AndroidHealthClinic

Stoppen met bodybuilding

Ben ook zon 2 jaar gestopt. Had geen zin meer en andere dingen aan me hoofd. Soms zijn andere dingen belangrijker. Ken ook de perioden van geen zin meer hebben. Maar merk toch altijd wel hoelang ik ook stop. Op een gegeven moment gaat het wel weer kriebelen en ga ik er weer tegenaan. Alleen het nadeel is wel dat naar 2 jaar niets doen je echt helemaal overnieuw moet beginnen en het is erg demotiverend als je niet meer de gewichten kan pakken die je eerst kan. Dus mijn advies als je zin hebt in andere dingen lekker doen maar onderhoud het wel want als je weer motivatie krijgt moet je ander weer helemaal van uit het niets beginnen.

Stoppen ga ik nooit doen.

Verslaving. Automatisme. Gewoonte. LevenssT

Ik ben ook een keer 1.5 maand gestopt. Nu denk ik niet eens aan stoppen.
Maar, het is echt jouw keuze.

gewoon bij houden,lekker je ding doen en na een paar maand krijg je toch wel weer zin!
beetje periodiseren qua intentiteit is ook niet slecht

Je hebt een dipje, nachtje slapen, dit topic laten verwijderen door een mod en niet meer als een mietje gaan praten.

vrienden komen en gaan, 200 kilo blijft altijd 200 kilo, jwt.

• Topic Starter Topic Starter
Wacht heel even...volgens mij denken er mensen dat ik echt compleet wil stoppen. Ik heb het over bijhouden he, als dat kan door er een stuk minder voor te doen (vooral minder eten dus) hoor je mij niet klagen. Stoppen is het laatste wat ik zou doen ;)

Erover nagedacht wel, maar als ik een mooi afgetraind lichaam zou zien, dan zou ik mezelf beklagen dat ik niet doorgezet heb.

Ik denk zelf dat dit een bevlieging is GFG. Slaap er nog eens een paar nachtjes over, en ik weet vrijwel zeker dat je toch niet wilt stoppen met gedisciplineerd door trainen.

dan eet je toch lekker 4 x per dag wat grotere maaltijden, alsof dat veel uitmaakt

Gewoon wat minder streng zijn een paar maanden als je broodjes verdwijnen en je vrouwtje gaat zeuren dat je te veel bij haar bent ga je vanzelf weer verder waar je was.

Als ik jou was Gift from God (met zo'n goed fysiek) en ik wou dus stoppen/bijhouden, dan zou ik in ieder geval nog één wedstrijd draaien en alles geven, heb je dat ook weer meegemaakt.

Heb zelf nog lang mijn doelen niet bereikt en zolang ik die niet gehaald heb zal ik niet denken aan stoppen. However, als ik eenmaal die eerste doelen heb bereikt denk ik dat het moeilijker wordt de motivatie op te brengen om bb maar altijd voorrang te geven bij alles. Helemaal stoppen zou ik ook nooit doen, daar vind ik het trainen veel te leuk voor.
Voorlopig ben ik nog wel even bezig :)

RIP GFG

Volgens mij heb ik in een van je posts gelezen dat je de laatste tijd niet veel getraind hebt. Misschien is dat de oorzaak, klein dipje.

ik maak me nergens druk om.

snap je ook niet helemaal man. al die moeite...... etc

naturals die moeten pas moeite doen!

Als je dat vet weer ziet terug komen piep je wel anders ;)

Probeer het uit en kijk wat het geeft... Niemand hier gaat je een magisch antwoord geven. Moet je volledig zelf beslissen en aanvoelen. Al ben ik er zeker van dat, moest je door het mindere eten wat kilos verliezen en je een fanaat in hart en nieren bent, je snel geneog weer op 'het rechte pad' zal staan ;).

Terug
Naar boven