AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Echt he. Met sides raises voel je altijd die burn het meeste. Meer dan in andere spier(groepen). Gewoon pijnlijke burn soms... Love it haha

Heerlijkk! Een van mn favoriete oefeningen:p
 
Vandaag de armen aangepakt,
3 tal oefeningen biceps, 3 tal triceps afwisselend. Als afsluiter nog een burnout set gedaan voor biceps en triceps. Zeer licht gewicht met zoveel herh als mogelijk...
Na de 2e oefeningen stonden de armen helemaal vol:D
Kon door blijven gaan!
Stond ook stuk voller dan normaal.
 
Beste,

Hierbij ga ik een log beginnen betreffende mijn kuur.

Het plan is als volgt:

Wk 1-12: Test E 500 mg/EW
Wk 1-10: Tren E 400 mg/EW
Wk 1-6: Dbol 40mg/ED
Wk 1-14: HCG 500iu/EW
Wk 15-18: Nolva 20mg/ED (wk 15 op 40mg?)

Aromasin bij de hand in het geval er gyno ontwikkeld.

Zal ergens eind deze week, begin volgende week starten!

Ik ga hier een leanbulk kuur van maken aangezien mijn vp erg laag is. Om te beginnen ga ik een 500-600 calorieën boven mijn onderhoudsniveau zitten. Ik hanteer een 50% koolhydraten 30% eiwitten 20 % vetten eetschema.


Stats op dit moment :

1m86 --> 86 kg
Vetpercentage 7%

Foto's: In verband met werk/privé redenen nog twijfel.

Training:
Maandag: Rug, biceps
Dinsdag: Borst, triceps (buik)
Woensdag: Quads, hams, kuiten
Donderdag: Schouders, nek
Vrijdag: biceps, triceps (buik)

Het kan zijn dat ik in het weekend nog een extra dagje pak en nadruk leg op achterliggende spiergroepen.

Laat de pret maar beginnen!


Ziet er goed uit man succes!
 
Dag 5

Weegschaal geeft +1,5kg aan.
Tuurlijk vocht, alhoewel het nog meevalt.
Aders staan nog steeds op de buik, schouders en armen.
Vetpercentage is niet of nauwelijks gestegen.
Zometeen gaat er pin 2 in en een lekkere workout neerzetten!

Fijne zondag ;)
 
Dag 5



Weegschaal geeft +1,5kg aan.

Tuurlijk vocht, alhoewel het nog meevalt.

Aders staan nog steeds op de buik, schouders en armen.

Vetpercentage is niet of nauwelijks gestegen.

Zometeen gaat er pin 2 in en een lekkere workout neerzetten!



Fijne zondag ;)


Iron sunday ja waterretentie normaal daar komt je lekker powerfull van atm
 
Iron sunday ja waterretentie normaal daar komt je lekker powerfull van atm

Indd,
vandaag onder de training duidelijk zichtbaar!
Zeer volle spieren, kracht is nog niet echt omhoog gegaan, wel al iets meer uithoudingsvermogen(sneller herstel tijdens sets).
 
Dit gaat je sws gyno geven

Wat een dikke bullshit van mijn kloten!!! Ik heb die combo gedaan zonder nolva of aro kijk maar eens bij mijn logjes!!! Dit was de beste kuur dat ik ooit heb gehad en ik at alles wat ik wou zonder gyno te krijgen!!!
Ik vind niet dat je "gaat je sws gyno geven" moet zeggen als je geen dokter bent!!
Vergeet niet iedereen is "jij" niet;)
 
Wat een dikke bullshit van mijn kloten!!! Ik heb die combo gedaan zonder nolva of aro kijk maar eens bij mijn logjes!!! Dit was de beste kuur dat ik ooit heb gehad en ik at alles wat ik wou zonder gyno te krijgen!!!
Ik vind niet dat je "gaat je sws gyno geven" moet zeggen als je geen dokter bent!!
Vergeet niet iedereen is "jij" niet;)



:roflol: goede voorbereiding ook.

dat jij er niets van kreeg neemt niet weg dat deze kuur best high risk is voor gyno.
 
Wat een dikke bullshit van mijn kloten!!! Ik heb die combo gedaan zonder nolva of aro kijk maar eens bij mijn logjes!!! Dit was de beste kuur dat ik ooit heb gehad en ik at alles wat ik wou zonder gyno te krijgen!!!
Ik vind niet dat je "gaat je sws gyno geven" moet zeggen als je geen dokter bent!!
Vergeet niet iedereen is "jij" niet;)

We zullen zien... Hou het uiteraard goed in de gaten!
Alle sides trouwens.. Als ik iets ervaar wordt dit gelijk gemeld.
Dusver nog geen sides van de tren maar dat zal nog wel 1,2 weken op zich laten wachten.
 
Strive je ben goed bezig man, heb vraagje net mij shot gehad 3Ml totaal glute 250mg teste , 400mg tren e en 250mg masteron maar t doet zeer alsof er olie in me vet is maar dat kan niet want heb full musculair injectie gedaan geen adder of iets dergelijks geraakt maar t wordt steeds minder die pijn, is dit normaal? Vanaf vandaag begonnen met kuur en zou ik ook loggen? :)
 
Strive je ben goed bezig man, heb vraagje net mij shot gehad 3Ml totaal glute 250mg teste , 400mg tren e en 250mg masteron maar t doet zeer alsof er olie in me vet is maar dat kan niet want heb full musculair injectie gedaan geen adder of iets dergelijks geraakt maar t wordt steeds minder die pijn, is dit normaal? Vanaf vandaag begonnen met kuur en zou ik ook loggen? :)

Zeker doen z'n log bijhouden. Als mensen een soort gelijke kuur doen kunnen ze zien wat ze kunnen verwachten. Je kunt altijd vragen stellen. We zijn er uiteindelijk allemaal om elkaar te helpen!

Waar precies in de glute heb je de shot gezet? Neem aan dat dit niet de eerste keer is dat he hebt gezet?
Hou het in de gaten, je gaf zelf al aan dat het minder begon te worden. Ik zou zo niet kunnen zeggen wat het zou kunnen zijn..

Succes met je kuur man;)
 
Zeker doen z'n log bijhouden. Als mensen een soort gelijke kuur doen kunnen ze zien wat ze kunnen verwachten. Je kunt altijd vragen stellen. We zijn er uiteindelijk allemaal om elkaar te helpen!



Waar precies in de glute heb je de shot gezet? Neem aan dat dit niet de eerste keer is dat he hebt gezet?

Hou het in de gaten, je gaf zelf al aan dat het minder begon te worden. Ik zou zo niet kunnen zeggen wat het zou kunnen zijn..



Succes met je kuur man;)


Nee nie de eerste keer maar wel eerste keer 3ml in een keer ze mama
Pijn is weggetrokken misschien door de hoeveelheid en die tren is ook dikker dan de rest eh
 
Volgens mij is er of tijdens je pin, of in de berekening die je gemaakt hebt iets mis gegaan. 250 test, 400 tren en 250 (?) mast is volgens mij nog steeds 4ml :D

Waar pin jij trouwens Strive? En zet je alles gewoon 1 maal /week of verdeel je het?
 
Volgens mij is er of tijdens je pin, of in de berekening die je gemaakt hebt iets mis gegaan. 250 test, 400 tren en 250 (?) mast is volgens mij nog steeds 4ml :D

Waar pin jij trouwens Strive? En zet je alles gewoon 1 maal /week of verdeel je het?

He drumbell,

Zet alles in de glutes. Pip is me tot nu toe gespaard gebleven.
Ik verdeel het over 2 dagen ( woensdag 1 ml test e+ 1 ml tren e en zondag zelfde als woensdag).

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Heerlijke training gehad!!
Pomp was geweldig tijdens het trainen, hier en daar al wat gewichten kunnen verhogen / meer reps kunnen maken.

tot nu toe:
- alpha feeling tijdens trainen
- vollere/bollere look
- meer uithoudingsvermogen / iets meer kracht
- een geweldig libido ( hele dag geil )
- +2 kg
- vetpercentage gelijk gebleven
- vocht ( onderanderen voller int gezicht ) binnen de perken.
- dagelijkse progressie


tot nu toe nog geen verontrustende sides, 'afkloppen'.
 
Vandaag een week bezig met de kuur tot nu bevalt alles erg goed, al aan het genieten van de dbol:D

Vanavond zal ik ook nog eens training posten!
 
Dbol slaat goed aan zie ik, maar logisch dat je nog geen sides hebt, dat komt later.

Al hoest gehad?
 
Dbol slaat goed aan zie ik, maar logisch dat je nog geen sides hebt, dat komt later.

Al hoest gehad?

Nee geen hoest gehad,

Dacht dat was alleen wanneer je kort bij een bloedvat zet ( met tren dan ofc :p ).

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Vandaag weer benen op het programma gehad!
Helemaal afgebeuld:p

Leg extensions
20x50kg
20x80kg
15x90kg
15x100kg
12x110kg
Squats
12x60kg
12x100kg
Working sets
8x160kg
8x160kg
8x160kg
Leg press
20x160kg
20x240kg
15x320kg
12x400kg
8x400kg dropset 8x280kg dropset 200kg till failure

Lunges
8(per been)x24kgx3

Standing hamstring curl
20x30kg
Working sets
20x40kg
15x45kg
12x50kg
10x55kg
Stiff legged deadlift
15x60kg
12x80kg
10x90kg
8x100kg

Seated calf raise
20x50kg
20x70kg
15x80kg
15x90kg
12-15x100kg
Calf raise in de legpress
20x100kg
20x120kg
15x130kg
15x140kg
 
Zal straks een nieuwe update geven! :D
 
Back
Naar boven