MuscleMeat

Aankondiging Strong man Cup Belgium 2011

jimmy Johan Langhorst, nie jan wagenaar:P

trouwens, kan je dr nie ff een deadlift in stoppen ipv 2 OH onderdelen:P

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Update atleten.

Nog steeds atleten gezocht !!!

• Topic Starter Topic Starter
Gezicht atleten :D

De opkomst dit jaar is vrij mager. Vooral weining belgen.
Maar waar zitten de nederlandse jongens van vorige jaar ??

Jimmy ik denk dat er ook veel wedstrijden zijn in NL.. En dat veel jongens dan ook nog brak zijn van eerdere wedstrijden cq komende wedstrijden,,,

Desalniet te min,, GO ALEX !!:cool:

Jimmy ik had graag meegedaan maar ga 30 Juli op vakantie!
Volgende keer beter.

Gezicht atleten :D

De opkomst dit jaar is vrij mager. Vooral weining belgen.
Maar waar zitten de nederlandse jongens van vorige jaar ??

indd, je kan er bijna de Frisian Strongman Cup van gaan maken hahah

jongens die je kan benaderen jimmy:

Fouad??
Rick??
Patrick??
Jarno:P??
...

ik zal zelf ook nog wel ff mn best doen voor je;)

en whatup met die franse gasten van vorig jaar?? hebbe die geen zin?

Vér boven mijn huidige capaciteit.
Tireflip 400 OK
Farmers 100 OK
Stones: 110 OK
De rest kan ik voorlopig maar van dromen om 1 rep te doen.

Wedstrijd was extreem bangelijk vorig jaar, ik kom zeker supporteren!

Ik denk er nog steeds over na

Wel tof dat ge hier 2 maanden kan trainen op de onderdelen..:rolleyes: wij wachten nog op de onderdelen van de finale..over 3,5 week

Ja maar dat is normaal volgens Marcel omdat je toch op alles sterk moet zijn. En volgens hem weten ze het internationaal ook vaak pas 1 week vantevoren. Als je het mij vraagt moet het gewoon duidelijk zijn meteen na de laatste voorronde.

Ja alles trainen, doen we ook..maar inderdaad na de laatste voorronde dan..en ga het standaardiseren zodat niet elk jaar dezelfde discussie ontstaat.

Ieder jaar zit er een truckpull, boom, deadlift, grip, medley mwt yoke/ tyre + laden, stones in de wedstrijd. Bereid je dat voor dan train je al praktisch alles. Conans wheel en poweratairs zou dan een uitzondering zijn.

jammer ben op vakantie

dennis

Ieder jaar zit er een truckpull, boom, deadlift, grip, medley mwt yoke/ tyre + laden, stones in de wedstrijd. Bereid je dat voor dan train je al praktisch alles. Conans wheel en poweratairs zou dan een uitzondering zijn.

Klopt hoor Alex, maar je traint toch anders als je bv iets op max hebt of iets op herhalingen, ik wel tenminste. Maargoed het is voor iedereen hetzelfde.

Klopt hoor Alex, maar je traint toch anders als je bv iets op max hebt of iets op herhalingen, ik wel tenminste. Maargoed het is voor iedereen hetzelfde.

ja klopt, zit ook te wachten hoor! En ben wat ongeduldig. Ga er maar van uit dat er gemaxd wordt ;)

Bij deze schrijf ik mij uit de wedstrijd. Ik moet werken die dag en kan niet vrij krijgen. Mijn blessure aan mijn rug van maart blijft ook voor problemen zorgen dus na de finale van België 2maand geen wedstrijden.

Succes aan de deelnemers!

Na gisteren, zou ik er dne 30ste juli dan ook wel wille bij zijn! Om te supporten welliswaar.

Terug
Naar boven