Fitness Seller

Mysterieuze ziekte in Nigeria

Bezoekers in dit topic

HighonX

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
1 feb 2014
Berichten
1.064
Waardering
241
Lengte
1m81
Massa
88kg
http://nos.nl/artikel/2031103-18-mensen-overleden-door-mysterieuze-ziekte-in-

18 mensen overleden aan een mysterieuze ziekte in Nigeria

In het zuidoosten van Nigeria zijn de afgelopen dagen zeker 18 mensen omgekomen door een tot nu toe mysterieuze ziekte.

De ziekte lijkt het centrale zenuwstelsel aan te tasten. De slachtoffers ontwikkelden klachten als hoofdpijn en wazig zicht. Vervolgens raakten ze buiten bewustzijn. De mensen overleden binnen 24 uur na het oplopen van de ziekte.

Testen

Lokale gezondheidsmedewerkers en epidemiologen van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO onderzoeken nu waardoor de mensen ziek zijn geworden. Laboratoriumtesten sluiten ebola of een ander virus uit.

De eerste slachtoffers kregen de ziekte in het stadje Ode-Irele. Het is niet duidelijk of mensen buiten de stad ook ziek zijn geworden.

Volgens de WHO begonnen bij alle patiënten tussen 13 en 15 april de symptomen zichtbaar te worden. In de afgelopen 72 uur zouden er geen nieuwe gevallen zijn gemeld.
 
ik gok een vergif dat via een bepaald voedingsproduct is verspreid. vandaar dat ze ongeveer tegelijk allemaal het kregen en dat er geen nieuwe bij zijn gekomen. bijv een vergiftigde schap appels in een supermarkt, 18 mensen kopen appels en eten ze in de 24 uur daarna op en gaan dood
 
De symptomen doen me denken aan botulism.
 
Ik denk dat het Lupus is...
 
is dit dan het begin van de zombi apokalips
 
Oh_1ee601_562230.jpg
 
Klinkt als een methanol vergiftiging
 
Back
Naar boven