XXL Nutrition

Streetsspirit's shredthefat log

streetspirit

Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
66kg
Vetpercentage
16%
Nieuwe account, nieuwe log.. dan ook maar een nieuwe fotolog
Ik stond een maand voor t einde van mn bulk op 21%. Dit was gedaald naar 18.5% door een voedselvergiftiging (de dagen daarna was mn eetlust niet meer ok). Laatste week van mn bulk nog wel lopen schransen (oops) en er is toen niet meer gemeten maar was wel meer dan die 18.5 XD

Na 4 weken mn nieuwe dieet te hebben gevolgd (vorige week vrijdag) stond ik op 15.8%. Ik vond het zelf bizar want dit was nog niet de bedoeling (al vind ik het dik prima, wat er nu af is hoeft er straks niet af). Vanaf nu meten we om de 2 weken.

Goed, had de 1e pic al gepost. Dit is iig het verschil van 4.5 week op dieet. Benen duren wat langer al is dat wel al gedaald van 20 mm naar 14 mm. Nog steeds veel, maar gaat iig er af.

IMG_20150531_100331.jpg

IMG_20150617_172243.jpg

IMG_20150612_124256.jpg

in, goeie delts

Ik mis foto van je tet*en, je weet dat ik fan ben van je borst! :o

innnn

• Topic Starter Topic Starter
tet*en pic komt eraan sanne haha... eerst vandaag laden..pff.. vol me leeg!!! In een paar dagen 2 kg kwijt (vocht). Heb ik altijd paar dagen nadat de rode vlag heeft uitgehangen haha. Dat laden wordt np want we gaan naar de japanner;)

Voor nu ff deze 2 (en shit, mn spiegel heeft een poetsbeurt nodig zo te zien!). Do een afspraak met velthuis. Ik hoop dat ze nog wat herstel werk aan mn buik kunnen doen (vooral in zonlicht is het vreselijk!).

Voor de rest gaat t prima:) Humeur is goed, eetschema is een eitje (helemaal nu ik dat spul van walden farms heb ontdekt), honger is te doen.

IMG_20150620_083826-1.jpg

IMG_20150620_083556.jpg

Netjes hoor.

Ik zou wel nieuwe telefoon kopen, tegenwoordig kunnen camera's ook kleuren foto's maken :D

Yessss, Japanner, dat wordt genieten!
Ben benieuwd of ze nog wat aan je buik kunnen doen, keep me posted :).
En Walden Farms chocola vond ik erg lekker!!

Ipv japanner is t nu wereldrestaurant. . Ach hebben ze ook sushi:D 1e x daar dus hope goed voer

Weer zelfde verhaal als vorige week.. vreet me dood in een zak drop.. op de helft misselijk en een paar uur later pas weer trek. Oké notitie aan mijzelf, laden met glucose en niet met fructose!!!

wereldrestaurant kan ook hnngg zijn, enjoy

Zo kg erbij geladen. Voel me direct een stuk voller:) Wereldrestaurant was qua eten redelijk. Niets was echt super lekker en die vet die ze gebruiken voor de bakplaat werd ik niet vrolijk van (phase butter flavour).

Toch super gezellig gehad en de brownies waren iig wel erg lekker:)

Heb speciaal voor sanne nog een chest pic gemaakt haha (niet de beste maar ok:p). Dit was voor mn refeed, na het etentje zag mn buik er niet meer zo plat uit lol

IMG_20150620_183518.jpg

IMG_20150620_183806.jpg

Mooie pics!

Toevallig bij Wereldwijd geweest?

Yiissssss, jouw tet*en!! :D :heart:
Dat maakt mij dag weer goed ;).

Volgende keer maar gewoon weer de Japanner? ;)

Ben bij Puur geweest. Best jammer, want het concept is erg goed maar de uitvoering.... Veel kantenklaar meuk helaas.

Indd Sanne, volgende x weer gewoon naar de japanner voor echt goede sushi's!!

Terug
Naar boven