XXL Nutrition

Stukjes uit m'n leven geplukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Roger, point taken, ben het alleen niet met je eens.

@ TS succes met je problemen en durf te gaan draven als je je slecht voelt!
Wie is "roger" nu weer???

On-topic: Dude ik dacht dat je alles gepland had, vreemd om je nu te laten doen enz. gewoon doorgaan & zoals je eerder zei: jezelf blijven voorhouden dat alles zich in de toekomst zal "terugverdienen".

Dit is "roger" ...

Radio phraseology

"Roger" means "I have received all of the last transmission" in both military and civilian aviation radio communications. This usage comes from the initial R of received: R was called Roger in the radio alphabets current at the time, such as the Joint Army/Navy Phonetic Alphabet.

edit. in nl...

roger
rog - er [` rodzj ` (r)] (Engels) codewoord in de radiotelefonie voor: ontvangen en begrepen

Dit is "roger" ...

Radio phraseology

"Roger" means "I have received all of the last transmission" in both military and civilian aviation radio communications. This usage comes from the initial R of received: R was called Roger in the radio alphabets current at the time, such as the Joint Army/Navy Phonetic Alphabet.

edit. in nl...

roger
rog - er [` rodzj ` (r)] (Engels) codewoord in de radiotelefonie voor: ontvangen en begrepen

I know, was trolling, troll failed dankzij jou, bedankt hoor :mad: :rolleyes: :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals het op mij overkomt ben je niet tevreden, verwijt je iedereen die je maar wat kan verwijten, behalve jezelf. Misschien moet je dingen niet bij anderen zoeken, maar bij jezelf oplossen. Een probleem is pas een probleem wanneer jij het zelf een probleem vind (dus ook hoeveel je je aantrekt van wat er gezegd wordt).
Vaak is er wel een keerpunt nodig waardoor je ook daadwerkelijk actie onderneemt. Of je bent het zat en flipt, of je zit in een hoekje te huilen en bedenkt hoe het beter kan en je stelt een plan op. Als je niets doet ben je pas echt focked.

Ik heb het niet gelezen omdat ik na de alinea al zag dat je vol zelfmedelijden zit maar niet inziet dat je er ook wat kan aandoen. Post die ik quote is dan ook volledig juist, niet altijd naar anderen kijken maar jezelf. Als je zelf je houding niet veranderd zal er niks gebeuren.

I know, was trolling, troll failed dankzij jou, bedankt hoor :mad: :rolleyes: :D

4v4iyx.gif

srry bro :(

duidelijk heb je lessen in trolling nodig want je vat m niet helemaal zie ik:o
In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory,[2] extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking readers into an emotional response[3] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.[4] The noun troll may refer to the provocative message itself, as in: "That was an excellent troll you posted".
While the word troll and its associated verb trolling are associated with Internet discourse, media attention in recent years has made such labels subjective, with trolling describing intentionally provocative actions and harassment outside of an online context. For example, mass media has used troll to describe "a person who defaces Internet tribute sites with the aim of causing grief to families."[5][6]
Die "emotional response" kwam direct na m'n trollpost, een aandachte forumgebruiker zal die post lezen en dus er niet meer intrappen :p

Die "emotional response" kwam direct na m'n trollpost, een aandachte forumgebruiker zal die post lezen en dus er niet meer intrappen :p

net wel, daardoor gaan net meerdere mensen denken dat je echt retarded bent.
+ aan de 'or of otherwise disrupting normal on-topic discussion' voorwaarde ben je nu ook zwaar aan het voldoen:)

net wel, daardoor gaan net meerdere mensen denken dat je echt retarded bent.
+ aan de 'or of otherwise disrupting normal on-topic discussion' voorwaarde ben je nu ook zwaar aan het voldoen:)
Hahaa dus m.a.w.:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]???

Damn, indeed, zou beter wat lessen volgen :p
Anyways, was niet de bedoeling om zo ver te gaan trollen, let's get back on topic shall we? :)

Slechte thread dus topic gaat vanaf nu over bruggen.

23jl37t.jpg

6gacyp.gif

5vaz4x.jpg

9ppe1l.jpg

21e0tnc.jpg

Laatst bewerkt:
Je gaat een brug te ver Elleturtlefan.

zielige trolls hier...

@ OP

wat maak jij je druk om wat andere denken en vinden man. het gaat er uiteindelijk om wat jij(!) denkt dat andere wat je denken. en als jij jezelf al knap waardeloos vind, dan denk je waarschijnlijk ook dat andere dat denken.
get your shit together man!

Ik ga voor brug nummer 3.

Is het wel eens in iemand opgekomen dat OP een troll is?
In het verleden wel soortgelijke posts van hem gezien maar die zijn blijkbaar verwijderd want ik kan ze niet meer terug vinden

Weer mooi geweest, topic is ontspoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven