AndroidHealthClinic

Stevige borstspieren

StefJanssens

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal,
Ik ben sinds een paar maanden bezig met cardiotraining om mn conditie te verbeteren. Nu wil ik ook wat meer spiermassa aankweken, vooral mn borstkas. Ik heb eens lopen kijken op Fitness informatie, verstandig trainen en gezond sporten en daar stonden wel een paar oefeningen op voor de borstkas. Weet iemand of die oefeningen ook echt goed zijn en hoeveel ik er zo mag doen en met welke gewichten?

Bedankt!

Er staat dat je bij schuin bankdrukken het bankje in een hoek van 45° moet zetten, maar voor echt borst te doen kun je beter 30° nemen.

Doe de genoemde oefeningen met gewicht wat je tussen de 8-12 herhalingen kan doen. Doe bijvoorbeeld 3 oefeningen 4 keer. Maar waarom alleen borst trainen?? Je word veel sneller mooi gespier door alle spiergroepn aan te pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt, kan ik straks al eens gaan proberen!!

Als je je borst traint, train dan sowieso ook je rug.. indien je dit niet doet zal je een hele rare houding krijgen!

Train je thuis of in een gym?

Als je je borst traint, train dan sowieso ook je rug.. indien je dit niet doet zal je een hele rare houding krijgen!

Klopt, ook trainen de meesten de borst om breder te lijke van de zijkant, dan zou je juist je rug ook moet trainen, anders lijk je niet echt gspierd

Ja en als je je rug traint , zou ik ook je benen trainen want anders krijg je wel een heel rare vorm .

Train alles . Of je gaat eruit zien als Rambo meets Bambi : RAMBI . Strak lijf , maffe poten ...

Ja en als je je rug traint , zou ik ook je benen trainen want anders krijg je wel een heel rare vorm .

Train alles . Of je gaat eruit zien als Rambo meets Bambi : RAMBI . Strak lijf , maffe poten ...

idd.. gooi er maar een full body training tegenaan 3 x in de week zou ik zeggen.. kijk even rond op het forum, dan komt het wel goed!

succes!

ga mee met al het bovenstaande...en niemand wil toch RAMBI zijn?

Er staat dat je bij schuin bankdrukken het bankje in een hoek van 45° moet zetten, maar voor echt borst te doen kun je beter 30° nemen.

Deze 30° is dus voor Incline BP en Incline Dumbbell Press toch...?
Laatst was ik Incline Fly's aan het doen op 30°, toen kwam er iemand naar me toe die vertelde dat ik het beter op 15° kon doen.

Op welke angle zijn incline fly's het beste?

30°

zet m minimaal op 15 graden, max 30 graden. kijk dan wat voor jezelf t prettigst is.

het is net welk gedeelte van je borst voor dan wel achterloopt.
Ik druk al maanden enkel incline, omdat eerst mijn bovenkant flink achter was op de rest. Heeft voor mij goed geholpen. (bankje stond dan rond de 45 graden)

Terug
Naar boven