Fitness Seller

Sticky beginners foto's

Bezoekers in dit topic

lijkt me een goed idee een before foto en een foto erna waar duidelijk verschil is te zien. Of een foto waar je wel wat massa kan zien. Anders kun je het gewoon niet beoordelen.
 
Wat boeit het nou, er wordt al zo veel crap gepost. 9 van de 10 topics die geopend worden gaan over vragen die al tig keer eerder gesteld en met de zoekfunctie ook beantwoordt kunnen worden.
Dus waarom zou je moeilijk doen over topics met beginnersfoto's waarop niets te zien is.

Bovendien, waar leg je de grens over wat wel en niet geplaatst 'mag' worden? Het aantal posts is natuurlijk geen goede indicatie, iemand die al tientallen jaren traint en zich nu aanmeldt zou dan geen foto's mogen plaatsen terwijl hij groter is dan 90% van het board, en een beginner die in 3 weken tijd aan zijn aantal posts zit zou wel foto's mogen plaatsen.
 
ik heb het ook niet over before foto's maar gewoon breezahh's die nog maar net gewichten aan raken en al zeggen wat moet ik veranderen en kun je zien wat er achter loopt.before foto's vind ik wel leuk kan je zien hoe je vroeger was maar die crap zommige breezahh hier slaat nergens op




laat dat Sticky maar vallen :D
 
Snap niet waar je je druk over maakt ??? Laat die mensen toch gewoon, geeft toch een reeel beeld van de bezoekers hier, als je allen maar van die kasten en gevorderden fotos neer gaat is het ook niet reeel meer iedreeen is zo begonnen en als iemand dar nu een foto van wilt plaatsen , prima toch als je het niks vind kijk je er niet naar
 
Back
Naar boven