AndroidHealthClinic

STOP met die dure shakes en dextrose

Artisan

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m71
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Waarom niet gewoon heerlijke chocolademelk na de training?
Boordevol snelle koolhydraten en eiwitten!

Graag jouw mening:)

Ja, en ook goed vlak voor de training. Wie is er niet groot mee geworden :D

908237985723985729308ste chocolade melk topic :rolleyes: :mad:

Leuk als je 22 bent misschien met een nog snelle stofwisseling, ik zou er moddervet van worden.

Aan de andere, kcal in is kcal uit...dus als je het incalculeert zou het best kunnen.
Maare, ik ben er geen voorstander van en wat kost whey en dextrose nou....geen drol.

Denk niet dat je met chocomel cheaper uit bent.

Laatst bewerkt:
Uhm.. In mijn cecemel zit er per 100 ML 11.9gr suikers , 3.3gr eiwitten, 0.8 onverzadigde vetten.

Ik zeg niet dat cemel slecht is , integendeel , het is lekker en goed voor te bulken.
Maar voor te cutten gebruik ik toch liever mijn lekkere shakes :)

Na training een heerlijke shake met 'café glacé' smaak, gewoon, omdat het zoveel lekkerder dan chocomelk is! :cool:
Uiteindelijk ga je maandelijks meer uitgeven aan al die flessen chocomelk dan die 'dure' shakes ;)

Veel eiwitten lijken er niet in te zitten.

• Topic Starter Topic Starter
908237985723985729308ste chocolade melk topic :rolleyes: :mad:

Sorry :P

Omdat ik niet altijd op die snelle koolhydraten zit te wachten? En al helemaal niet in de cut.

Tsja, in de cut kun je naar mijn mening beter BCAA's gebruiken. Als het spierglycogeen op is zal je lichaam vet gaan verbranden.
BCAA's zijn trouwens energiebronnen voor als het spierglycogeen op is. Je lichaam gaat dan BCAA's verbranden en geen vet lijkt me. Zonder BCAA's verlies je dan weer kostbaar spierweefsel ???

Laatst bewerkt:
Chocomel....

10gjhq9.jpg

whaha werk jij bij chocomel ofzo

Ik denk dat menigeen beter eerst zijn normale vaste voedsel op orde kan brengen voordat er enige supplementen worden gebruikt of jr nou chocomel drinkt of niet..

Maar ja..het geld groeit ons op de rug he..

here we go again :banana:

hoezo is chocomelk eigenlijk goedkoper?
1 liter pak kost 1.5,- voor 30 gram eiwitten.
Whey kost 15 euro per kg en daar doe je 33x mee als je telkens 30gram eruit vist.

30x1.5=45 euro voor chocomelk

hoezo is chocomelk eigenlijk goedkoper?
1 liter pak kost 1.5,- voor 30 gram eiwitten.
Whey kost 15 euro per kg en daar doe je 33x mee als je telkens 30gram eruit vist.

30x1.5=45 euro voor chocomelk

Pak choco is net over 1 euro 1,10 hooguit.

Waarom niet gewoon heerlijke chocolademelk na de training?
Boordevol snelle koolhydraten en eiwitten!

Graag jouw mening:)
Het is lang niet slecht. Maar optimaal helaas niet.

Het komt eigenlijk gewoon neer op een normale maaltijd. Maw dan kan je net zo goed (of beter) kip met rijst en curry eten.

Rond de training is het juist zaak om snel te voorzien in energie en bouwstoffen.

Terug
Naar boven