XXL Nutrition

Strongman onderdelen - Waar kan ik wat trainen?

SB Barbell Lummen

o76eyo.jpg

- IFSA LOG (80kg)
- Stones of strength (80kg t/m 180kg)
- Wheel Flip
- Farmers walk
- Axle
- Sled

Soon to come:

(- Yoke
- Duckwalk
- Kegs)

hehe dat since is wel cool Jan.

Enne waar blijven de verdere foto's en filmpjes om nog eens na te genieten van de meet?

Ikzelf heb nog geen foto/film materiaal, vandaar. Morgen heb ik de pics van Kenny en kan ik ze wat bewerken. Vids moet ik ook nog krijgen van die gast! Heb zelf maar 5 filmpjes gemaakt zaterdag waar 3 fails van Sanca op staan haha ;)

Ikzelf heb nog geen foto/film materiaal, vandaar. Morgen heb ik de pics van Kenny en kan ik ze wat bewerken. Vids moet ik ook nog krijgen van die gast! Heb zelf maar 5 filmpjes gemaakt zaterdag waar 3 fails van Sanca op staan haha ;)

De lelijke mensen er afknippen? :p

geen in de buurt van gent:mad:

Jimmy Laureys (Sint Pauwels) is toch niet zo gek ver van Gent?

David, Karel, Didier, Simon, komen allemaal van Gent bij Jimmy trainen.

Uitbreiding Raw Power Baarn. Massieve 50mm axle en bumpers.

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Bijwerken Jeriel!

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, ik zal er snel even aan gaan zitten om alles bij te werken. Komt goed.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Trouwens, heeft je engeltje al een naam verzonnen voor de dames onderdelen te trainen? Of blijft dat bij jou erbij?

Hehe, ik zal er snel even aan gaan zitten om alles bij te werken. Komt goed.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Trouwens, heeft je engeltje al een naam verzonnen voor de dames onderdelen te trainen? Of blijft dat bij jou erbij?

Haha ik zat al namen te verzinnen ja maar ze was het er niet mee eens, dus doe eens een voorstel.

Ik zei Devils place Veenwouden bv

Neonak,

Veenwouden is nog verder voor je rijden om te trainen

ken men er ook terrecht als beginneling???
Ik was een toeschouwer op belgische kampioenschappen in Sint Niklaas, en kmoet zeggen dat het er vrij cool uitzag. Kheb zelf geen ervaring, ben maar 1.65 en weeg 64 maar kwil wel ne keer een training bijwonen.
Kben zelf ook van Gent maar wat is het exacte adres in Wevelgem?

Ik was een toeschouwer op belgische kampioenschappen in Sint Niklaas, en kmoet zeggen dat het er vrij cool uitzag. Kheb zelf geen ervaring, ben maar 1.65 en weeg 64 maar kwil wel ne keer een training bijwonen.

64 is heel licht, ik met mijn 82 kg ben al een "pannekoek" in het strongman gebeuren :D

Exacte adres weet ik ook niet, maar anders moet je The Locust eens een pm zenden.

Ja dat weet ik, vergeleken met 150 kg is dat een enorme nadeel en ben nog klein ook. Maar dan is het een grotere uitdaging (en ben aan het bulken tot 75)

Je bent altijd maar bezig dat je 75 kg gaat wegen, maar op wedstrijd heb je nog niet meer gewogen dan 62 kg ;)
Je weegt je altijd met altijd met al je kleren aan en volgepropt met liters chocomelk en eten :p

Terug
Naar boven