Fitness Seller

strakke billen en benen :)

vind t er wel lekker uitzien zo ;)

oefeningen zijn met name squat, lunges en press oefeningen

hip abduction
hip adduction!

• Topic Starter Topic Starter
vet% zou wel is kunnen kloppen ja gezien de foto's
opzich niet echt verkeerd maarja iedereen wilt altijd beter

Ja idd, ik doe nu stage in de fitness (ik studeer regentaat sport-fitness, maar ben alles behalve al ervaren.) en daar hoorde ik dat het ideale tussen de 22 en 25% zou zijn voor een vrouw. en dat 30% het gemiddelde is tussen de vrouwen. Maar ik zou toch 22% willen halen :)

Ja idd, ik doe nu stage in de fitness (ik studeer regentaat sport-fitness, maar ben alles behalve al ervaren.) en daar hoorde ik dat het ideale tussen de 22 en 25% zou zijn voor een vrouw. en dat 30% het gemiddelde is tussen de vrouwen. Maar ik zou toch 22% willen halen :)

naja ideaal
het is beetje persoonsgebonden

even kijken of dit werkt
bodyfatchart.gif

Schemaatje heb ik ook in boek staan, maar vind 20 % veel voor mannen hoor max 18 (bulk) en vrouwen is 20-25 mooi (denkik)

naja ideaal
het is beetje persoonsgebonden

even kijken of dit werkt
bodyfatchart.gif

Handig om te gebruiken dit schema'tje. Als ik een mooie ronde billen wil krijgen en strakkere dijen hoe zou ik dan het best trainen? Train ik dan het best op maximale kracht (spierverdikking)?

Sanne, op die foto's heb je nooit 28% bf. Als dat zo is vreet ik mn hond op.

kweni, da is berekent met iets, maar wss niet nauwkeurig.. maar vet% is 28% :)

Met een electronische weegschaal zeker? Klopt vaak geen kloot van. Als je het meest exacte bf% wilt weten zou ik naar de huisarts gaan en een 7-punts meting laten doen.

Schemaatje heb ik ook in boek staan, maar vind 20 % veel voor mannen hoor max 18 (bulk) en vrouwen is 20-25 mooi (denkik)

moet jij nu overal vervelend gaan doen ?
dat duid aan hoe mensen ongeveer zijn
pik mensen van de straat die niet sporten en meet vet % dan zal je in die range komen

en nogmaals ik zei al het is persoonsgebonden ik vind 25 tot 30% voor een vrouw ook prima en naar persoonlijke voorkeur zelfs liever dat dan 20 tot 25

Handig om te gebruiken dit schema'tje. Als ik een mooie ronde billen wil krijgen en strakkere dijen hoe zou ik dan het best trainen? Train ik dan het best op maximale kracht (spierverdikking)?

je zou bodybuilding sT kunnen trainen. puur op kracht zal niet echt jouw gewenste resultaat opleveren denk ik. voor de rest wat minder vet zou het allemaal wat mooier uitlijnen. voor de oefeningen moet je gewoon even reacties van de mensen hier lezen. staan gewoon goede tips tussen

zou best wel is kunnen hoor die 28
ze is niet dik maar ook niet echt super slank en 20 tot 25 is best slim hoor
het is lastig vergelijken met mannen maar 30% bij een vrouw ziet er echt wel fatsoenlijk uit

Met een electronische weegschaal zeker? Klopt vaak geen kloot van. Als je het meest exacte bf% wilt weten zou ik naar de huisarts gaan en een 7-punts meting laten doen.

7 punts meting is ook alles behalve exact.
zoek maar even op vetmetingen en testen hiervan
even een voorbeeld. meting bij een persoon
3 punts meting 12.5 %
7 punts meting 13.5 %
4 punts meting Durnin/Womersley 16.5%
ja welke is nu betrouwbaar

En toch is het zo... ik zeg het, foto's bedriegen soms. Iemand kan 'mager' zijn en toch 32% vet hebben. Dus je uitzicht heeft er niets mee te maken. en die fotos zijn al een half jaar geleden. Ik heb ondertussen 6-7 maand stil gelegen door kwetsuren, dus wss is dat vet% sindsdien wel wat gestegen en zit ik daarom nu op 28%.

Is de hyves al bekend jongens:P

En ik mijn schoenen.

Gewoon eens laten meten op de sportschool voor een goede meting. Een schatting blijft een schatting, al zou ik het ook verkeerd hebben.

moet jij nu overal vervelend gaan doen ?
dat duid aan hoe mensen ongeveer zijn
pik mensen van de straat die niet sporten en meet vet % dan zal je in die range komen

en nogmaals ik zei al het is persoonsgebonden ik vind 25 tot 30% voor een vrouw ook prima en naar persoonlijke voorkeur zelfs liever dat dan 20 tot 25

je zou bodybuilding sT kunnen trainen. puur op kracht zal niet echt jouw gewenste resultaat opleveren denk ik. voor de rest wat minder vet zou het allemaal wat mooier uitlijnen. voor de oefeningen moet je gewoon even reacties van de mensen hier lezen. staan gewoon goede tips tussen

het is lastig vergelijken met mannen maar 30% bij een vrouw ziet er echt wel fatsoenlijk uit

7 punts meting is ook alles behalve exact.
zoek maar even op vetmetingen en testen hiervan
even een voorbeeld. meting bij een persoon
3 punts meting 12.5 %
7 punts meting 13.5 %
4 punts meting Durnin/Womersley 16.5%
ja welke is nu betrouwbaar

Ik heb dat gemeten met zo een machientje da ge in u handen moet houden voor u. Dus ook niet echt een exacte meting, want dat meet ook het water dat je ophoud. Maar dan heb je toch al een idee..

Je zou zeggen dat een vrouw bij 28% ook "last" zou moeten hebben van een vet rand rond de middel. Wellicht heb je gelijk, las net op internet dat 28% bf bij een vrouw nog in de "goede" zone valt om het maar zo te noemen.

En toch is het zo... ik zeg het, foto's bedriegen soms. Iemand kan 'mager' zijn en toch 32% vet hebben. Dus je uitzicht heeft er niets mee te maken. en die fotos zijn al een half jaar geleden. Ik heb ondertussen 6-7 maand stil gelegen door kwetsuren, dus wss is dat vet% sindsdien wel wat gestegen en zit ik daarom nu op 28%.
Hm oke, succes in ieder geval.

Zou me niet blind staren op trainings methode, maar meer op voeding als je je bf% wilt laten zakken.

Ik heb dat gemeten met zo een machientje da ge in u handen moet houden voor u. Dus ook niet echt een exacte meting, want dat meet ook het water dat je ophoud. Maar dan heb je toch al een idee..

nadeel is van die dingen ze trippen nogal makkelijk vanwege vochthanden enzovoort dus je kan er geen constante metingen mee krijgen.

of je nu 3 punts meting pak of 7 punts meting of een andere methode dat is niet relevant. gaat erom dat je constant zelfde methode gebruikt en daarmee ook achter elkaar dezelfde waardes kunt krijgen.

al meet je bijvoorbeeld 15 % en kan deze meting herhalen
dan kan je iig voor de volgende keer zien als je dan 14% meet dan je goede kant opgaat.

dat het eigenlijk van 19 naar 18% ofzo is gegaan boeid niet
gaat erom dat je verschil kunt meten

Terug
Naar boven