AndroidHealthClinic

Stoppen doe je zo!

Marcel38

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
80kg
Hallo allemaal, ik had al eens iets gepost over mijn boekje op de sectie 35 plus. Maar ik wil jullie natuurlijk het liefst allemaal bereiken. Dus als er behoefte is voor rokende leden om nu eens voorgoed af te rekenen met de ellendige rookverslaving, volgt er nu een internet-adres waar je eens op moet kijken:
www.stoppendoejezo.nl

Sportieve groet,

Marcel

Laatst bewerkt:
klinkt wel beetje als reclame.. jij bent de schrijver van het boek neem ik aan.

Ik heb gewoon me pakje weggegooid en er nooit meer 1 opgestoken.
Als je een beetje karater hebt dan is dat voor iedereen te doen.

Of je gebruikt een volledig gratis document voor leuke, herkenbare en leerzame artikelen van een schrijver die nog nooit gerookt heeft.
Is wel in het Engels, maar zeer begrijpelijk en de moeite waard. Heeft mij zeer geholpen destijds na 8 jaar schoorsteentje spelen.

Bijlagen

Mijn enige valkuil blijft uitgaan met alcohol....verder geen problemen om niet te roken.

Niet lullig bedoeld, maar ben nu zelf een ruim jaar gestopt, MAAR

eens een junk altijd een JUNK.

Gr YiL

Feit dat m'n huid, tanden en haar er op vooruit gaan nu ik niet meer rook is voor deze ijdeltuit al een hele opsteker. En dan ik er een eurootje of duizend per jaar op bespaar ook..

is een boek dat denkik beetje te vglen is met het erg bekende boek v Allen Carr, een boek waar zogezegd honderdduizenden mensen mee gestopt zijn te roken
die Allen Carr stopte zelf ook met roken, schreef er een boek over, maar stierf ironisch jaren later zelf aan longkanker nadat ie jaren had gestreden tegen de sigaret als ex-roker
zo'n boek of een ander hulpmiddel (zoals nicotinepleisters, de nepsigaret, kauwgom, meer nken lol) zijn zeker dingen die je kunnen bijstaan, maar je belangrijkste hulpmiddel is gewoon je eigen wil en karakter om te stoppen met roken, er bestaan echt geen supermiddeltjes, je eigen wil is je sterkste middel om te stoppen, suc6 à iedereen die er wil mee kappen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven