XXL Nutrition

subq aas zetten, wie doet het?

Test 2:

Slin naald 29G 12.7mm handwarme olie (au bain marie) optrekken van 0.5ml tren a in anderhalve minuut (gemeten) en zetten in 30 seconden in buitenkant bovenbeen IM. Ik zal als ik last heb een update doen. Als het bevalt ga ik ga op deze wijze dagelijks tren a zetten. Ik kies liever voor 12,7mm IM in been dan subq, gevoelsmatig klopt het niet olie onder de huid spuiten.

Er is toch een reden om voor been de 0.6x25 naald te gebruiken? Namelijk dat je anders niet diep genoeg zet. Snap niet dat dat nu opeens geen probleem meer zou zijn en er met een slinnaaldje im gezet zou moeten kunnen worden.???

Zijn er op dbb al mensen die hun AAS subcutaan zetten?

Ik heb er de afgelopen weken wat over gelezen en begin vandaag met mijn trt subq te zetten. Ik las dat je zo minder oestrogeen aanmaakt en betere serum waarden zou hebben.
Opname zou iets langzamer zijn maar vrijwel hetzelfde.
Heb ook al eens gelezen dat iemand zijn tren gewoon subq zet en wel alle voordelen maar vrijwel geen sides had (zelfs geen verslechtere ldl/hdl waarden).

hehehehe jij hebt altijd wel freaky shit, maar ik zou het gewoon bij IM laten.
Word al jaren zo gedaan ook door doctoren en die doen dat echt wel met een goede reden.

En daarom ook eens met koekie

Er is toch een reden om voor been de 0.6x25 naald te gebruiken? Namelijk dat je anders niet diep genoeg zet. Snap niet dat dat nu opeens geen probleem meer zou zijn en er met een slinnaaldje im gezet zou moeten kunnen worden.???

De reden voor een degelijke diepe intramusculaire injectie is om de kans tot een ontsteking te minimaliseren.
Dit omdat de hoeveelheid te zetten steroide vaak een grote dosering betreft, meestal meer dan 1ml.
Hoe meer je in 1x zet, deste meer kans je ontwikkelt tot inkapseling en ontsteking, wat dan weer kan leiden tot een abcess. Houd er rekening mee dat dit soort ontstekingen los staan van de bacterie-ontsteking, dus het meeprikken van iets kwaadaardigs.
Dit is een zijde van kuren dat bij de meeste een wrange smaak laat ontstaan, men is werkelijk als de dood om dit euvel te moeten ervaren.
Maar over het algemeen loopt het wel los en kan antibiotica al de medicinale verlosser zijn.
Dienen ze echt in je te moeten gaan snijden heb je er wel heel erg lang mee rondgelopen en gewoonweg stom bezig geweest.
Zolang je hygienisch en steriel te werk gaat, je injecteert grotere hoeveelheden diep genoeg in je spier zal alles soepeltjes verlopen en hoef je je niet druk te maken voor een akelige afloop.

Echter het werken met slin is net wat anders, namelijk de hoeveelheid.
Deze zal de grens van 1ml niet gaan overschrijden en is de kans tot ontsteking veel en veel minder aanwezig. Ook kijkende naar de diepte van injectie. Mocht het gaan ontsteken zal de kortste route naar buiten toe nog altijd huid zijn en ben je in staat het aan de oppervlakte te behandelen, dit in tegenstelling tot een abcess diep binnen in een spier dat geen weg op kan.
Pak je zijkant bovenbeen en injecteer je in het dikste gedeelte zul je IM een depot kunnen aanmaken, niet heel erg diep maar wel genoeg in de spier.
Ook opname van middel speelt een rol.

Ja die reden ken ik van dat je anders niet diep genoeg zet. Maar heb jij het geprobeerd? Als iedereen zegt dat het niet kan omdat iedereen dat zegt blijft niemand het doen. Ik had gelezen van mensen die ik van een ander forum ken dat ze zelfs subq gezet hebben. Die mensen ken ik als betrouwbaar. En dus dacht ik, ik probeer het een keer IM. Als ik pech heb, doet mijn been zeer en als het meezit heb ik een makkelijker injectie manier. Het was wel maar een halve ml, meer volume moet zeker diep in een spier denk ik. Ik dacht ook eerst dat het helemaal niet zou kunnen, dikke olie door een slin naald. Zoals ik beloofd heb zal ik mijn ervaring opschrijven.

En of het zou moeten kunnen worden of dat ik het mensen aanraad om te doen is iets heel anders. Diep in een spier is en blijft de meest beproefde methode en de methode die ik adviseer. (ik ben gewoon wat eigenwijs en nieuwsgierig) En ik heb nooit last van tren a, dat weet ik zeker. Ultrasust a 350mg/ml zou al een heel ander verhaal zijn als tren 75mg/ml van een merk dat ik goed ken en mijn reactie ken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry, ben lui vandaag, maarre, wat is de maat van grijs?:D

0,4 x 19

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 22:25 ----------

Wil je een update geven morgen ofzo hoe het bevalt, dat doe ik ook met mijn IM slin naald injectie.

Ja is goed.
Ik heb vanmiddag 0,6 ml gezet en heb nu iig totaal nergens last van.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 22:28 ----------

hehehehe jij hebt altijd wel freaky shit, maar ik zou het gewoon bij IM laten.
Word al jaren zo gedaan ook door doctoren en die doen dat echt wel met een goede reden.

En daarom ook eens met koekie

Tja tis makkelijker, wordt bijna even snel opgenomen als IM en geeft minder hoge oestrogeen waarden.
Bij subq injecties van tren lees ik dat veel mensen ineens geen bijwerkingen meer hebben terwijl ze toch dikke gains hebben etc.

Tja tis makkelijker, wordt bijna even snel opgenomen als IM en geeft minder hoge oestrogeen waarden.
Bij subq injecties van tren lees ik dat veel mensen ineens geen bijwerkingen meer hebben terwijl ze toch dikke gains hebben etc.

Het zou mooi zijn om hier meer informatie over te hebben.:)

moet je effe googlen op: subq aas injection

Heb ik al gedaan bro, dan krijg je enkel verhalen maar niets dat het echt aantoont en dat is nu eigenlijk wel zo belangrijk.;)

Ik weet op dit moment hard te maken dat een depot in vet langzamer wordt opgenomen dan in spier.
Dat het beiden even snel wordt geabsorbeert is nieuw voor mij.
Daarom is aantoonbaar bewijs nu juist van enorm belang.
Ook dat het bijwerkingen verminderd is iets wat ik persoonlijk nogal vaag vind. Bijwerkingen vinden namelijk plaats wanneer het in het bloed rondcirculeert. Dit zal zowel IM als sub-q bewerkstelligen, er is geen verschil.
Het kan maar op 1 manier anders en dat is wanneer de bio-beschikbaarheid door een sub-q injectie, dus in vetweefsel, verminderd.
Maar goed, dan is er ook minder resultaat.

Een studie:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17143361

De link voor Langeman en Pumaatje, andere moeten eerst registreren en wat uurtjes wachten voor toegang: http://www.datbtrue.co.uk/forums/showthread.php?6337-Tren-subQ-Is-it-safe&highlight=tren+subq
Thread is niet zo speciaal dat het echt heel nuttig is om je speciaal hiervoor aan te melden.

Zo te lezen is het idd met slin naald, ik had een blauwe naald verwacht maar blijkbaar krijgen mensen olie door een 29g of 30g naald. Ervaring is zo ongeveer dat het makkelijker zetten is maar wat meer steekt, er was een lid die subq in de buikregio afraad en daar kan ik me iets bij voorstellen. Volgens mij wordt het in de praktijk gebruikt voor kleine hoeveelheden met korte esters dagelijks injecteren. Ik denk dat hoge doseringen en veel ml zeer doen.

Ik ga het een keer uitproberen, want het doen is nog altijd de beste manier.
Full text in de bijlage heren.

Bijlagen

Dankjewel GetXXL :fa:

Geen tijd voor thnx ben bezig :study: :rolleyes:
EDIT:
Klaar met lezen. Thnx alsnog.

Laatst bewerkt:
Ondanks veel mensen me dat afgeraden hebben heb ik het toch eens gebprobeerd.

In een slin spuitje van 1ml zet ik gewoon op 3 plaatsen in mn buikvet 0.33ml. Doet een beetje pijn de dag erna maar nx bijzonders...

Good to go imo.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks beiden voor het plaatsen van deze publicatie.

De plek waar ik gezet heb voelt trouwens echt prima

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 10:26 ----------

Heb ik al gedaan bro, dan krijg je enkel verhalen maar niets dat het echt aantoont en dat is nu eigenlijk wel zo belangrijk.;)

Ik weet op dit moment hard te maken dat een depot in vet langzamer wordt opgenomen dan in spier.
Dat het beiden even snel wordt geabsorbeert is nieuw voor mij.
Daarom is aantoonbaar bewijs nu juist van enorm belang.
Ook dat het bijwerkingen verminderd is iets wat ik persoonlijk nogal vaag vind. Bijwerkingen vinden namelijk plaats wanneer het in het bloed rondcirculeert. Dit zal zowel IM als sub-q bewerkstelligen, er is geen verschil.
Het kan maar op 1 manier anders en dat is wanneer de bio-beschikbaarheid door een sub-q injectie, dus in vetweefsel, verminderd.
Maar goed, dan is er ook minder resultaat.

Bijwerkingen krijg je vooral door schommelende waarde. Zo wordt er ook weleens aangeraden om ipv EOD tren ED te zetten om zo de bijwerkingen te verminderen.
Waarschijnlijk heb je een egalere release van het hormoon wanneer je het in buikvet DENK IK, want men merkt wel de progressie die je zou verwachten met een kuur maar heeft minder bijwerkingen.

Die pubmed publicatie bewijst in ieder geval dat het goed wordt opgenomen.

Maar ik snap nog steeds niet wat jullie hiermee proberen te bereiken.

Ok stel het kan. Ben je dan van plan een gemiddelde kuurtje van 4ml per week al wat je in een keer binnen 1min kan zetten over 8 injecties te gaan verdelen?

En voor korte esters wordt het nog meer. 1ml prop en ace om de dag normaal zou dan uitkomen tot 6 of 8 ml per week dat is 12 tot 16 shots van 0,5ml. Dat slaat al helemaal nergens op meer. Je ben alleen al 15 euro kwijt per week aan spuiten.

Ok stel het kan. Ben je dan van plan een gemiddelde kuurtje van 4ml per week al wat je in een keer binnen 1min kan zetten over 8 injecties te gaan verdelen?

En voor korte esters wordt het nog meer. 1ml prop en ace om de dag normaal zou dan uitkomen tot 6 of 8 ml per week dat is 12 tot 16 shots van 0,5ml. Dat slaat al helemaal nergens op meer. Je ben alleen al 15 euro kwijt per week aan spuiten.
Het is iets voor lange esters.
Met korte esters werken kan wel, maar dan zal je inderdaad veel moeten prikken.

Niet alleen 0.5 maar ook 1ml is met een slinspuitje te zetten. Weet alleen niet in hoeverre het sub-q voor verassingen kan zorgen, IM daarentegen kent geen bijwerkingen.
Dus zet je 1ml dagelijks ben je toch al in staat om op z'n minst 1400mg per week te injecteren.:D

Laatst bewerkt:
Is vooral makkelijk voor laag gedoseerde cycles.

Bvb cutten op 250mg/test e.

Volgens mij omdat lange man het wil toepassen bij trt gebruik, dan praat je hooguit over een 0,5ml pw. Maar zoals zo vaak slaat eea dan weer door en dan lees ik voordelen in de trant van als je eventueel een abces zou krijgen deze zich lekker dicht tegen de huid bevind en dan makkelijker te behandelen is. Tja...dan haak ik iig af.

Terug
Naar boven