Fitness Seller

stoned

Hmm ik weet alleen dat ze het in a'dam (ik geloof de bulldog) en wageningen hebben (in de '86). Maarja, je kan altijd vragen of ze nog 'speciale' hashies hebben liggen, soms komt er wel wat leuks onder de toonbank vandaan :)

Hoe komen jullie in belgie eigenlijk aan je wiet, ff de grens over shoppen? Ik bedoel, als daar alleen eigen teelt verkrijgbaar is, zal je van een stevige nederlandse skunk toch wel flink achterover slaan denk ik :p

Hoe komen jullie in belgie eigenlijk aan je wiet, ff de grens over shoppen? Ik bedoel, als daar alleen eigen teelt verkrijgbaar is, zal je van een stevige nederlandse skunk toch wel flink achterover slaan denk ik :p

Je stapt in de auto, rijd een minuut of 10-15 en je bent over de grens :D

Ach... Terwijl jullie stoned zijn en blowen ben ik aan het trainen ;)

Dat blowen hoort er juist bij, ik heb toch zeker ook 'groente' in mijn voedingsschema staan :rolleyes:

Heb gisteren Knäsper Muntsmaak gekregen, gaat er zaterdag dan nog eens van komen...njammie!!

Ik vind het echt zonde om een nieuw topic te openen... wou even zeggen dat ik heeeerlijk stoned ben ;) zo op de enige collegevrije dag in de week!

groetjessssssssssss

Ik had laatst een bad trip, fokking gaar is dat. Had de hele dag gewerkt, en heel slecht gegeten. Toch een joint gesmoked en was in het begin aardig stoned (zo rond 10 uur). Daarna begon ik hem toch hard te spacen! Ik kon niet meer staan, flikkerde zo op de grond. Alles draaide, mijn gezicht tintelde en mijn hart ging als een malle tekeer. Als ik niks afwist van een badtrip zou ik denken dat ik dood zou gaan ofzo. Men wat voelde dat k*t hahaha. Ff lekker gekotst en ging stukkie beter. Daarna op de fiets terug naar huis en ik zag gewoon in alles langs de weg een mens. Werd een beetje parra ofzo

Ik had laatst een bad trip, fokking gaar is dat. Had de hele dag gewerkt, en heel slecht gegeten. Toch een joint gesmoked en was in het begin aardig stoned (zo rond 10 uur). Daarna begon ik hem toch hard te spacen! Ik kon niet meer staan, flikkerde zo op de grond. Alles draaide, mijn gezicht tintelde en mijn hart ging als een malle tekeer. Als ik niks afwist van een badtrip zou ik denken dat ik dood zou gaan ofzo. Men wat voelde dat k*t hahaha. Ff lekker gekotst en ging stukkie beter. Daarna op de fiets terug naar huis en ik zag gewoon in alles langs de weg een mens. Werd een beetje parra ofzo

hmmm heb je misschien flashback gehad ofzo? of gewoon heel slecht :D

Omg was dat geen angeldust ofzo?! :roflol:

Terug
Naar boven