covi
Cool Novice
- Lid geworden
- 21 aug 2011
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 109kg
Ik heb het juiste antwoord nog niet zien voorbij komen, eventjes geduld nog.
Soon ...![]()
geduld is op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ik heb het juiste antwoord nog niet zien voorbij komen, eventjes geduld nog.
Soon ...![]()
Inb4 99 van de 100 opmerkingen "mijn benen zijn echt ZO groot, ik kan NERGENS meer een broek vinden die past."
Waar kopen jullie goed passende spijkerbroeken?
ik koop geen spijkerbroeken spijkerbroeken zijn de duivel
De Sting.Waar vind ik wat langere tanktops om in te trainen? Alles wat ik tot nu toe heb gevonden hangt zelfs met xl net tot m'n riem qua hoogte. 1x rekken en het is een naveltruitje
Can confirm. Heb er hier een liggen van The Sting.De Sting.
Ik vind het er niet uit zien, maar dus wel wat jij zoekt.
Can confirm. Heb er hier een liggen van The Sting.
Anders (jawel) primark. 2x wassen en dat ding is een halve meter langer (en breder, tho)![]()
Toen ik nog trainde en wat minder skeletto waswat moet jij met tanktops? Gr Jan
Waar vind ik wat langere tanktops om in te trainen? Alles wat ik tot nu toe heb gevonden hangt zelfs met xl net tot m'n riem qua hoogte. 1x rekken en het is een naveltruitje
Moet eerlijk met een beetje schaamte bekennen dat ik er ooit 1 bij jack en jones heb gehaald. zit als gegnoten. Normaal heb ik voor mn schouders een xl of meer nodig en dan zweven mn onderarmen/polsen erin. deze sluit echt perfect aan& hoe doen dbb'ers het net colberts?
Beetje goede price/quality
Heb er een basic shirt van. Valt heerlijk maniemand ervaring met kleding van muscle brand ? Heren Archives - Muscle Brand Shop
Moest het iemand interesseren: De broeken zijn geweldig!Heeft iemand hier al ooit besteld: https://aesparel.com
Lijkt me een mogelijke vervanger voor de Levis 541 jeans die ik gewoonlijk draag (en nu niet meer gemaakt worden).
Hoe zit het met de maten? Kloppen die tabellen die ze er bij zetten een beetje?
En de kwaliteit van de broeken?
Edit: Ik ben er maar voor gegaan. Ben benieuwd naar de kwaliteit en maatvoering.