AndroidHealthClinic

Breaking News Steve jobs overleden

Heb zelf geen Apple producten maar de man heeft wel een enorme footprint achtergelaten in het huidige digitale tijdperk. Niets dan lof voor hetgeen hij heeft gedaan.

+1, RIP Steve!

(alhoewel ik wel een iPod van 5j terug heb bedenk ik me nu haha..)

R.i.p.

Jammer van zijn verlies. Erge sympatieke man en vader van 3 kinderen.

rip erg jammer

RIP, wel erg snel na dat hij afstand deed van zijn functie als CEO...

No one wants to die. Even people who want to go to heaven don't want to die to get there. And yet death is the destination we all share. No one has ever escaped it. And that is as it should be, because Death is very likely the single best invention of Life. It is Life's change agent. It clears out the old to make way for the new. Right now the new is you, but someday not too long from now, you will gradually become the old and be cleared away. Sorry to be so dramatic, but it is quite true. Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma -- which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of others' opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.

R.I.P.

Rip. Ik heb echt heel veel respect voor die man.

Heel jammer dat Steve Jobs zo jong is overleden. Schrok er echt van vanochtend. Ben al enige tijd Apple liefhebber en Steve was een inspiratie voor velen, waaronder ik. De wereld heeft echt een groot visionair verloren

Dan vindt je Steve toch geen visionair, iedereen zijn eigen mening. Toch wel duidelijk dat hij veel betekend heeft voor de technologie en producten heeft gelanceerd die zeer belangrijk zijn, ik bedoel je typt dit nota bene op een computer. Denk aan iPhone's, iTunes en de iPad, toch wel zeer bijzondere producten. Je kan 't ook te erg onderschatten, maarja dat is mijn mening.

Onzin/troep verwijderd. Negatieve reacties niet toegestaan en discussie over Apple ook niet. Dit topic gaat daar niet over, een beetje respect hebben sommigen blijkbaar nooit geleerd.

Toch ongelofelijk wat een impact dit heeft over de hele wereld. Vrijwel iedereen kent Steve, terwijl weinigen weten wie nou de CEO is van Microsoft of Nike. Realiseer me nu pas goed wat die man betekende, ook voor mij. Meer dan alleen telefoons of computers maken zoals sommigen hier maar denken. Vanuit een garage opgebouwd en nu een van de meeste waardevolle bedrijven ter wereld. Doe 't hem maar na.
Niet zomaar een bedrijf, maar een uniek bedrijf met geweldige producten en een gigantisch aantal trouwe fans. Steve was een bijzonder en eigenaardig persoon, maar wel een met fantastische ideeën en toch echt een visionair.

Ook al heb ik 'm nooit gekend of gesproken, raakt dit me toch echt wel en zal ik 'm, net als velen, gaan missen.

"Death is the destination we all share"

Toch ongelofelijk wat een impact dit heeft over de hele wereld. Vrijwel iedereen kent Steve, terwijl weinigen weten wie nou de CEO is van Microsoft of Nike. Realiseer me nu pas goed wat die man betekende, ook voor mij. Meer dan alleen telefoons of computers maken zoals sommigen hier maar denken. Vanuit een garage opgebouwd en nu een van de meeste waardevolle bedrijven ter wereld. Doe 't hem maar na.
Niet zomaar een bedrijf, maar een uniek bedrijf met geweldige producten en een gigantisch aantal trouwe fans. Steve was een bijzonder en eigenaardig persoon, maar wel een met fantastische ideeën en toch echt een visionair.

Ook al heb ik 'm nooit gekend of gesproken, raakt dit me toch echt wel en zal ik 'm, net als velen, gaan missen.

"Death is the destination we all share"
Eh, Steve Ballmer.

R.I.P. Steve Jobs, groot verlies voor de informatica.

Terug
Naar boven