Fitness Seller

Stickler's starterslog

Stickler

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m89
Massa
86kg
Goeieavond!

Ik ben 21 jaar en net een half jaar aan het trainen. Ik heb vooral kracht opgebouwd op machines en nog niet veel met losse gewichten getraind.
Ik ga het schema hanteren dat ik overgenomen heb van Erasmusstudent.
Het is een 3 dagen Full-Body.

http://docs.google.com/uc?export=do...wZDU0ZTYtZmRiNC00MmM2LThlYjItNjMyNjdlY2NjZDkz

Mochten er nog opmerkingen zijn op het schema hoor ik het graag.

Mijn stats zijn:

194
94 kg
BF% is te hoog, volgens een berekening op internet zo'n 21%

Voedingsschema is in orde, volgens oude rotten in het vak. Ik zal proberen die ook online te krijgen voor eventuele feedback :)

Nu heb ik uitgerekend dat mijn behoefte 3100 kcal per dag. Ik wil eigenlijk het liefst een beetje vet kwijtraken voor de zomer, maar ook spieren aankomen. (Ik weet dat het niet kan) Wat raden jullie mij aan? Eerst cutten, of toch bulken? (500 kcal onder of boven behoefte) Is het een optie om gewoon op onderhoud te gaan zitten, en dat de spieren die ik opbouw plaats maken voor vet? (weet niet of dat mogelijk is)

Morgen begin ik met mijn eerste training met dit schema.
Mocht er feedback zijn, alles is welkom!!

Stickler

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Misschien is het een idee om eerst te beginnen met Rippetoe.. Let me know :)

• Topic Starter Topic Starter
Iemand? :)

Ik denk niet dat iemand je kan helpen met de keuze tussen bulken en cutten. Dit zal je zelf op gevoel moeten kiezen. Doe waar jij denk dat je je het best bij voelt

Succes met je log!

Terug
Naar boven