Fitness Seller

Shocking News Storm op Pukkelpop

  • Topic starter spark
  • Startdatum
  • Reacties 164
  • Weergaven 11K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

Volgens laatste cijfers zijn er al 4 doden, 85 gewonden waarvan 35 in kritieke toestand .... Dit kan een zeer zwarte editie worden.
 
Ik denk het ook, VTM geeft veel coverage
 
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110818_231

Gaat morgen wel door.

Na de tragedie van donderdagavond zijn alle optredens op het Pukkelpop-festival afgelast. De organisatie wil vrijdag en zaterdag wel zoveel mogelijk concerten laten doorgaan.
Tienduizenden toeschouwers bleven donderdag na de ramp nog urenlang op de wei. Ze kregen geen concerten meer te zien, maar vanop het hoofdpodium werd opgeroepen een minuut stilte te houden.

Door de storm werden meerdere tenten onbruikbaar. Er wordt de hele nacht doorgewerkt om zeker een aantal podia weer gebruiksklaar te krijgen.

Welke groepen op welke podia zullen aantreden staat nog niet vast. Wellicht zullen er heel wat verschuivingen plaatsvinden.

De eerste reacties zijn gemengd: sommigen vinden het een mooi eerbetoon aan de slachtoffers, maar anderen vinden het eerder respectloos.
 
****ed man, deze zomer zijn er al zo veel festivals verdoet door dit klote weer. Gelukkig heb ik het op solar 3 dagen droog kunnen houden en zelfs en dagje heerlijke zon. Maar zowel Soenda als Awakefest zijn verregend (waren wel maar 1 dags festivals gelukkig). Jammer. Dour wilde ik ook heel graag naar toe en schijnt dit jaar ook helemaal verdoet door het weer te zijn. Hoop voor mijn vrienden op lowlands dat ze het dit weekend beetje droog kunnen houden.

+ concert @ sea ook afgelast
 
Iemand weet of jordybuild toevallig aanwezig was ??
 
dit nog laten doorgaan gaat nergens over. Ik zie de gouverneur hier nog stokje voor steken.

al een paar bands die lekker rot op zeggen tegen die linkse hond van een Chakri.
 
Laatst bewerkt:
pukkelpop wordt volledig stopgezet :

Pukkelpop wordt dan toch afgelast. De organisatoren hebben besloten om het festival voor de rest van het weekend stop te zetten, zo laten ze in een communiqué weten. Eerder had organisator Chokri Mahassine nog gezegd dat het muziekfestival vrijdag opnieuw om 11 uur van start zou gaan. "Een nieuwe start", klonk het toen nog.
"Pukkelpop is in diepe rouw. We voelen erg mee met de families en vrienden van de slachtoffers. Woorden schieten te kort. We kunnen ons er dan ook niet mee verzoenen om het festival verder te laten plaatsvinden", klinkt het. "Wat hier gebeurd is is uitzonderlijk en zeer onvoorspelbaar geweest. We zijn heel erg ontroerd door alle spontane hulp die onze festivalgangers en wij mochten ontvangen", gaat het verder.

De organisatie roept alle festivalgangers op om begrip op te brengen voor deze "uiterst moeilijke beslissing" en "op een serene manier terug naar huis te keren". Er worden extra bussen en treinen ingelegd om iedereen weer thuis te brengen.

Morning Parade zou vandaag de tweede dag van Pukkelpop moeten openen op de Main Stage, maar de Britse band liet via Twitter al weten dat ze dat niet zag zitten. "Met spijt in het hart moeten we meedelen dat we, na wat er gebeurd is op Pukkelpop, besloten hebben morgen niet op te treden. Het spijt ons, onze gedachten zijn bij alle betrokkenen." (belga/sps)

maar terecht ook.
 
Alles is afgelast... Ik ging er eigenlijk ook al bij zijn gisterenavond op camping, maar door regenval uitgesteld tot deze morgend...

nooit gedacht dat het zo erg ging zijn... mijn deelneming aan de slachtoffers en familie....
 
Volgens het laatste nieuwsbericht op de radio (StuBru) staat het dodental inmiddels al op 5.

Damn rip aan de overleden feestgangers.
 
ben er zeker van dat alle getroffen familie dbb raadplegen om de steunbetuigingen te lezen, en er veel aan hebben.


ps: http://quote.morningstar.com/Stock/s.aspx?t=LYV

live nation: organisatie van pukkelpop. Hard op hun bek aant gaan...
 
Laatst bewerkt:
nog een updateje van mijn ex-collega, in de hoofdtent(wat er van overbleef) alleen al moesten ze zo'n 10 mensen reanimeren.
 
lijkt me niet meer dan normaal als er meer dan 70 nu zwaargewond in het ziekenhuis liggen...
 
nog een updateje van mijn ex-collega, in de hoofdtent(wat er van overbleef) alleen al moesten ze zo'n 10 mensen reanimeren.

Reanimeren? Dus eigenlijk waren er nog meer doden in principe ...
 
trouwens nog geen enkel lekker wijf gezien op filmpjes, lelijke alternatieve ploddes ten top... bah
 
trouwens nog geen enkel lekker wijf gezien op filmpjes, lelijke alternatieve ploddes ten top... bah

voor opgemaakte barbies moet je naar technofestivals gaan;)
 
voor opgemaakte barbies moet je naar technofestivals gaan;)

en een mooie verzorgde meid is natuurlijk onmogelijk zonder een overdreven sminkdoos te zijn.
 
Back
Naar boven