AndroidHealthClinic

sth en insuline

neem niet voor het slapen om mijn eigen uitstoot niet te hinderen.
Zet 2x pd

• Topic Starter Topic Starter
ok, maar stel dat ik 7 uur klaar ben met trainen zet dan gelijk die slin en dan om een uur of 9 de sth? ga rond 11 uur meestal slapen.

luister maatje

op trainingsdagen:

zou ik gewoon als je wakker word 2,5 iu en voor je training 2,5 iu zodat je je eigen hgh in de nacht niet onderdrukt want als je dat weer doet dan kan je eigen aanmaak op langere termijn achterblijven en naarmate je ouder word word dat toch al minder.

en op niet trainingsdagen alleen 2,5 iu in de ochtend

als je er insuline bij neemt zou ik dat na de training doen vloeit de voeding gelijk je spieren in. waardoor een sneller herstel.:D

Laatst bewerkt:
Inderdaad max.. dus laten we zeggen dat het te verwaarlozen is.. vandaar dus gewoon beter alles voor het slapen gaan zetten..

Want????, dan zou je eerder dat het tijdstip niet uitmaakt

Inderdaad max.. dus laten we zeggen dat het te verwaarlozen is.. vandaar dus gewoon beter alles voor het slapen gaan zetten..

het gaat niet om de bottemline uitstoot.....maar om de uitstoot op zich.....hij blijft aan de gang,snap je?

is het eigenlijk bewezen dat je eigen aanmaak word onderdrukt als je aan sth zit?

ja tuurlijk

als je logisch nadenkt begrijp je mischien dat je lichaam maar een bepaalde hoeveelheid hgh kan verwerken als je alles neemt voor je gaat slapen gaat er zoiezo veel verloren. het is bewezen dat geleidelijke doses over de dag beter is

kan je ff niet zo gauw een bron vermelden.

en volgens mij is je eigen uitstoot ook veel minder dan 0,5iu per dag ik zal het nog een s opzoeken

Laatst bewerkt:
ja tuurlijk

als je logisch nadenkt begrijp je mischien dat je lichaam maar een bepaalde hoeveelheid hgh kan verwerken als je alles neemt voor je gaat slapen gaat er zoiezo veel verloren. het is bewezen dat geleidelijke doses over de dag beter is

kan je ff niet zo gauw een bron vermelden.
om heel eerlijk te zijn kan ik me niet echt een studie bedenken waarin dit voorkomt..alle studies naar hgh gebruik is bij patienten die een tekort hebben aan endo hgh..deze patienten moeten dan voor het slapen zetten..

maar ben het wel met je eens dat exo hgh de endo hgh onderdrukt..ik zou dan zelf sochtends zetten als je niet veel iutjes neemt..en als je wat meer neemt dan kan je het of verspreiden over de dag heen, of alles savonds zetten..

om heel eerlijk te zijn kan ik me niet echt een studie bedenken waarin dit voorkomt..alle studies naar hgh gebruik is bij patienten die een tekort hebben aan endo hgh..deze patienten moeten dan voor het slapen zetten..

maar ben het wel met je eens dat exo hgh de endo hgh onderdrukt..ik zou dan zelf sochtends zetten als je niet veel iutjes neemt..en als je wat meer neemt dan kan je het of verspreiden over de dag heen, of alles savonds zetten..

dit is mijn theorie

omdat deze patienten geen of een heel erg lage eigen productie hebben

dan kunnen ze ook niets onderdrukken.

zij moeten de natuurlijke hgh curve nabootsen en zij zetten over het

algemeen ook een veel lagere doses als bb'ers

dit is mijn theorie

omdat deze patienten geen of een heel erg lage eigen productie hebben

dan kunnen ze ook niets onderdrukken.

zij moeten de natuurlijke hgh curve nabootsen en zij zetten over het

algemeen ook een veel lagere doses als bb'ers

jha dat klopt..maar jij zegt in je vorige post dat het bewezen is dat geleidelijke dosis over de gehele dag beter is...maar in wat voor studie is dat dan bewezen? Volges mij zijn er alleen studies gedaan bij patienten die lage eigen productie hebben..

Ben gewoon benieuwd waar je dat gelezen hebt, want ik ben dat nog nooit tegen gekomen

jha dat klopt..maar jij zegt in je vorige post dat het bewezen is dat geleidelijke dosis over de gehele dag beter is...maar in wat voor studie is dat dan bewezen? Volges mij zijn er alleen studies gedaan bij patienten die lage eigen productie hebben..

Ben gewoon benieuwd waar je dat gelezen hebt, want ik ben dat nog nooit tegen gekomen

sorry kan het verder niet onderbouwen

ik weet niet meer waar ik het heb gelezen

ik lees de laatste tijd wel heel veel:D

Ik geloof dat s'avonds beter is omdat het je eiegen aanmaak ook niet voor niets in de nacht word aangemaakt.
Juist daarom zou ik alles in de avond net voor het slapen gaan zetten.

Tja, ze zeggen dat je juist in je slaap groeit.
En dan lijkt het me toch beter die zogenaamde groei ook overdags na te bootsen.

Zo heb je dus meerdere groeipieken verspreid over de dag ipv 1.
Bovendien onderdruk je dan je eigen aanmaak niet s'nachts, als dat al gebeurd.

:)

conclusie, we weten dus niet wat het beste is, iedereen hier heeft zijn eigen (niet wetenschapelijk) onderbouwde mening

nee zijn gewoon protocollen die mensen gebruiken.

Mij Persoonlijk lijkt beter 3x pd een groeispuurt.Die hou ik vast.
Voor het slapengaan,zetten,betekend imo een onderdrukte uitstoot.
Betekend niet dat dit misschien hellemaal niet het geval zou hoeven zijn,maar dat weet niemand zeker.Het bevalt mij iig prima.

nee zijn gewoon protocollen die mensen gebruiken.

Mij Persoonlijk lijkt beter 3x pd een groeispuurt.Die hou ik vast.
Voor het slapengaan,zetten,betekend imo een onderdrukte uitstoot.
Betekend niet dat dit misschien hellemaal niet het geval zou hoeven zijn,maar dat weet niemand zeker.Het bevalt mij iig prima.

betekend het dan niet dat je overdag meer moe bent dan wanneer je het alleen voor het slapen zet?

Terug
Naar boven