Hey,
Sorry voor het lange wachten, ik was even weg geweest en kwam terug en zag dit hier allemaal.
De Cup is afgelast door te veel afzeggingen.
- Zwaar begin seizoen voor de belgen en spijtig genoeg een paar blesuurtjes
- Een paar internationale deelnemers die ook last hadden van blessures
- Mensen die ineens weer wisten of vergeten waren dat ze moeten werken en geen verlof kregen (waarom schrijf je dan meer dan maand opvoorand in)
- Mensen die ineens naar een trouw feest moesten en vergeten waren.
- De duitsers was duidelijk, ze hoorde over de controle en "Oei nee, we kunnen toch niet"
-En de franse waren zelf te mooi om iets te antwoorden op hun uitnodigingen (en ja ze waren in het frans)
- De oosterrijkers konden niet en ook niet de mannen van Zweden en Finland (plots ineens)
Spijtig dit te horen natuurlijk, dus door besluit zal de Cup volgend jaar ook afgelast worden en vervangen worden terug door Open vlaanderen (B wedstrijd)
En ik doe enkel de finale van België nog, want de rest heeft voor mij geen nut. En ik heb teveel intresse voor internationale wedstrijden (SCL, WSM, Giants) en mss ook effe werken aan men acteer carriere
En de pers schrijft atlijd rare dingen, Bang ?? Ja als ik ni gegeten heb ja. Want dan kan ik raar uit den hoek komen ( Jan Wagenaar is daar nog getuigen van

)
Maar voor de rest ... geen flauw idee. We kennen de pers en we lezen het ook, alles met een grote korrel zout nemen.
@ Gijs: Als jij van mij aan het dromen bent vriend, dan is er iets goed mis met je maat

Beter wat meer van slankere dingen dromen met een strak lichaam en heel vrouwelijk met grote borsten.
En ik zie dat onze ouwe vriend Joeri Polfliet ook weer van de partij is

... Hoe gaat het ouwe rakker, long time, no see. Nog steeds de zelfde grapjas zie ik.
Alles goed met trainen ? Thuis en met de kindjes ??
PS
Er was een filpje gemaakt van de demo en ik zal het eind deze week on line zetten.
De demo heeft ons 2 nieuwe leden verworven en die gaan mee doen in de volgende NCC
Greetz gasten