XXL Nutrition

Shocking News Storm op Pukkelpop

Bezoekers in dit topic

Iedereen krijgt toch zen pukkelpopticket terug betaald, of niet?

Wat staat er op de reglementen bij de ticketverkoop qua overmacht?

heb hier iets

OvermachtPukkelpop - Thirty Merch kan niet aansprakelijk gesteld worden voor mogelijk oponthoud in de uitvoering of voor niet-uitvoering van onze engagementen omwille van gebeurtenissen die zich buiten de controle van Pukkelpop - Thirty Merch, afspelen. Inbegrepen daarin zijn: moeilijkheden bij aanvoer of tekorten aan grondstoffen, onderbreking of permanente opschorting van productie, stakingen, lock-outs, elke andere vorm van werkonderbrekingen of collectieve arbeidsgeschillen, energie of transport of vertragingen in transport,die Pukkelpop - Thirty Merch en/of leveranciers van Pukkelpop - Thirty Merch raken, ook indien deze gebeurtenissen voorzienbaar zijn.
Het niet onmiddellijk optreden tegen een tekortkoming van de Koper, kan onder geen enkel beding worden beschouwd als een verzaking van Pukkelpop - Thirty Merch om zich later op deze tekortkoming te beroepen.

Maw, you're ****ed if you have a ticket.
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht inderdaad toch ook wel compensatie. Zal waarschijnlijk geen terugbetaling zijn, maar eerder in de vorm van korting in bepaalde winkels of bij aankoop van het ticket voor volgend jaar ofzo.
 
Ik verwacht inderdaad toch ook wel compensatie. Zal waarschijnlijk geen terugbetaling zijn, maar eerder in de vorm van korting in bepaalde winkels of bij aankoop van het ticket voor volgend jaar ofzo.

ik denk niet dat er volgend jaar nog van pukkelpop sprake zal zijn. Zie dat Duitse evenement.
 
ik denk niet dat er volgend jaar nog van pukkelpop sprake zal zijn. Zie dat Duitse evenement.

is wel een groot verschil in hoe de doden zijn gevallen op de love parade en op pukkelpop
 
is wel een groot verschil in hoe de doden zijn gevallen op de love parade en op pukkelpop

ja, maar de emotionele schade die de naam "pukkelpop" is toegebracht zal ook enorm zijn. Het zal voor altijd geassocieerd worden met dit drama. Dan is het best om voor een andere naam(en eventueel lokatie) te kiezen.
 
Laatst bewerkt:
ja, maar de emotionele schade die de naam "pukkelpop" is toegebracht zal ook enorm zijn. Het zal voor altijd geassocieerd worden met dit drama. Dan is het best om voor een andere naam(en eventueel lokatie) te kiezen.

dat wel maar kijk naar het roskilde festival, dat bestaat ook nog
 
Tuurlijk zal er volgend jaar pukkelpop zijn, misschien krijgt het een nieuwe naam maar precies hetzelfde concept zal gewoon doorgaan. Ik weet niet hoe het zal zitten met refunds. Moest je je volledig ticket afgeven bij de ingang of niet?

Dan wordt het heel lastig om voor refunds te zorgen voor de combis...
 
Festivalbandje, al is dat misschien wat te makkelijk na te maken..
Zijn vooral de dagjesmensen die het liefst hun geld zullen terugwillen denk ik. Zij zijn zelfs niet moeten vertrekken.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 17:02 ----------

Wat staat er op de reglementen bij de ticketverkoop qua overmacht?

heb hier iets

OvermachtPukkelpop - Thirty Merch kan niet aansprakelijk gesteld worden voor mogelijk oponthoud in de uitvoering of voor niet-uitvoering van onze engagementen omwille van gebeurtenissen die zich buiten de controle van Pukkelpop - Thirty Merch, afspelen. Inbegrepen daarin zijn: moeilijkheden bij aanvoer of tekorten aan grondstoffen, onderbreking of permanente opschorting van productie, stakingen, lock-outs, elke andere vorm van werkonderbrekingen of collectieve arbeidsgeschillen, energie of transport of vertragingen in transport,die Pukkelpop - Thirty Merch en/of leveranciers van Pukkelpop - Thirty Merch raken, ook indien deze gebeurtenissen voorzienbaar zijn.
Het niet onmiddellijk optreden tegen een tekortkoming van de Koper, kan onder geen enkel beding worden beschouwd als een verzaking van Pukkelpop - Thirty Merch om zich later op deze tekortkoming te beroepen.

Maw, you're ****ed if you have a ticket.

Lees dit nu pas. In dat geval moet niemand rekenen op een refund I guess.
 
Festivalbandje, al is dat misschien wat te makkelijk na te maken..
Zijn vooral de dagjesmensen die het liefst hun geld zullen terugwillen denk ik. Zij zijn zelfs niet moeten vertrekken.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 17:02 ----------



Lees dit nu pas. In dat geval moet niemand rekenen op een refund I guess.
Festivalbandje kan je ook gewoon doorgeven en dan de refunds/kortingen opstapelen :D

Maar lijkt me idd geen refund adhv dat bericht...
 
Mja bandje inleveren he :p Anders kan je elke dag je terugbetaling gaan halen. En ja, sommigen houden hun bandjes graag bij, maar als je dat kan verkopen voor 100 euro.. Tja ik zou het wel weten :)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 17:06 ----------

Denk eigenlijk dat er ook best veel combi-mensen zijn die niet bepaald nog zin hebben om terug te gaan, mocht het festival toch hervat geworden zijn.
 
er is al sprake dat er toch een verzekering zou zijn die dit zou dekken.
 
Juridisch gezien zal er geen aanspraak kunnen zijn op terugbetaling (tav de organisatie) vermits het risico bij de festivalganger ligt van het moment dat er betaald wordt. En vanwege de overmacht kan iedereen dus op zijn kin kloppen.

Wees trouwens maar gerust dat de organisatie hier zelf ook veel geld mee verliest :)
edit: mbt de verzekering heb ik geen idee wat die ermee doen.
 

Denk eigenlijk dat er ook best veel combi-mensen zijn die niet bepaald nog zin hebben om terug te gaan, mocht het festival toch hervat geworden zijn.

Ik vind het toch maar klote dat het is stopgezet, van mij mochten ze verderdoen. Dan kun je zelf nog gewoon beslissen of je blijft of niet.
 
20-jarige uit mijn dorp en zijn vriendin zijn samen omgekomen toen er iets op hun tent viel. Vreselijk... Ben even op zijn facebook gaan kijken en kreeg er een krop van in de keel.
Kende hem niet maar toch moeilijk om te lezen...
RIP
 
Zoiets zet je aan het denken.. Is het toevallig dat er nét tijdens zo'n festival en uitgerekend op die plaats zo'n dingen met het weer aan de gang waren? Volgens mij was dat een boodschap van de aarde aan onze jongeren dat het zo niet langer meer kan. De natuur is nog altijd veel en veel sterker als ons dus we moeten maar eens eindelijk beginnen met respect te tonen. Dat neemt niet weg natuurlijk dat het verschrikkelijk is dat deze waarschuwing mensenlevens gekost heeft. Ik leef mee met iedereen
HelloKaro19 17 minuten geleden

http://www.youtube.com/watch?v=JIGiekIW418

Goed filmpje trouwens, check 1:56.

Zo zag het er ook uit in brussel hier maar dan rond 5 uur denk ik? Zal wel minder harde wind enz geweest zijn, maar gwn schijtdonker, enorme wind, enorme regen, onweer.
 
Zoiets zet je aan het denken.. Is het toevallig dat er nét tijdens zo'n festival en uitgerekend op die plaats zo'n dingen met het weer aan de gang waren? Volgens mij was dat een boodschap van de aarde aan onze jongeren dat het zo niet langer meer kan. De natuur is nog altijd veel en veel sterker als ons dus we moeten maar eens eindelijk beginnen met respect te tonen. Dat neemt niet weg natuurlijk dat het verschrikkelijk is dat deze waarschuwing mensenlevens gekost heeft. Ik leef mee met iedereen
HelloKaro19 17 minuten geleden

http://www.youtube.com/watch?v=JIGiekIW418

Goed filmpje trouwens, check 1:56.

Zo zag het er ook uit in brussel hier maar dan rond 5 uur denk ik? Zal wel minder harde wind enz geweest zijn, maar gwn schijtdonker, enorme wind, enorme regen, onweer.


op 2:00 zie je zo'n verlichtingspaal naar beneden vallen.... damn
 
op 2:00 zie je zo'n verlichtingspaal naar beneden vallen.... damn

ik zou zeggen op 1:58 zie je een lichtinstallatie naar beneden vallen.

Anyway, weer typische reacties van het soort volk dat er aanwezig was. Lekker zweverig doen en zoeken achter een reden voor dit soort zaken. Heb ook al versen uit de bijbel en qu'ran zien voorbijkomen.

Een normaal verstandelijk mens accepteert gewoon dat dit natuur is en kan gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
op 0:35 zegt die precies amai die tett'n
 
ik zou zeggen op 1:58 zie je een lichtinstallatie naar beneden vallen.

Anyway, weer typische reacties van het soort volk dat er aanwezig was. Lekker zweverig doen en zoeken achter een reden voor dit soort zaken. Heb ook al versen uit de bijbel en qu'ran zien voorbijkomen.

Een normaal verstandelijk mens accepteert gewoon dat dit natuur is en kan gebeuren.

je verwart pukkelpop met woodstock denk ik
 
Back
Naar boven