Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na de eerste dag weet je al niet meer of je nu nuchter bent of nog staat te spacen, dus wordt er nog 1 gerold
op een gegeven moment zaten we ook meer op de camping om te blowen/eten dan op de wei, en als we dan naar de wei gingen, zaten we lekker in het gras te chillen/blowen en rustig mee te bouncen op de muziek. Ook maakte we toen veel gebruik van de "fles" , gat onderin de fles joint erin en zuigen aan de fles
direct injected in the brains 
en wie anders dan sanca heropend dit ternouwerdood gewezen topic![]()
Is er volgens jullie een verband tussen lichaamsgewicht en het aantal gram wiet dat je kan incasseren, zoals bij alcohol ofzo?
Met deze zomervakantie op pukkelpop kon ik echt blijven doorblowen de ganse dag rond, 3 dagen aan een stuk. Damn wat was dat heerlijkna de eerste dag weet je al niet meer of je nu nuchter bent of nog staat te spacen, dus wordt er nog 1 gerold
![]()
In tegenstelling tot vorig jaar had ik al meteen pere total geweest ofzo. Of het was k*tkwaliteit of... Maar hoe dan ook het was de maxop een gegeven moment zaten we ook meer op de camping om te blowen/eten dan op de wei, en als we dan naar de wei gingen, zaten we lekker in het gras te chillen/blowen en rustig mee te bouncen op de muziek. Ook maakte we toen veel gebruik van de "fles" , gat onderin de fles joint erin en zuigen aan de fles
direct injected in the brains
Maar nu begint het nieuwe academiejaar weer, en hebben we die grijze massa weer nodig en is het dus eventjes gedaan. Volgend jaar maar weer terug, ik heb het niet echt nodig doorheen het jaar dusja.

Pff weed kmis et maandag laatste keer voor maandje lekker geblowd voor school ik was vet stonedvoelt beter dan dronken zijn en alsje uitgaat vindik blowen ook leuker dan alcohol.