AndroidHealthClinic

subq aas zetten, wie doet het?

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Zijn er op dbb al mensen die hun AAS subcutaan zetten?

Ik heb er de afgelopen weken wat over gelezen en begin vandaag met mijn trt subq te zetten. Ik las dat je zo minder oestrogeen aanmaakt en betere serum waarden zou hebben.
Opname zou iets langzamer zijn maar vrijwel hetzelfde.
Heb ook al eens gelezen dat iemand zijn tren gewoon subq zet en wel alle voordelen maar vrijwel geen sides had (zelfs geen verslechtere ldl/hdl waarden).

Interessant onderwerp.
Ben zeer benieuwd wat er aan informatie uitkomt.
Ook kijkende naar een verminderende littekenweefsel aanmaak en verlaging van kans op risico tot diep in de spier krijgende abcessen.

Hmm..interessant, heb wel m'n twijfels erover. Ga je met slinspuitje zetten? Olie niet te dik dan?

Op het forum van Dat was iemand die dat deed, jij kan daar toch ook op Langeman? Ik kan de thread wel even zoeken.

hoe zit het dan met de hoeveelheden ?

Een studie:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17143361

Abstract
OBJECTIVE:

To investigate the effect of low doses of subcutaneous testosterone in hypogonadal men since the intramuscular route, which is the most widely used form of testosterone replacement therapy, is inconvenient to many patients.
METHODS:

All men with primary and secondary hypogonadism attending the reproductive endocrine clinic at Royal Victoria Hospital, Monteral, Quebec, Canada, were invited to participate in the study. Subjects were enrolled from January 2002 till December 2002. Patients were asked to self-administer weekly low doses of testosterone enanthate using 0.5 ml insulin syringe.
RESULTS:

A total of 22 patients were enrolled in the study. The mean trough was 14.48 +/- 3.14 nmol/L and peak total testosterone was 21.65 +/- 7.32 nmol/L. For the free testosterone the average trough was 59.94 +/- 20.60 pmol/L and the peak was 85.17 +/- 32.88 pmol/L. All of the patients delivered testosterone with ease and no local reactions were reported.
CONCLUSION:

Therapy with weekly subcutaneous testosterone produced serum levels that were within the normal range in 100% of patients for both peak and trough levels. This is the first report, which demonstrated the efficacy of delivering weekly testosterone using this cheap, safe, and less painful subcutaneous route.
De link voor Langeman en Pumaatje, andere moeten eerst registreren en wat uurtjes wachten voor toegang: http://www.datbtrue.co.uk/forums/showthread.php?6337-Tren-subQ-Is-it-safe&highlight=tren+subq
Thread is niet zo speciaal dat het echt heel nuttig is om je speciaal hiervoor aan te melden.

Zo te lezen is het idd met slin naald, ik had een blauwe naald verwacht maar blijkbaar krijgen mensen olie door een 29g of 30g naald. Ervaring is zo ongeveer dat het makkelijker zetten is maar wat meer steekt, er was een lid die subq in de buikregio afraad en daar kan ik me iets bij voorstellen. Volgens mij wordt het in de praktijk gebruikt voor kleine hoeveelheden met korte esters dagelijks injecteren. Ik denk dat hoge doseringen en veel ml zeer doen.

Ik ga het een keer uitproberen, want het doen is nog altijd de beste manier.

Laatst bewerkt:
Hoe je een middel tot je neemt, het moet uiteindelijk in je bloed terecht komen.
Of je het middel nu oraal, subcutaan, IM, IV of anaal inbrengt.
Als je aas subcutaan zet dan word het volgens mij veel te snel opgenomen en krijg je denk ik stroperig bloed, lijkt me zwaar ongezond.

En meerdere ml's subcutaan zetten... is toch niet te doen?

Laatst bewerkt:
Zijn goede redenen voor waarom het IM gaat

- IM wordt het sneller opgenomen
- IM kan je meer volume injecteren
- IM zorgt voor minder pijn en irritatie
- Olie is te dik om met een dun naaldje te kunnen zetten. Wil je dit verhelpen moet je meer oplosmiddelen toevoegen (= slechter, weer andere opname tijden, meer irritatie)

Dus je hebt geen enkel voordeel en zelfs bekerkingen.

Ik heb het zelf een keer geprobeerd met test suspension half ml maar. Ging kapot. Duurde in totaal 2 weken voor het wegtrok. 1x en nooit meer.

Een andere mogelijkheid is met slin IM.
Je kunt zonder problemen dagelijks zetten, 1ml is gewoon te doen.

Heb net ff wat getest.
Op zich is het eruit drukken van de olie geen probleem en te doen, met 29G, 12mm fibernaaldje.
Wat echter wel een langdurig proces gaat worden is het optrekken van de olie het slinspuitje in. Nu was de olie die ik optrok weleeenswaar koud, en zou dus met opwarmen wat eenvoudiger gaan, maar dan nog duurt het een eeuwigheid. Het probleem ligt hem namelijk in de kracht, om de olie eruit te trekken, die je met een slinspuitje kunt creeren. Die kracht is zeer gering omdat het vacuum van de vial een sterkere tegendruk geeft.
Ook lukte het me niet om eerst een ml lucht in de vial te drukken om zo het optrekken te vergemakkelijken. Een slin-spuitje is daar gewoon niet sterk genoeg voor.

Test 2:

Slin naald 29G 12.7mm handwarme olie (au bain marie) optrekken van 0.5ml tren a in anderhalve minuut (gemeten) en zetten in 30 seconden in buitenkant bovenbeen IM. Ik zal als ik last heb een update doen. Als het bevalt ga ik ga op deze wijze dagelijks tren a zetten. Ik kies liever voor 12,7mm IM in been dan subq, gevoelsmatig klopt het niet olie onder de huid spuiten.

Laatst bewerkt:
Test 2:

Slin naald 29G 12.7mm handwarme olie (au bain marie) optrekken van 0.5ml tren a in anderhalve minuut (gemeten) en zetten in 30 seconden in buitenkant bovenbeen IM. Ik zal als ik last heb een update doen. Als het bevalt ga ik ga op deze wijze dagelijks tren a zetten. Ik kies liever voor 12,7mm IM in been dan subq, gevoelsmatig klopt het niet olie onder de huid spuiten.

Goed bezig kerel, klasse!
Heb je eerst lucht in de vial gespoten of direkt opgetrokken?

Nee man, niet in vet, een te langzame opname. Ben ook benieuwd of het niet ten koste gaat van de bio-beschikbaarheid.
Las zojuist berichten over personen die het in buikvet met slin hadden gezet en daardoor olie-ophopingen teweeg brachten die ontstekingen veroorzaakten.

Maar met een slin-spuitje IM zetten is natuurlijk goud waard!

Laatst bewerkt:
Test 2:

In.

test 2:

Slin naald 29g 12.7mm handwarme olie (au bain marie) optrekken van 0.5ml tren a in anderhalve minuut (gemeten) en zetten in 30 seconden in buitenkant bovenbeen im. Ik zal als ik last heb een update doen. Als het bevalt ga ik ga op deze wijze dagelijks tren a zetten. Ik kies liever voor 12,7mm im in been dan subq, gevoelsmatig klopt het niet olie onder de huid spuiten.

+1

Heb je eerst lucht in de vial gespoten of direkt opgetrokken?

Direct optrekken, dat doe ik eigenlijk nooit lucht inspuiten. Wellicht gaat het dan nog sneller. Wel in 1x de zuiger helemaal naar beneden om zoveel mogelijk onderdruk te hebben. Dan zie je een klein straaltje langs de rand van de spuit komen en is het ff wachten.

Tot nu toe voel ik wel meer dan dat ik 0.5ml HGH gezet zou hebben maar het stelt (nog) niks voor en pijn doet het helemaal niet en ook geen rode plek of bult.

Doe jij (Sia) ook een update geven morgen?

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 19:09 ----------

Met een grijs naaldje gezet. Moet idd wel hard drukken om het eruit te krijgen.

Wil je een update geven morgen ofzo hoe het bevalt, dat doe ik ook met mijn IM slin naald injectie.

Doe jij (Sia) ook een update geven morgen?

Hehehe, zou wel willen kerel maar heb getest met een vial grapeseed oil.:D
Prikken doe ik nog even lekker met een lange naald in het kontje.;)

Vind het wel klasse van je dat jij het al hebt uitgeprobeerd.
Wel ff updaten bro.:)

Terug
Naar boven