AndroidHealthClinic

Striemen na training

GRJ

Novice
Waardering
0
Ik krijg elke keer striemen als ik rug en biceps heb getraind.
Heb me oefening rustig uitgevoerd en dan maak ik het zwaar met licht gewicht en dan nog krijg ik striemen. Maak niet uit hoe ik de oefening uitvoert.???

Kan die spier of aanhechting niet zwaar trainen. Weet iemand hoe en wat dit is en wat is er tegen kan doen. En wat is slim?

Alvast bedankt.

52yh746.jpg

leer er mee leven zou ik zo zeggen, want dat zal niet de laatste striem zijn die je krijgt :D

voor info: doe een zoekopdracht naar striae of striemen, staat meer dan genoeg (te veel) info over op het forum.

striae bedoel je ja :D hehe betekend meestal wel dat je groeit..alleen je huid kan het niet aan..heb het zelf bij de overgang van pectoralis major van borst richting arm en op me reet...maar ja doe je niks aan..ja zonnen helpt volgens mij

ik zelf sta bomvol met striemen spijtig genoeg , nu begint het zelfs op men armen...

ik heb het op men deien , rug en armen en schouders dus ..

suckt wel massa's , normaal zwembroek wandelen is schaamtelijk vind ik

schaamtelijk? boeiend - teken dat je tenminste fatsoenlijk getraind hebt :p

@t Grj: weet je zeker dat het niet komt doordat je met je armen tegen de rol van ene buikspierapparaat hebt gedrukt of omdat je schijven in je armen hebt gehouden?

Volgens mij zijn het geen striemen wat op de foto staat. Zo kende ik ze helemaal niet.
De starter van het topic zegt dat hij ze altijd krijgt als hij zijn biceps traint. Komen de striemen na elke training? Nee, het moet iets anders zijn.

ik heb soms striemen als ik legpress gedaan heb, omdat de schoudersteun zo'n druk op mijn schouders uitoeft, maar die gaan weg

maar dit is dan ook gewoon irritatie

ziet er niet echt uit als striae, lijkt me meer op gewone bloeduitstortingen.

idd dit lijkt meer op bloeduitstorting , ga eens naar de dokter ofzo ... , mss weet hij een antwoord

Striemen krijg je doordat je huid uitrekt. Het zou natuurlijk kunnen dat jij zo'n gigantische pomp krijgt dat je er last van hebt, maar zoals shutterspeed zei, het lijkt niet echt op striemen.
Wat jij op je arm hebt, heb ik een tijd gehad op mijn schouders toen ik net begon te squatten. Door de druk van het gewicht barstten bloedvaatjes open die dan zichtbaar werden. Een paar dagen later was het weer verdwenen, tot ik weer squatte.
Nu heb ik er geen last meer van, wrs is mijn lichaam het gewend geraakt.

Volgens mij oefen jij ook op een of andere manier druk uit waardoor je een bloeduitstortinkje krijgt.

dit zijn gewoon geen striemen, zijn bloeduitstortingen, geen onderhuidse scheuren ??? Ik heb dit ook altijd na standing calve raises op men schouders, trekt weg na 3 dagen dus geen straie. Ik heb straie op men onderrug en op men bovenbenen en dat ziet er gans anders uit, zijn nu precies parelmoer littekens

Als het striemen zijn, dan blijven die ook zichtbaar als je niet traint.
Mij lijkt het iets anders dan striemen te zijn. Misschien best eens door een dokter laten bekijken.

ha ok, het is idd geen striae. Ik heb ongeveer dezelfde striemen op m'n schouders als ik staande calf raises heb gedaan. Vel wordt wat geklemd tijdens de uitvoering. Gaat weg na een uurtje of 5.

Die rode vlekken kunnen idd bloeduitstortingen zijn.

Trekt vanzelf weer een beetje weg is mijn ervaring. Eerst is het enorm rood, later word het beetje wittig.

Nu ik dit zeg vraag ik me af hoe dat bij n*gers zit, iemand hier ervaring mee?

De striemen zijn meestal wit bij bb'ers. Dus moeten nog duidelijker zijn bij zwarten mss.

ziet er niet echt uit als striae, lijkt me meer op gewone bloeduitstortingen.

Idd ik heb ze altijd op mijn schouders na het squatten maar dan zijn ze verklaarbaar. Dit is wel iets apparts heb het nog nooit gezien. Zal wel niet ernstig zijn, althans ik zou me er niet druk om maken.

Als het echt om striae gaat, zou ik er eens aan denken om een creme te kopen die normaal dient tegen zwangerschapsstriemen. Wrijf daar je probleemzones tweemaal per dag mee in. Baat het niet...

Ik weet dat het niet echt "the coolest thing to do" is maar ik denk dat het best wel zou kunnen helpen. Als je ziet hoeveel een vrouw haar buik uitrekt tijdens de zwangerschap... . Mijn vrouw is ook 14 weken zwanger en ze gebruikt ook al van die créme. Hij ruikt niet slecht dus daar moet je het ook niet voor laten. ;)

Terug
Naar boven