AndroidHealthClinic

Stuk vet wat niet verdwijnt

Watermeloen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
6%
Aan de onderkant van me buik heb ik een kleine vetophoping wat niet weggaat. Ik heb jaren lang op die plek insuline gespoten voor mijn diabetes met een insuline pen waardoor ik er een ''ei'' van vet kreeg.
Deze is in de loop der jaren een stuk kleiner geworden. Maar het lijkt wel of het laatste beetje gewoon niet wil verdwijnen. Dit deel van me buik heeft namelijk duidelijk meer vet dat de rest van mijn romp en lichaam.
Kan ik hier iets tegen doen?

Dat is waarschijnlijk het volume van de permanente vetcellen. Liposculptuur zou de enige optie zijn om er vanaf te komen.

Aan de onderkant van me buik heb ik een kleine vetophoping wat niet weggaat. Ik heb jaren lang op die plek insuline gespoten voor mijn diabetes met een insuline pen waardoor ik er een ''ei'' van vet kreeg.
Deze is in de loop der jaren een stuk kleiner geworden. Maar het lijkt wel of het laatste beetje gewoon niet wil verdwijnen. Dit deel van me buik heeft namelijk duidelijk meer vet dat de rest van mijn romp en lichaam.
Kan ik hier iets tegen doen?
pic anders kunnen we niet oordelen?

Op andere plekken spuiten komt het mss in balans. Ken er niks van hoor, maar who knows.

Terug
Naar boven