LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Maar ik snap nog steeds niet wat jullie hiermee proberen te bereiken.
Ok stel het kan. Ben je dan van plan een gemiddelde kuurtje van 4ml per week al wat je in een keer binnen 1min kan zetten over 8 injecties te gaan verdelen?
En voor korte esters wordt het nog meer. 1ml prop en ace om de dag normaal zou dan uitkomen tot 6 of 8 ml per week dat is 12 tot 16 shots van 0,5ml. Dat slaat al helemaal nergens op meer. Je ben alleen al 15 euro kwijt per week aan spuiten.
Sowieso voor trt lijkt het beter te zijn. Minder oestrogeen klinkt in mijn ogen toch als een voordeel en op langer termijn zeker.
Ik zet trouwens gewoon met een normale spuit en trek op met een 0,8 x 40 naald en zet dan met een 0,4 x 19 naaldje.
Bij 1ml prop ga je toch zeker niet de spuit weggooien en de hele tijd het naaldje verwisselen? Ik zou dan gewoon 2 x 0,5ml met hetzelfde naaldje zetten.
Ik gebruik mijn insuline spuitjes voor cjc+ipamorelin ook 3x per dag zodat ik maar 1 spuitje nodig heb.
---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 11:41 ----------
Volgens mij omdat lange man het wil toepassen bij trt gebruik, dan praat je hooguit over een 0,5ml pw. Maar zoals zo vaak slaat eea dan weer door en dan lees ik voordelen in de trant van als je eventueel een abces zou krijgen deze zich lekker dicht tegen de huid bevind en dan makkelijker te behandelen is. Tja...dan haak ik iig af.
Ja maar dat is dan speculatie van een of andere flapdrol he. Een normaal persoon zou niet met zo;n gedachte iets gaan doen lijkt mij.
Ik zou ook niet meer dan 0,5-0,7 per spot zetten aangezien dit niet getest is.