MuscleMeat

Stronglifts of Machines

Sound

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Ik ben deze zomervakantie begonnen met fitness. Nu wou ik het Stronglifts 5x5 schema gaan volgen, daarvoor ging ik vandaag naar de sportschool maar de instructeur vertelde me dat ik dat beter niet kon doen en gewoon de machines maar moest gebruiken. Hij zei dat je de oefeningen zoals de squat en de deadlift pas moet doen na minimaal 1 jaar fitness ervaring omdat de kans op blessures erg groot is.

Vinden jullie dat hij gelijk heeft of dat hij er geen verstand van heeft en dat ik gewoon door moet gaan met stronglifts? Zo niet. Wat kan ik dan het beste volgens jullie doen.

Zeg dat hij z'n poepadvies lekker voor zichzelf moet houden.

Stronglifts doen.

Het is een veilig antwoord van hem. Dan kan hij achter de balie blijven staan. Hoe denk je dat ze vroeger trainde? Toen had je nog niet van die mooie machines.

I
Vinden jullie dat hij gelijk heeft of dat hij er geen verstand van heeft en dat ik gewoon door moet gaan met stronglifts? Zo niet. Wat kan ik dan het beste volgens jullie doen.

Hem confronteren met de waarheid en adviseren dat hij beter zijn ontslag als fitnesstrainer kan nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor het advies. Dan ga ik daar zeker mee door :)

Het is toch zijn baan om jou daar juist bij te helpen?
Alsof je na een jaar machines opeens wel weet hoe je moet deadliften...

Je kan het beste die instructeur op zn bek slaan en vervolgens gaan squatten en deadliften.

Terug
Naar boven