MuscleMeat

subq aas zetten, wie doet het?

Ja maar vertraagde opname zorgt er ook voor dat je de kuur veel langer uit moet smeren voor het eens stabiel wordt. Blijft interessant maar apart is het wel.

Ja maar vertraagde opname zorgt er ook voor dat je de kuur veel langer uit moet smeren voor het eens stabiel wordt. Blijft interessant maar apart is het wel.

Je kan altijd frontloaden. En ik verwacht niet dat de halfwaarde tijd zo veel langer wordt door het subq zetten. Kan mss een dag of 2 schelen maar denk niet dat het veel meer zal zijn.

Hoeveel zet je eigelijk per spot ymir?

Dit topic is wat gestorven. Ben bezig met test prop van bepaald ug merk (met de rode doosjes). Zeer goed merk maar sommige batches van hun prop (test) is niet te harden.
Zet normaal 100mg prop eod en 150tren ace eod.

Zet nu gewoon tren eod in schouders en benen. En zet dagelijks 50mg subcutaan in buik de test prop. Heb al 2 dagen gedaan tot nu toe geen bultje niets pijn.
Heb op US fora gelezen dat aas subcutaan leid tot abcess etc. Toch niet waar dan.

Dit topic is wat gestorven. Ben bezig met test prop van bepaald ug merk (met de rode doosjes). Zeer goed merk maar sommige batches van hun prop (test) is niet te harden.
et normaal 100mg prop eod en 150tren ace eod.

Zet nu gewoon tren eod in schouders en benen. En zet dagelijks 50mg subcutaan in buik de test prop. Heb al 2 dagen gedaan tot nu toe geen bultje niets pijn.
Heb op US fora gelezen dat aas subcutaan leid tot abcess etc. Toch niet waar dan.

Nice bro! blijf je hier updaten ? erg interressant dit tropic...

Op buik niets te zien van rood hier zijn dus al 2 injecties ingegaan van elk 0,5 ML test prop.
Alleen als je de plek aanraakt beetje pijn.

Heb gisteren schouder links 1ML treb ace gezet met 0,6x30 en rechts 0,5ML tren ace met insulinespuit.
Schouder van insulinespuit deed gisterenavond niets pijn terwijl de IM schouder veel pijn had. Nu geen pijn aan beide schouder.

Heb nu 0,5ml prop en 0,5ml test enanthaat in rechtertriceps gezet met insulinespuit.
Doet nog geen pijn nu ik ga nog updaten.
Ik doe wel als ik 1ml met insulinespuit zet ik zuig op met een 2ml spuitje haal snel zuiger uit insulinespuit en spuit de ML in de lege insulinespuit.
Zuiger er terug in en luchtbel naar boven doen en spuitje is gemaakt op 1 minuut.

net met insulinespuitje 1ml tren ace borst links en 0,5ml tren en 0,5ml test prop borst rechts gezet. Ik vind het supergaan met insulinespuitjes. Ik ga korte esters altijd zo doen nergens pijn op laag vet gaat dit prima. Verkies wel IM boven subc. subc blijf je enkele dagen voelen en IM niets. Zet niet in benen/gluten enkel kleine spieren.

:D klinkt bijna te mooi om waar te zijn hehe. merk je nog verschil dan in gains?(normaal spuiten en op deze manier)

Terug
Naar boven