AndroidHealthClinic

sth en insuline

nee zijn gewoon protocollen die mensen gebruiken.

Mij Persoonlijk lijkt beter 3x pd een groeispuurt.Die hou ik vast.
Voor het slapengaan,zetten,betekend imo een onderdrukte uitstoot.
Betekend niet dat dit misschien hellemaal niet het geval zou hoeven zijn,maar dat weet niemand zeker.Het bevalt mij iig prima.

Nou lekker ondrukken dan.
Die halve iu die we zelf nog produceren is toch al niet geweldig wel?

5 tot 7 iu voor t slapen gaan is mijn protocol als ik weer begin, omdat ik denk dat het lichaam niet voor niets je endogene gh ''vrij geeft'' in de nachtelijke uren.

nogmaals slome,gaat niet om de hoeveelheid,maar om dat hij aan de gang blijft duuuh

pfff je dient toch exo toe,dan onderdruk je die toch ook

Dat doe je met T3,T4,Testosteron LH/FSH uitstoot toch ook,....waarom met exo hgh dan niet....duuhhh? nou nou vertel dan nou?

hij komt ten minste wel met een goede logische) onderbouwing. Ik heb voor in de avond toedienen nog geen enkele onderbouwing gezien

ach tegenwoordig maken ze iedereen maar HUILEBALK dave

Yes taking HGH will make your pituitary lazy. This is why it is not wise to not do it every single day. Some do it every other day and another popular method is 5 days on then 2 days off. Some will also incorporate GHRP2 (growth hormone releasing peptide) into their HGH cycle. GHRP2 is a peptide that acts on the pituitary and hypothalamus to release your own GH. HGH and GHRP2 works extremely well together although few actually do it mostly because of cost I think.

As for the thyroid... hGH does not necessarily work against your thyroid or suppress it as much as it increases the demand for thyroid hormones. So if your older and start to take high doses of hgh and don't gradually work your way up you may feel really tired and/or foggy headed until your thyroid has a chance to step up to the higher demands being placed on it. If you start taking really high pharmacological doses of hgh that's far out of normal ranges then your thyroid may not be able to keep up at all. In this case you would need to start taking thyroid meds. But make sure you know what your doing before you start just popping thyroid pills (T3/T4). If you don't know what your doing you can shut your thyroid down to the point where you will be stuck taking thyroid meds for the rest of your life.

Laatst bewerkt:
Mooi stukje documentatie aardappel, als je dat nou meteen had gepost.
Slome donder.:rolleyes:

huilebalk
iK DOE MIJN WERK MET 39 KOORTS

nee hoor nix aan de hand dont be afraid

weer een reden om in de ochtend te zetten, kom op mensen vd avond ploeg kom nu eens met tegen argumenten

Tijdens je slaap maakt je al de meeste HGH aan, dus je moet het juist verspreiden over het gebied waar je lichaam bijna geen HGH aanmaakt, overdag dus.

overdags geen hgh zetten, wekker zetten slapen gaan 3 uur later wakker worden, hgh zetten dan weer verder slapen.
Dat lijkt mij het beste , profiteer je dubbel op

hahahaha dus meningen zijn in 2 kampen

ja weer zowat.
Kan me voorstellen dat mensen die van fillers in de KEFEI geen red wells krijgen door IM zetten.
Maar om een medicatie die normaliter subcutaan moet worden toegedient nu im te gaan zetten,zie ik de meerwaarde niet.Kan je die IM onderbouwen bro?

Wat zou het voordeel tov het sub zetten zijn.Op iedere site van een HGH fabrikant wat NIET owned is door een snelle BB muntjes verdien groep,word altijd over subcutaan toediening in buikvet,binnenkant armen of binnenkant dijen gesproken.Niet over IM toediening

ja weer zowat.
Kan me voorstellen dat mensen die van fillers in de KEFEI geen red wells krijgen door IM zetten.
Maar om een medicatie die normaliter subcutaan moet worden toegedient nu im te gaan zetten,zie ik de meerwaarde niet.Kan je die IM onderbouwen bro?

Wat zou het voordeel tov het sub zetten zijn.Op iedere site van een HGH fabrikant wat NIET owned is door een snelle BB muntjes verdien groep,word altijd over subcutaan toediening in buikvet,binnenkant armen of binnenkant dijen gesproken.Niet over IM toediening

hgh en insuline zijn beide nodig in de lever om igf-1 te maken. IM zetten van insuline laat deze sneller werken, waardoor dit proces sneller op gang komt. voor de hgh is dit niet perse nodig maar waarom zou je ze dan niet beide in 1 spuit zetten?? verder is de insuline dan ook sneller uit gewerkt en hoef je dus minder lang op je voeding (vetten) te letten plus je beperkt de tijd dat je kans loopt op een hypo (vooral prettig als je in de avond traint).

Oh ok,ik dacht dat je bedoelde altijd zetten hgh im.Prik liever zo min mogelijk im,niet mijn favoriete bezigheid.

Terug
Naar boven