XXL Nutrition

Steven seagal maakt geen films meer

Casey Ryback!

In The Patriot is onze held trouwens een dokter.

Wisten jullie trouwens dat er geen 1 film is, waarin steven seagal geen soldaat, ranger of politie agent. is. :D
Hij is dan ook één van de minst veelzijdige acteurs. Maar als je maar 1 gelaatsuitdrukking kan faken dan is dat ook logisch.

Supervet!! Ik ga 't zeker kijken!! :D

Hij is dan ook één van de minst veelzijdige acteurs. Maar als je maar 1 gelaatsuitdrukking kan faken dan is dat ook logisch.

Achja...met die ene gelaatsuitdrukking faken heeft hij wel miljoenen verdiend. Zijn er niet veel die hem dat nadoen ;)

Achja...met die ene gelaatsuitdrukking faken heeft hij wel miljoenen verdiend. Zijn er niet veel die hem dat nadoen ;)
Dat is op zich wel een hele prestatie ja. Zoveel mogelijk verdienen met zo weinig mogelijk kwaliteit. Een zekere nerd bij Microsoft was daar ook altijd goed in.

In Aikido neem je de kracht van de aanval van de tegenstander over en gebruikt deze tegen hem, hier heb je weinig beenwerk voor nodig. Seagal is een een slechte acteur en maakt aparte films das zeker, maar buitenom dat is hij ook meester in Aikido wat inhoud dat hij zwaar getraind heeft om een doel te bereiken daar heb ik respect voor. Dit is per slot van rekening iets wat we zelf ook doen
En wat betreft zijn kunnen , ik zou nog steeds geen ruzie met hem willen hebben

ik werd best enthousiast van de titel van deze thread!

de openingspost was een anticlimaxje

Jammer, ik vond het wel vet al die botten kraak geluiden en als die ging rennen was het ook altijd lachen

Dat is op zich wel een hele prestatie ja. Zoveel mogelijk verdienen met zo weinig mogelijk kwaliteit. Een zekere nerd bij Microsoft was daar ook altijd goed in.

:roflol:

Bill Gates en weinig kwaliteit? Jij, als persoon met meer kwaliteit, zou het uiteraard nog stukken beter gedaan hebben. Of wat probeer je nu te zeggen, Big-T? :o

Damn Steven Seagal is serieus bijgekomen, wat een blaaskaak nu!!!

Wisten jullie dat hij ook een blues band heeft. De Steven Seagal band.

[Link niet meer beschikbaar]

Vandaar die dikke kop die hij gekregen heeft. Gitaar spelen verbrand een stuk minder kcal dan aikido

Werd gvd tijd , moesten ze nu nog stoppen met zijn films uit te zenden is het helemaal perfect!

Jammer van die real life serie dingus

Ik vind die vechtsport ook niets. Bijna geen gebruik van benen, altijd met die handjes :yawn:

Zeg dat maar tegen Richie!

22Richie%27sbody.jpg

Of deze nietsvermoedende kids...

1236166573_steven_seagal_shooting_kids.gif

Bill Gates en weinig kwaliteit? Jij, als persoon met meer kwaliteit, zou het uiteraard nog stukken beter gedaan hebben. Of wat probeer je nu te zeggen, Big-T? :o

De redenering van een Windows gebruiker: je mag geen kritiek geven op ons OS tot je zelf een beter OS hebt gemaakt. Trek die redenering door op alle andere diensten en producten en alle critici zitten morgen zonder werk. Of wat probeer je nu te zeggen, CoD? :o

De redenering van een Windows gebruiker: je mag geen kritiek geven op ons OS tot je zelf een beter OS hebt gemaakt. Trek die redenering door op alle andere diensten en producten en alle critici zitten morgen zonder werk. Of wat probeer je nu te zeggen, CoD? :o

Het komt gewoon niet slim over als je over iemand als Bill Gates zegt dat hij geen kwaliteit heeft. Of ben jij ook al voor de rest van je leven binnen? Volgens mij niet en moet je elke dag nog gewoon werken ;)

Wie heeft er dan meer kwaliteit, Bill Gates of Big-T? :D

Terug
Naar boven