- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
comparing apples and oranges, nooit handig.
maar idd kuren met het idee van hallo ik ben 1.90, 60kg ofzo weet ik t, en ik kom maar niet aan ook al train ik keihard (toegeven dat ik nog geen juiste vorm heb met de oefeningen)sinds 2 weken en vreet me kapot(2 broodjes per dag!~!!!!), ik heb me enorm verdiept in de materie en er is maar 1 conclusie ik moet dbol/oxys gebruiken anders zal ik nooit groter worden. dat is idd geen trieste beslissing![]()
hij eet 3500 + kcal tijdens zen kuur
dat had hij gewoon al vanaf begin moeten doen
maarja et kan me niks schelen dat hij nu al gebruikt
volgens zijn dokter is hij gezond.
bang dat hij straks blijft gebruiken en groter word dan jullie ofzo
wat kan jullie het schelen :s al neemt hij 50 keer de dosis wat hij nu gebruikt moet hij weten
kerel er zijn ontelbaar gasten groter dan mij, alsof me dat kan boeien.
ik krijg er geen minderwaardigheidscomplex door.
hij eet 3500kcal maar heeft moeite met een normaal broodje behalve fast food.
das precies het punt het maakt je niet uit zeg je al
het is gewoon een luie donder die niet kan eten
als hij dat op deze manier oplost is dan zijn keuze
misschien is hij straks wel blij met zen lichaam ook al is het nu met anabolen
dit zijn de soort mensen die steroids een slechtere naam geven dan het verdient, je begrijpt zelf wel waarom, of niet?
en het is wel iets groter dan de ontvanger zelf......
wat boeit jou nou wat de wereld over roids denkt? je doet het toch voor jezelf of niet dan? Roids hebben geen slechte naam omdat mensen denken dat roids evil zijn, roids hebben een slechte naam omdat ze enigzins een bedreiging voor de gezondheid kunnen vormen volgens "wetenschappers" en aan de hand daar van komen de annekdotes pas. (mijn neef heeft een vriend van een vriend die roids heeft gebruikt en nu heeft hij 4 levers.)
het is niet groter dan de ontvanger zelf.
Zou de wereld moeten denken: goh roids zijn ok? dan krijg je pas rare fratsen. Zoals het nu is is het goed. Ik was zelf altijd anti roid, nu sinds een tijd niet meer, puur omdat ik me er in verdiept heb. Als je zelf een ignorant **** bent die zich er niet in wil verdiepen en met de massa meedenkt dan krijg je vanzelf de situatie dat roids slecht zijn. All sheeps, everything to fool the masses. Allemaal selectieve perceptie bro.
met je eens, maar je hebt naast de ontvanger ook het medium.
ik zelf zit in een omgeving die superanti is juist door de gevolgen die dit soort types aandragen op den duur. en dan denk ik eigenlijk gvd zonder dit soort types zou t een stuk minder retarded zijn wat selectieve perceptie betreft, kijk de wereld hoeft idd niet pro steroid te zijn integendeel maar dan heb je 2 uitersten, in mijn omgeving is het helaas een van de uitersten en erger ik me extra aan dit soort types, niet door wat ie nu allemaal vertelt of doet maar door wat later ''kan'' komen.
kun je me niet helemaal ongelijk in geven.
ik denk dat de hoofdrolspeler op het eind met een of andere onthulling komt, dat het geen echte anabolen waren ofzoiets.. wie weet..
waneer kunnen we weer nieuwe afleveringen verwachten?.