef ik ook niet meer te zien.

Wat een bende amateurs.

wat een rand debielen, die andere kerels ook imo. only in armerica

zijn keuze
verder geinige filmpjes

de filmpjes zijn zeker leuk opgezet ja!

Wat hij nu in 6 weken met anabolen bereikt heeft had hij in misschien wel 8 weken natural en goed vreten al kunnen bereiken. Bij een beginner gaat het bijna even hard als iemand die AS zet.

idd ga eerst eten man, komop nou.

Ik vermoed dat er aan het einde een grote onthulling komt waarin hij zegt dat hij het allemaal naturel heeft gedaan en dat daarom iedereen van de steroïden af moet blijven :)

lol wat een onzin. Born to fail. Maar heb wel de tijd genomen om alle 6 afleveringen te kijken vanwege de mooie vrouwtjes :D

man man man, ik heb zelf ook van ver moeten komen en ben er nog lang niet, maar wat een instelling heeft die gast.

wat een kneus, geeft mensen een compleet verkeerd beeld(en aanmoediging.)
?? dan zijn die mensen toch zelf achterlijk? Wie bepaalt wat voor een beeld het achterlaat? de ontvanger zelf.

ik snap niet waarom de meeste hier dit zo positief vinden.

het enigste wat die jongen doet is trainen en steroide nemen.
voor de rest geen voedingsschema of whatever...

als die daar nu eens mee begint is hij binnen aan jaar niet zo groot als die andere kerel.
later na een jaar of 5/8 pas aan steroide denken.
dit is gewoon ****ing dom!!!

ach positief, hij brengt het erg objectief, een soort van.. mini louie theroux. Een goede opzet heeft het ook. Dat hij moet eten is algemeen bekend, misschien laat hij hiermee ook wel zien hoe oppervlakkig de wereld is, hoe onzeker hij is en hoe graag hij gemogen wil worden door zijn omgeving(als in er beter uit gaan zien voor de dames). Daarnaast zal dat kleine beetje wat hij gebruikt niet veel schade opleveren vermoed ik.

Ook grappig dat ze bij de deadlift shrugs laten zien :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Volgens mij is er nog niet vermeld wat hij gebruikt, wellicht dat het op zijn site staat.

Voor iedereen die begint moeilijk te doen over wanneer, hoe en op welk moment hij AAS gebruikt; wie ben jij om dat te beslissen?

Alsof er een bepaalde maatstaf bestaat voor het gebruik van AAS. Waarschijnlijk wordt iedere pro bb'er/ gewichtheffer of wat voor sporter dan ook voor gek uitgemaakt door jan modaal als die aan de AAS begint.

Hij maakt de keuze om op dit moment te juicen, niet na 10 jaar naturel trainen, dat is nou eenmaal zo.

?? dan zijn die mensen toch zelf achterlijk? Wie bepaalt wat voor een beeld het achterlaat? de ontvanger zelf.

.

dit zijn de soort mensen die steroids een slechtere naam geven dan het verdient, je begrijpt zelf wel waarom, of niet?

en het is wel iets groter dan de ontvanger zelf......

Volgens mij is er nog niet vermeld wat hij gebruikt, wellicht dat het op zijn site staat.

Voor iedereen die begint moeilijk te doen over wanneer, hoe en op welk moment hij AAS gebruikt; wie ben jij om dat te beslissen?

Alsof er een bepaalde maatstaf bestaat voor het gebruik van AAS. Waarschijnlijk wordt iedere pro bb'er/ gewichtheffer of wat voor sporter dan ook voor gek uitgemaakt door jan modaal als die aan de AAS begint.

Hij maakt de keuze om op dit moment te juicen, niet na 10 jaar naturel trainen, dat is nou eenmaal zo.

niemand zegt toch dat hij het beslist? dat dit ventje gewoon uitermate triest bezig is helaas een feit.

• Topic Starter Topic Starter
niemand zegt toch dat hij het beslist? dat dit ventje gewoon uitermate triest bezig is helaas een feit.
Wat als iemand claimt dat jou huidige kuur uiterst triest is en als feit beschouwd?

Als ik hem was had ik het ook anders aangepakt, maar ik vind zijn beslissing niet triest.

Wat als iemand claimt dat jou huidige kuur uiterst triest is en als feit beschouwd?

Als ik hem was had ik het ook anders aangepakt, maar ik vind zijn beslissing niet triest.

comparing apples and oranges, nooit handig.

maar idd kuren met het idee van hallo ik ben 1.90, 60kg ofzo weet ik t, en ik kom maar niet aan ook al train ik keihard (toegeven dat ik nog geen juiste vorm heb met de oefeningen)sinds 2 weken en vreet me kapot(2 broodjes per dag!~!!!!), ik heb me enorm verdiept in de materie en er is maar 1 conclusie ik moet dbol/oxys gebruiken anders zal ik nooit groter worden. dat is idd geen trieste beslissing:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven