AndroidHealthClinic

Aankondiging Strong man Cup Belgium 2011

Volgens mij wil Teun Moors ook nog mee doen, maar ben hier niet 100% zeker van. Het is dan wel een Limburger (belg/ nederlander) Maar neem aan dat je het niet heel erg vindt met 8 deelnemers op het moment!

Heb Teun net gesproken. Hij doet niet mee. excuses...

Belangrijk bericht
De cup kan wegens teveel afzeggingen niet door gaan.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik veronderstel dat Jimmy er zelf ook nog wel iets van zal zeggen.

godver :mad:

Belangrijk bericht
De cup kan wegens teveel afzeggingen niet door gaan.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik veronderstel dat Jimmy er zelf ook nog wel iets van zal zeggen.

Jammer maar zat er wat aan te komen met het lage deelnemersaantal. Dan nog eens de afzeggingen, waarvan ik er één ben:mad:. To bad, zal waarschijnlijk wel aanwezig zijn, mooi dat er toch iets voor het publiek gedaan wordt.

Hmm zuur, khad vandaag nog een mailtje van patrick dat ie hotelkamers had geregeld, maar het gaat dus zeker nie meer door?

Kreeg rond 18u van Patrick de mail dat het niet doorgaat. Ik gok dat er vandaag nog afzeggingen gekomen zijn.

Hmm zuur, khad vandaag nog een mailtje van patrick dat ie hotelkamers had geregeld, maar het gaat dus zeker nie meer door?

tja, ik had sowieso al afgezegd, dan heb je enkel Jimmy en Florent voor België (no comment) en Alex, jij, Jan, Johan en Kelvin, that's it, da's veel te weinig, misschien had er ondertussen zelfs nog iemand afgezegd, geen buitenlanders behalve jullie dus

Patrick sprak over 5 deelnemers.

wslk Florent dan? enige andere zou Kelvin zijn, Mo zou het weten van de anderen

Mjaa wij zouden nog gewoon komen iig, maar heb et doorgegeven..schade..

Jammer, had een mooie wedstrijd kunnen zijn !

Dan had ik liever een wedstrijd met 5 deelnemers gezien ipv een demonstratie

kan me goed voorstellen dat je het met 5 deelnemers cancelt. zeker als daarvan maar 1 belg is

Waarom te weinig?,de enige voor wie et et k*tst is ,is voor de deelnemers and we aint bitchin'...sm walcheren waren we ook met zn zessen..en is er ook fors inhgezet door alle deelnemers.
10 a 12 deelnemers zou ideaal zijn,inzet zal er wel altijd zijn.
wss slecht moment,velen zijn in verlof.

Terug
Naar boven