- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zelf geen Apple producten maar de man heeft wel een enorme footprint achtergelaten in het huidige digitale tijdperk. Niets dan lof voor hetgeen hij heeft gedaan.
Dieje kerel was toch echt wel GEN-IAAL ze!Rip
Blijft toch een baas in de IT industrie.
http://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc&noredirect=1
Onzin/troep verwijderd. Negatieve reacties niet toegestaan en discussie over Apple ook niet. Dit topic gaat daar niet over, een beetje respect hebben sommigen blijkbaar nooit geleerd.
Eh, Steve Ballmer.Toch ongelofelijk wat een impact dit heeft over de hele wereld. Vrijwel iedereen kent Steve, terwijl weinigen weten wie nou de CEO is van Microsoft of Nike. Realiseer me nu pas goed wat die man betekende, ook voor mij. Meer dan alleen telefoons of computers maken zoals sommigen hier maar denken. Vanuit een garage opgebouwd en nu een van de meeste waardevolle bedrijven ter wereld. Doe 't hem maar na.
Niet zomaar een bedrijf, maar een uniek bedrijf met geweldige producten en een gigantisch aantal trouwe fans. Steve was een bijzonder en eigenaardig persoon, maar wel een met fantastische ideeën en toch echt een visionair.
Ook al heb ik 'm nooit gekend of gesproken, raakt dit me toch echt wel en zal ik 'm, net als velen, gaan missen.
"Death is the destination we all share"