MuscleMeat

Aankondiging Strong man Cup Belgium 2011

squatbeast

Advanced Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m93
Massa
160kg
Strong man Cup Belgium 2011

Zaterdag 30 juli (tijdens de hoogstraat kermis)

Hoogstraat 45
9150 Bazel

Start 16u (atleten aanwezig om 15u)

Events:

- The old shool Medley ( tire flip 400kg, duck walk 180kg, 15m)

- Heavy overhead medley (biervat 75kg, log 120kg, axel 120kg, dumbbell 80kg)

- Super farmers walk (100, 130, 150kg, 15m)

- Deadlift max Start weight 250kg (Hummer tires)

- Cirkel of Stones (110, 125, 135, 155, 170kg)

Atleten :

*Belgie:

- Jimmy Laureys
- David De Vos
- Florent Veldeman
-

* Nederland:

- Alexander Moonen
- Jan Wagenaar
- Mohamed Zoundri
- Johan Langhorst
- Kelvin De Ruiter

* Andere:

-
-
-
-

1ste 3 geld prijzen, iedereen natura prijzen. Er is eten voorzien voor de atleten na de competitie.

NSMB

Laatst bewerkt:
Jim je weet het maat! Ben er gewoon bij!!

Nice events! 80kg dumbbell!

Ziet er een toffe wedstrijd uit. Ik ga proberen van te komen kijken. Heb je weer wat buitenlandse strongmen opgetrommeld jimmy?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben wat laat met posten en ben er nu meebezig.
Dus als er mensen geintreseerd zijn , laat me iets weten, hier of via pm :D

vorig jaar was dat 1 vd mooiste en spannende wedstrijden,staat met stip genoteerd in de agenda!:)

Zoals naar gewoonte weer een mooi weekend met zaterdag de mannen en zondag de vrouwen.
Ik zal maandag maar al een dagje verlof plannen voor de laatste voorbereidingstraining voor het Donkmeer, want dat weekend zal er niet veel getrained worden :D

Doen Didi, Karel en David ook mee?

Ik kom normaal gezien wel supporteren :)

kzal er overnadenken jimmy, mischien iets te gek voor me hahah

Heb mijn vakantie nog niet gepland Jimmy maar als ik niet weg ben doe ik hem mee omdat hij vorig jaar ook tof was.

Klopt het dat de wedstrijd om 14u begint? Geen hinder van de wielrenners zoals voorgaande jaren?

Nee geen wieler toeristen dit jaar ;)

En kom op kleine marokaan!!! Gewoon meedoen, je ben een pak sterker geworden. En vraag het ook een aan onze red Hulk.

Gijs ga er na op vakantie of er voor ;) doe gewoon mee man, the crowed loves you.

Nu hoop ik nog een paar Belgen te strikken, Didier, David, Karel, Jefrey , Florent misschien

Ook nog bezig om een paar duitsers over te laten komen, een Fin, en fransman.

Nee geen wieler toeristen dit jaar ;)

En kom op kleine marokaan!!! Gewoon meedoen, je ben een pak sterker geworden. En vraag het ook een aan onze red Hulk.

Gijs ga er na op vakantie of er voor ;) doe gewoon mee man, the crowed loves you.

Nu hoop ik nog een paar Belgen te strikken, Didier, David, Karel, Jefrey , Florent misschien

Ook nog bezig om een paar duitsers over te laten komen, een Fin, en fransman.

Je kent m'n standpunt over mijn persoonlijke prioriteiten na de finale hé maatje. Natuurlijk zal ik na die periode nog niet megaveel kracht verloren hebben dus ondanks het feit dat sommige dingen voor mij te zwaar zijn wil ik wel gerust een gaatje vullen als er te weinig deelnemers zijn (neen, niet jouw gaatje pervert!).
Ben je al in het topic over de finale gepasseerd? Hoe zit dat met Raf/Loic/Florent????

En Mo... als ik dan toch meedoe heb jij helemaal geen excuus meer klein meisje: je deadlift 50kg meer dan mij, overhead medley is iets voor jou, farmers zijn iets voor jou, enz...

Laatst bewerkt:
kheb et er met jan en johan over gehad jimmy..we denken e rnog ff over na..

en david..er zit geen deadlift in he:P..en farmers iets voor mij?? jah de eerste 10 meter..daarna scheurt alles eraf hahaha

Ja en nu hé... Zou ik opnieuw deelnemen. Ziet er idd heavy uit. Natuurlijk opnieuw een mooie ervaring. Oooh voor mijn mss laatste jaar, smijt er mij maar bij Jimmy!!! Moest je het vergeten zijn, didi is de naam :D

Laatste jaar ???

En jij Voske er bij of niet ;)

Mo !! Komaan he gast. Schrijf jullie gewoon in, hopeloze hammer homo's !!! :D

Voske laat u maar volledig gaan op de finale, ik ga dat ook doen ;)

Mss laatste jaar ja, we bespreken dat nog wel eens op training Jimmy. Is allemaal nog nie zeker

laatste jaar??:S..als jij nu stopt..ga ik discussen ( kweetnie of da meervoud is van discus, cor paul?) ergens in stoppen waar de zon nie schijnt zene:P

jimmy, de kans is erg groot dat we komen..je hoort of het lukt maat! mensen hier zitten ook met vakantie sheiss enzo volgens mij..maar johan had er wel zin in iig! dus dat beloofd veel goeds..en niet schelden he jimmy, wordk beetje verdrietig van :(

edit: FOKIT schrijf mij en johan maar op

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven