AndroidHealthClinic

Stoppen met keto dieet?

locotek

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
2m
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hey..

ik ben nu 6 weken bezig met het keto dieet.. rond de 7a8 kilo afgevallen al.. alleen met de feestdagen en vakantie op komst gaat het me waarschijnlijk niet lukken om dit dieet zo te volgen zoals ik nu doe.. dus is dacht dan neem ik even een break tussendoor.. maar hoe kan ik het beste overgaan op weer koolhydraten eten.. zonder dat ik al mijn gewicht weer terug krijg? ik weet dat er zoizo wat gewicht aan vocht terugkomt...

moet ik het rustig weer opbouwen langzaam beginnen met kh en dan gewoon op onderhoud eten of iets daaronder blijven zitten?

ik blijf wel gewoon mijn normale sportbelasting houden!

alvast bedankt!

't lijkt mij 't beste om gewoon op onderhoud te eten.
Niet meteen super veel KH toevoegen.
Doe dit geleidelijk.

En als 't al zo goed gelukt is dan lukt het na de feestdagen ook nog wel!
Je moet ook genieten.

mijn advies zou zijn: dezelfde calorieen dus eiwitten gelijk houden en elke dag circa 5 KH verhogen en vetten verlagen.
heb in verleden fout begaan door KH 1 week rustig op te bouwen en daarna kwam de beest los.
waarom stap je van volledige keto niet over naar CKD ? dus in weekend refeed (1.5 dag) houden met koolhydraten en door de weeks terug in keto? op feest dagen zou je dan bijvoorbeeld refeed kunnen houden?
hopelijk heb je er wat aan en zorg ervoor dat je 7-8 kilo niet bij kom....

Hey..

ik ben nu 6 weken bezig met het keto dieet.. rond de 7a8 kilo afgevallen al.. alleen met de feestdagen en vakantie op komst gaat het me waarschijnlijk niet lukken om dit dieet zo te volgen zoals ik nu doe.. dus is dacht dan neem ik even een break tussendoor.. maar hoe kan ik het beste overgaan op weer koolhydraten eten.. zonder dat ik al mijn gewicht weer terug krijg? ik weet dat er zoizo wat gewicht aan vocht terugkomt...

moet ik het rustig weer opbouwen langzaam beginnen met kh en dan gewoon op onderhoud eten of iets daaronder blijven zitten?

ik blijf wel gewoon mijn normale sportbelasting houden!

alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt! ik ga idd wel gewoon rustig opbouwen.. gewoon weer langzaam aan wat maaltijden vervangen door kh rijke maaltijden todat ik weer gewoon normaal voedingsschema kan volgen!

Terug
Naar boven