AndroidHealthClinic

Aankondiging Strong man Cup Belgium 2011

Ik kom ook wel kijken. Moest het nodig zijn, wil ik wel meehelpen ook. Moet alleen nog vervoer zien te regelen :)

Iddem, heb al sjaans dat het dichter is dan Sint-Niklaas eigenlijk.

Kans is vrij groot da ik ook ga kijken. Dus kan eventueel volk met mij meerijden.

De affiche staat online: [Link niet meer beschikbaar]

Jimmy, op de affiche staat dat de wedstrijd begint om 15u30, Patrick bevestigt dit.

Was voorgaande jaren ook zo, met die wielerterroristen :)

• Topic Starter Topic Starter
Update events

* Viking press uit de running genomen (technische probs)

* 1ste stone 110kg enz ...

+ Nog altijd opzoek naar extra atleten (nationaal en internationaal)

Laatst bewerkt:
lol, even een telefoontje en ik sta er al tussen :rolleyes:
ik heb nog niet officieel toegezegd hé Jimmy, een testtraining op de tire flip is voor mij het minimum, mijn biceps zeurt nog steeds, op de finale zat er niet echt een zware biceps oefening bij, maar tire flip is een ander paar mouwen, daarna zeg ik definitief ja of neen

lol, even een telefoontje en ik sta er al tussen :rolleyes:
ik heb nog niet officieel toegezegd hé Jimmy, een testtraining op de tire flip is voor mij het minimum, mijn biceps zeurt nog steeds, op de finale zat er niet echt een zware biceps oefening bij, maar tire flip is een ander paar mouwen, daarna zeg ik definitief ja of neen
Komaan David,als 2e sterkste man van Belgie mag je toch niet ontbreken?;)

idd David gaan we nou weer tot het laatste moment janken en dan 2e worden zeker!

Jim, de deadlift is die van rackpull hoogte of staan we op een verhoging? Het is overigens nog niet helemaal zeker dat ik meedoe, heb nu een voorhoofdholteonsteking en ben na vorige week echt niet in beste doen. Maar ga er van uit dat ik er gewoon sta...

Ik doe definitief niet mee, ik zat er nog mee te spelen in mijn hoofd maar mijn rechterbeen heeft echt een serieuze tik gehad op het NK, sorry Jimmy.

Faaackkk jammer gijs en big lex khoop dat je opknapt voot dan, je moet eigenlijks ff revanche nemen:p en jim,zijn er net zoals vorig slaapplekken/hotel of zoiets voor ons..anders ist vanuit vikingland echt nie te doen..

Komaan gasten, zijn er nog last min entrees :D

Veel durven of kunnen niet.

(Verlof, te zwaar, controle en geen top 3 mogelijk)

Jimmy, je reageert niet op mn bericht,maar is er overnachting geregeld? Anders wordt et voor de friezen onmogelijk daar te komen.. kspreek ook namens jan,johan

Terug
Naar boven