MuscleMeat

Groei spiegeren

De post niet gelezen waarin ik zei dat ik op 27/5/24 ingeschreven ben in de fitness en 3 X per week zou gaan. En op 27/5 eerste training in mijn fitness gedaan heb. En op14/6 krijg ik schema van een coach
Ben op 26/5 ben ik in een andere fitness ook al geweest en deze avond 2de training in mijn fitness
" Zou gaan" en train je nu dus consistent 3 dagen in de week?

Overigens is dit mijn laatste bericht hier, ik vind je manier van typen echt storend. Moet het helemaal ontcijferen om te begrijpen wat je precies wilt zeggen.

Leer gewoon typen of spreek voice recordings in ofzo want dit is niet te doen.

De post niet gelezen waarin ik zei dat ik op 27/5/24 ingeschreven ben in de fitness en 3 X per week zou gaan. En op 27/5 eerste training in mijn fitness gedaan heb. En op14/6 krijg ik schema van een coach
Ben op 26/5 ben ik in een andere fitness ook al geweest en deze avond 2de training in mijn fitness
Maak je er niet te druk over. De meeste mensen hier trainen niet.

En je kunt beter 100x opnieuw beginnen dan stoppen. Succes man :thumb:

• Like
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
Moeten de spieren eerst wennen dat ze getraind worden?
De pomp in de borst was snel terug weg na het doen van onderstaande oefeningen.
deze oefening heb ik gedaan zoals royboyiron zei
Dus in 2 sec naar dicht en traag naar open. Ik deed 2 seconden heen en traag terug dus langer dan 2 sec terug. Na 5 herhalingen begon ik het goed te voelen en kon de 10 de nog met moeite.
Deed ook nog zittend chest press gedaan. Deze oef 2 seconden toe en 2 seconden open.
Beide oefeningen 3 *10
Maar heb dan nog andere oefeningen gedaan ook voor de rug en daar voel ik na de trainen het thuis nog of komt omdat ik een kromme boven rug heb.
In mijn borstspieren en benen voel ik niks na het trainen is dat normaal. Of zal ik pas de dag nadien iets voelen of totaal niet?
machine-chest-fly-800.jpg

Laatst bewerkt:
Moeten de spieren eerst wennen dat ze getraind worden?
De pomp in de borst was snel terug weg na het doen van onderstaande oefeningen.
deze oefening heb ik gedaan zoals royboyiron zei
Dus in 2 sec naar dicht en traag naar open. Ik deed 2 seconden heen en traag terug dus langer dan 2 sec terug. Na 5 herhalingen begon ik het goed te voelen en kon de 10 de nog met moeite.
Deed ook nog zittend chest press gedaan. Deze oef 2 seconden toe en 2 seconden open.
Beide oefeningen 3 *10
Maar heb dan nog andere oefeningen gedaan ook voor de rug en daar voel ik na de trainen het thuis nog of komt omdat ik een kromme boven rug heb.
In mijn borstspieren en benen voel ik niks na het trainen is dat normaal. Of zal ik pas de dag nadien iets voelen of totaal niet?
machine-chest-fly-800.jpg
Iig goed bezig. Fijn dat je een pomp ervaarde in de borst. Kan dat je wat spierpijn hebt nadien. Kom je vanzelf wel achter.

Ik merk na 3x te sporten dat mijn biceps aan de bovenkant al wat beter zijn. Mijn borst stond tijdens trainen mooi hard ze voelde iets dikker aan? Maar dat verdween snel is dat normaal?
En als ik de borsten aanspan ziet mijn linker borst er minder dik uit. Mijn rechter borst is mooier rond onderaan aan de binnenkant. Hoe komt dit?
Ik die nou 3x 10 herhalingen. Hoe weet ik dat ik het juiste gewicht neem? Ik heb eens gelezen dat de van 8 tot 10 het moeilijk moet gaan.
Hoe lang rust tussen de sets?
Waarom zie je op YouTube dat ze 12 tot 15 herhalingen doen?

Je kan rep range doen die je zelf wil wat het beste voelt je hoeft nog niet eens herhalingen te tellen eerlijk gezegd
Doen wat goed voelt ik raad opdrukken en optrekken aan en variaties daarvan het heet calisthenics.
Maar gewichten trainen werkt ook goed het is maar net wat je wil doen

Voor een goed stel benen moet je toch echt aan de weights. Daar kunnen geen pistol squats tegenop.

• Like
Waarderingen: K82
Ik zei toch dat ik nu naar de fitness ga.
Gisteren was er een jonge dame aan het traplopen en dit voor +- 40 min Das voor vet verbranden zeker en he t zweet parelde op haar lichaam.
Maar ik zie de meeste niet zweten.
Zag gisteren een dame bezig met het lichtste gewicht op de toestelen. Ken haar niet maar dan is het maar zo. En wat ik ook merk is dat ze de toestelen niet goed afstellen. Bv het toestel waar je zeg zo een steun zit en dan de hefbomen naar je toe trekt voor de rug. Het stoeltje voor mij stond veel te laag. De steun veel te hoog

Wat is nou precies je vraag??? en wat is spiegeren?

schema van een coach? die kan je vragen niet beantwoorden ipv hier vragen stellen met meer zins/type fouten dan een 2 jarige die buttonbashed op een toetsenbord?

Misschien nog een keer je posts doorlezen en controleren op zinsopbouw voor het plaatsen want ik begrijp er geen reet van

En wat is spiegeren?

'Spiegeren' is het vereren van zichzelf in de spiegel. Een bekend fenomeen onder bodybuilders. Dit is regelmatig met het geslachtsdeel in de hand, maar dat is optioneel.

Groei spiegeren betekent dat je een enorme mate van spiegelverering hebt doorlopen.

Waarom iemand 40 min gaat traplopen voor vet verbranding?

Had niet gezien dat mijn titel verkeerd staat geschreven
@wavano er staat een vraag in de post waarop jij reageert. Maar heb er een aparte post van gemaakt.

Voor een goed stel benen moet je toch echt aan de weights. Daar kunnen geen pistol squats tegenop.
Mike tyson had goede benen met heel veel squats. Nog niet eens pistol squats. Maar hij deed er echt extreem veel. En zijn genen zijn heel goed.
Ik ben het er mee eens dat gewichten beter resultaat geven voor benen. Maar ik ik denk dat calisthenics juist beter kan zijn voor bovenlichaam. Zeker als je al die calisthenics gasten op youtube ziet. Vooral mensen die weighted calisthenics doen (eigenlijk gewoon pullups en dips met gewicht erbij) Die zijn extreem gespierd. Ook heel veel op natuurlijke wijze gedaan.

Maar met dat hele genen gebeuren. Ik weet nog niet eens of dat klopt met de genen. Ik denk dat sommige mensen gewoon veel harder en meer volume trainen. Dat is het belangerijkste, genen maakt niet viel uit maar het is ook belangeneik.

Je kan lichaamsgewicht op een bepaald tempo en gevoel uitvoeren, waardoor het moeilijker word. Het kost wel meer tijd al die reps, maar gewichten op de halterstang plaatsen kost ook tijd
(dan heb ik het over mensen op hoog niveau van calisthenics die heel veel reps kunnen)

Mike tyson had goede benen met heel veel squats. Nog niet eens pistol squats. Maar hij deed er echt extreem veel. En zijn genen zijn heel goed.
Ik ben het er mee eens dat gewichten beter resultaat geven voor benen. Maar ik ik denk dat calisthenics juist beter kan zijn voor bovenlichaam. Zeker als je al die calisthenics gasten op youtube ziet. Vooral mensen die weighted calisthenics doen (eigenlijk gewoon pullups en dips met gewicht erbij) Die zijn extreem gespierd. Ook heel veel op natuurlijke wijze gedaan.

Maar met dat hele genen gebeuren. Ik weet nog niet eens of dat klopt met de genen. Ik denk dat sommige mensen gewoon veel harder en meer volume trainen. Dat is het belangerijkste, genen maakt niet viel uit maar het is ook belangeneik.
droog en gespierd zeker. een enkeling is maar "groot" daarbij.
Zet ze naast een gemiddelde bodybuilder en ze zijn in eens weer "klein"
Afhankelijk van wat je wil natuurlijk

Enorme resultaten, 1000 pushups. Ik vind dat meer indrukwekkend dan iemand die 180 kg kan bankdrukken.

Terug
Naar boven