XXL Nutrition

Shocking News Storm op Pukkelpop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

straf van de Noorse dondergoden omdat ze elk jaar minder metalbands laten spelen.
 
en een mooie verzorgde meid is natuurlijk onmogelijk zonder een overdreven sminkdoos te zijn.

tel het aantal chicks in de filmpjes en deel dat aantal door 10000 (20000 bezoekers, dus ongeveer 10k chicks)
gezien het uiterlijk van meisjes normaal verdeeld is met gemiddelde 5/10, standaardafwijking 1,5/10 betekent dat dat 68% van de chicks een uiterlijk van <6,5/10 hebben. Het is vervolgens een simpele rekenoefening om de kans te bepalen dat je in zo'n filmpje een chick van hoger dan 8/10 zal zien:)
 
Ik lees net dat er doden te betreuren zijn, dit is natuurlijk diep triest vandaar mijn oprechte medeleven voor de nabestaanden. Rust in vrede.
 
De nicht van mijn broer's vriendin is omgekomen. Het was echt een ramp. Nog iemand anders uit mijn dorp is verlamd door een paal oid op zijn rug/nek te krijgen.

EDIT: Ik kende haar een klein beetje dus jullie deelnemingen zijn niet voor niets.
 
Laatst bewerkt:
Ik las ook net dat sommige de organisatie de schuld willen geven omdat er een code oranje was aangekondigd, i.e. kans op storm en schade aan gebouwen e.d.

Zelfs moest de organisatie gewaarschuwd hebben dat er iets kon gebeuren, dan had niemand geluisterd vermits het hele dag prachtig weer was. Een festival is niet iets dat je zomaar afzegt, tenzij er concrete aanwijzigen zijn zoals schade in de buurt oid.

Meteorologen hebben nadien gezegd dat de kracht en snelheid waarmee het onweer zich verplaatst heeft ongezien en onvoorspelbaar was.
 
tel het aantal chicks in de filmpjes en deel dat aantal door 10000 (20000 bezoekers, dus ongeveer 10k chicks)
gezien het uiterlijk van meisjes normaal verdeeld is met gemiddelde 5/10, standaardafwijking 1,5/10 betekent dat dat 68% van de chicks een uiterlijk van <6,5/10 hebben. Het is vervolgens een simpele rekenoefening om de kans te bepalen dat je in zo'n filmpje een chick van hoger dan 8/10 zal zien:)

Alleen is je sample is niet representatief voor de hele bevolking(wat je hier aanneemt), maar is dit een specifieke subgroep. Het kan goed zijn dat deze subgroep meer ligt voor lelijke mensen en harige manwijven.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 14:46 ----------

De nicht van mijn broer's vriendin is omgekomen. Het was echt een ramp. Nog iemand anders uit mijn dorp is verlamd door een paal oid op zijn rug/nek te krijgen.

EDIT: Ik kende haar een klein beetje dus jullie deelnemingen zijn niet voor niets.

:roflol: Als we als gaan rouwen om iemand uit het dorp, of de nicht van je broers mobiele spermabank, gaan we weer zyzz-kanten op.
 
Laatst bewerkt:
Ik las ook net dat sommige de organisatie de schuld willen geven omdat er een code oranje was aangekondigd, i.e. kans op storm en schade aan gebouwen e.d.

Zelfs moest de organisatie gewaarschuwd hebben dat er iets kon gebeuren, dan had niemand geluisterd vermits het hele dag prachtig weer was. Een festival is niet iets dat je zomaar afzegt, tenzij er concrete aanwijzigen zijn zoals schade in de buurt oid.

Meteorologen hebben nadien gezegd dat de kracht en snelheid waarmee het onweer zich verplaatst heeft ongezien en onvoorspelbaar was.

True.
Als ze het festival preventief hadden afgelast waarna zou blijken dat het een stormpje was zoals er 12 in een dozijn zijn, dan had je pas geklaag gehoord.
 
De nicht van mijn broer's vriendin is omgekomen. Het was echt een ramp. Nog iemand anders uit mijn dorp is verlamd door een paal oid op zijn rug/nek te krijgen.

EDIT: Ik kende haar een klein beetje dus jullie deelnemingen zijn niet voor niets.
Ik wens je heel veel sterke toe met het grote verlies van de nicht van je broer zijn vriendin. En mijn oprechte steunbetuig naar de gene die verlamd is geraakt.
 
Alleen is je sample is niet representatief voor de hele bevolking(wat je hier aanneemt), maar is dit een specifieke subgroep. Het kan goed zijn dat deze subgroep meer ligt voor lelijke mensen en harige manwijven.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 14:46 ----------



:roflol: Als we als gaan rouwen om iemand uit het dorp, of de nicht van je broers mobiele spermabank, gaan we weer zyzz-kanten op.

true dat je niet 100% zeker onafhankelijkheid kan vaststellen, maar pukkelpop staat toch bekend om een mix van pop, rock, metal, dance,... liefbhebbers (van alles een beetje), dus onafhankelijkheid van de steekproef mag hier toch verondersteld worden.
 
5 doden, 12 zwaargewonden, 70-80 lichtgewonden
 
vanmiddag te horen gekregen dat mn vrienden ongedeerd zijn..
had 1 van hen aan de telefoon, hij klonk echt niet happy..
hij belt me strax op om me meer te vertellen..
 
5 doden, 12 zwaargewonden, 70-80 lichtgewonden

Arm afgerukt, buik opengereten, geplet door megapaal. Volgens de redacteur van de standaard was het allemaal van de partij. Beetje grillig dicht in de buurt dit, ik had er evengoed kunnen zit ware het niet dat ik herexamens had.

Ondertussen circuleren er al facebook pagina's met de echte namen van slachtoffers onder het mom van 'we rouwen om hen'. Denk toch na retards, die namen waren niet eens officieel, en een domme onbekende gaat even een FB pagina aanmaken. Bijna even jammerlijk als mensen die hier gisteren al grapjes over maakten, terwijl velen gisteren nog aan het hopen waren dat geen vriend of familielid zo'n lot was overvallen.
 
Eén van mijn beste vrienden was er, en een koppel waarmee hij op pukkelpop zat is overleden. Zaten beide in de tent en kregen iets op hun hoofd. Jongen was meteen overleden, meisje overleed nadien in het ziekenhuis.

Ik begrijp de hele commotie niet rond het feit dat er zo slecht gecommuniceerd werd met de festivalbezoekers... Op zich vind ik het best knap dat alle gewonden binnen het halfuur bij een hulppost waren en dat het rampenplan en dergelijke perfect werd uitgevoerd, alle nooduitgangen waren open en beschikbaar... Dat daarvoor de niet-gewonden 2u niets te horen krijgen lijkt me een faire deal. Liever zo dan dat er nu nog mensen vanonder het puin gehaald moesten worden, me dunkt.
 
Sinds er al aangekondigd is dat PP niet burgerlijk aansprakelijk kan zijn wegens overmacht vind ik wat ik er van gehoord heb dat ze het nog prima hebben aangepakt. Ik vermoed zelf dat ze gisteren al zeker waren dat het vandaag niet meer zou starten maar da ze niet wouden dat iedereen perse gisterennacht nog naar huis wou.

Enige dat ik beetje vreemd vond is dat ik gehoord heb van verschillende mensen dat de bezoekers zelf nooit wisten hoe serieus het was tot ze berichten kregen van familie dat er mensen overleden waren etc.
 
Sinds er al aangekondigd is dat PP niet burgerlijk aansprakelijk kan zijn wegens overmacht vind ik wat ik er van gehoord heb dat ze het nog prima hebben aangepakt. Ik vermoed zelf dat ze gisteren al zeker waren dat het vandaag niet meer zou starten maar da ze niet wouden dat iedereen perse gisterennacht nog naar huis wou.

Enige dat ik beetje vreemd vond is dat ik gehoord heb van verschillende mensen dat de bezoekers zelf nooit wisten hoe serieus het was tot ze berichten kregen van familie dat er mensen overleden waren etc.

Hey, scrained. Bedankt om op mijn Facebook-bericht te antwoorden. Lul.
 
Sinds er al aangekondigd is dat PP niet burgerlijk aansprakelijk kan zijn wegens overmacht vind ik wat ik er van gehoord heb dat ze het nog prima hebben aangepakt. Ik vermoed zelf dat ze gisteren al zeker waren dat het vandaag niet meer zou starten maar da ze niet wouden dat iedereen perse gisterennacht nog naar huis wou.

Nee, van inside bron(hij heeft het op walkie gehoord, security en organisatie delen hetzelfde kanaal) weet ik dat ze eerst s nachts geprobeert hebben de schade te herstellen, maar omdat er op veel plaatsen geen electriciteit meer was en de schade te groot was aan de installaties om op korte tijd nog te herstellen hebben ze het gewoon afgeblazen.

Daarna komen ze met het verhaaltje "financiele primeert niet over menselijke" om hun imago nog te behouden.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen krijgt toch zen pukkelpopticket terug betaald, of niet?
 
Back
Naar boven