Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een sukkel zeg. Met zo'n fysiek beginnen met kuren.
Dat je ecto bent is geen excuus om niet eerst 3 jaar natural te knallen.
?? dan zijn die mensen toch zelf achterlijk? Wie bepaalt wat voor een beeld het achterlaat? de ontvanger zelf.wat een kneus, geeft mensen een compleet verkeerd beeld(en aanmoediging.)
ik snap niet waarom de meeste hier dit zo positief vinden.
het enigste wat die jongen doet is trainen en steroide nemen.
voor de rest geen voedingsschema of whatever...
als die daar nu eens mee begint is hij binnen aan jaar niet zo groot als die andere kerel.
later na een jaar of 5/8 pas aan steroide denken.
dit is gewoon ****ing dom!!!
?? dan zijn die mensen toch zelf achterlijk? Wie bepaalt wat voor een beeld het achterlaat? de ontvanger zelf.
.
Volgens mij is er nog niet vermeld wat hij gebruikt, wellicht dat het op zijn site staat.
Voor iedereen die begint moeilijk te doen over wanneer, hoe en op welk moment hij AAS gebruikt; wie ben jij om dat te beslissen?
Alsof er een bepaalde maatstaf bestaat voor het gebruik van AAS. Waarschijnlijk wordt iedere pro bb'er/ gewichtheffer of wat voor sporter dan ook voor gek uitgemaakt door jan modaal als die aan de AAS begint.
Hij maakt de keuze om op dit moment te juicen, niet na 10 jaar naturel trainen, dat is nou eenmaal zo.
Wat als iemand claimt dat jou huidige kuur uiterst triest is en als feit beschouwd?niemand zegt toch dat hij het beslist? dat dit ventje gewoon uitermate triest bezig is helaas een feit.
Wat als iemand claimt dat jou huidige kuur uiterst triest is en als feit beschouwd?
Als ik hem was had ik het ook anders aangepakt, maar ik vind zijn beslissing niet triest.