Fitness Seller

stoned

Ik heb er geen verstand van sanca. Gewoon voorgedraaide gehaald bij de coffeeshop, viel niet helemaal goed denk:D Was wel spacend

kan wel als je heeeeeeel moe bent en slecht geslapen/gegeten hebt, maar wel uitzonderlijk!

Dat zal het geweest zijn, wel grappig om een keer mee te maken. maar damn wat voel je je dan k*t man :D

hehe veel plezier ouwe

en wie anders dan sanca heropend dit ternouwerdood gewezen topic ;)

Is er volgens jullie een verband tussen lichaamsgewicht en het aantal gram wiet dat je kan incasseren, zoals bij alcohol ofzo?

Met deze zomervakantie op pukkelpop kon ik echt blijven doorblowen de ganse dag rond, 3 dagen aan een stuk. Damn wat was dat heerlijk :joint: na de eerste dag weet je al niet meer of je nu nuchter bent of nog staat te spacen, dus wordt er nog 1 gerold :D
In tegenstelling tot vorig jaar had ik al meteen pere total geweest ofzo. Of het was k*tkwaliteit of... Maar hoe dan ook het was de max :joint: op een gegeven moment zaten we ook meer op de camping om te blowen/eten dan op de wei, en als we dan naar de wei gingen, zaten we lekker in het gras te chillen/blowen en rustig mee te bouncen op de muziek. Ook maakte we toen veel gebruik van de "fles" , gat onderin de fles joint erin en zuigen aan de fles :hamer: direct injected in the brains :spaz:

Maar nu begint het nieuwe academiejaar weer, en hebben we die grijze massa weer nodig en is het dus eventjes gedaan. Volgend jaar maar weer terug, ik heb het niet echt nodig doorheen het jaar dusja.

en wie anders dan sanca heropend dit ternouwerdood gewezen topic ;)

enjee?

Is er volgens jullie een verband tussen lichaamsgewicht en het aantal gram wiet dat je kan incasseren, zoals bij alcohol ofzo?

Met deze zomervakantie op pukkelpop kon ik echt blijven doorblowen de ganse dag rond, 3 dagen aan een stuk. Damn wat was dat heerlijk :joint: na de eerste dag weet je al niet meer of je nu nuchter bent of nog staat te spacen, dus wordt er nog 1 gerold :D
In tegenstelling tot vorig jaar had ik al meteen pere total geweest ofzo. Of het was k*tkwaliteit of... Maar hoe dan ook het was de max :joint: op een gegeven moment zaten we ook meer op de camping om te blowen/eten dan op de wei, en als we dan naar de wei gingen, zaten we lekker in het gras te chillen/blowen en rustig mee te bouncen op de muziek. Ook maakte we toen veel gebruik van de "fles" , gat onderin de fles joint erin en zuigen aan de fles :hamer: direct injected in the brains :spaz:

Maar nu begint het nieuwe academiejaar weer, en hebben we die grijze massa weer nodig en is het dus eventjes gedaan. Volgend jaar maar weer terug, ik heb het niet echt nodig doorheen het jaar dusja.

hangt erg af van heeel veel factoren, ook hoe je blowed enzo ;)

Het staat gewoon gezellig in de tuin een paar plantjes, vinden jullie ook niet? :D

GetAttachment.jpg

:joint:

Ik rook wiet elke dag. Ik zie wel dat ik gewoon goede vorderingen maak. Kan dat door alle suplementen zijn?

Er is zelfs een suplement van cannabis gemaakt ''Black Hole''

Lekker man blowen, ik wordt er lekker droog van altijd :roflol:

Alleen met alcohol zuipen vind ik het minder relax, dronken en stoned zijn is gewoon k*t dan begin ik echt slaperig te worden.

Wiet roken door een pijpje of een bong is mijn favoriete bezigheid 's avonds.

Pff weed kmis et maandag laatste keer voor maandje lekker geblowd voor school ik was vet stoned:D voelt beter dan dronken zijn en alsje uitgaat vindik blowen ook leuker dan alcohol.

Pff weed kmis et maandag laatste keer voor maandje lekker geblowd voor school ik was vet stoned:D voelt beter dan dronken zijn en alsje uitgaat vindik blowen ook leuker dan alcohol.

Neh blowen en uitgaan gaat niet echt samen vind ik, en dronken is toch heel anders, het relaxde van dronken is dat je effe nergens over na hoeft te denken, met blowen voel je je gewoon een pretkonijn.

Dat is hetzelfde als dat je pillen met paddo's gaat vergelijken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook wel eens een bad trip gehad.

Had alcohol met hash gecombineerd. Opeens begon alles te draaien en voelde ik me zwak in mijn benen, maar ik dacht: dat gaat wel over.
Opeens zie ik geen fl**ker meer. Opeens leek alles op het geruis wat je wel eens op tv hebt. Zwarte en witte spikkels. Alle mensen waren wit met zwart en de rest was zwart met wit. Vet vaag.
Dus ik zeg tegen een maat die naast me staat:
"Ik zie geen ene k*t man"
Hij: "Nee, ik ook niet, maar wel lekkere billen"
Toen ben ik door mijn poten gezakt en moesten ze me naar buiten dragen.
Half uurtje later ben ik flink over mijn nek gegaan, en daarna was het over. Gelukkig kan ik ook weer zien.
Heb serieus een tijd gedacht dat ik blind zou worden.

Sindsdien geen alcohol met canabis meer gecombineerd.

combi van alcohol en marihuana moet je wel aan wennen, maar gaat prima hoor.

vandaag wellicht laatste blowtjes gerookt voor lange tijd, eens kijken hoelang het duurt voordat ik er weer zin in krijg.

Als ik die badtrip had gehad, en ik wist niet dat een badtrip bestond had ik denk echt het idee dat het goed fout zat. Ik denk dat je echt heel bang bent door wat je allemaal voelt. Ik wist gelukkig dat het een badtrip was, maar kan voor sommige mensen die daar nog nooit van gehoord hebben wel voorstellen dat ze denken dat ze doodgaan. Voelt zo ontiegelijk k*t als je hart ineens als een razende tekeer gaat, en je hele gezicht tintelt en je allemaal rare dingen ziet :P

Ik had laatst whiskey icm met hasj en wiet op, werd er een beetje para van, kreeg het aardig koud, werd wit....

Vond het best lachen :D Duurde maar 2 uurtjes, iedereen zo 'gaat het wel goed man' :D Yeahh no worries.. :)

Juist dat hele bad trip gedoe is de reden dat ik niet meer aan drugs doe. Sinds ik een keer een goede bad trip heb gehad op paddo's en XTC, heb ik het tegenwoordig al erg snel. Je bent dan bang om bad te gaan en dan gaat het sneller fout.

It's all in the mind :D

Terug
Naar boven