Fitness Seller

subq aas zetten, wie doet het?

Idd, ik zit momenteel op 150mg test e per week en als ik ga kuren neem ik daar 200mg tren ace eod bij om te kijken of de bijwerkingen meevallen met alleen een replacement dosering testo.

hoelang ben je dat nog van plan dan? niet bang voor moeilijke herstel ?

Idd, ik zit momenteel op 150mg test e per week en als ik ga kuren neem ik daar 200mg tren ace eod bij om te kijken of de bijwerkingen meevallen met alleen een replacement dosering testo.

Ik vind het erg meevallen die bijwerkingen tot nu toe maar dan 50mg tren A ED en 125 mg test e per week. Net als normaal met tren maar dan geen gevoelige tepels en met minder vocht. Opgefoktheid en agressie heb ik helemaal nooit eigenlijk. Met tren zonder tren ben gewoon niet zo opgefokt snel. ;) Wel extra fanatiek met trainen en een duf konijn maar dat is HGH + androgenen.

Update over subq; mijn laatste inject van gisteren is een rode bult opeens. Belemmert me niet in mijn bewegingen maar steekt wel een beetje. Ongeveer anderhalve centimeter diameter, wel zichtbaar voor anderen. Dat is voor mij geen probleem maar meldt het toch ff. Nog geen reden om te stoppen met subq.

Ikzelf gebruikte daar mesterolone (provi) voor, ging fantastisch moet ik zeggen. 400mg tren-e in de week met 25mg provi per dag.

Ikzelf gebruikte daar mesterolone (provi) voor, ging fantastisch moet ik zeggen. 400mg tren-e in de week met 25mg provi per dag.

wat waren de resultaten van die tren only dan? lijkt me wel interessant.. zeker als de vet verbrandende effecten dan optimaal zijn zonder een aromatiserende middel er bij

• Topic Starter Topic Starter
hoelang ben je dat nog van plan dan? niet bang voor moeilijke herstel ?
Voor altijd.

Ik vind het erg meevallen die bijwerkingen tot nu toe maar dan 50mg tren A ED en 125 mg test e per week. Net als normaal met tren maar dan geen gevoelige tepels en met minder vocht. Opgefoktheid en agressie heb ik helemaal nooit eigenlijk. Met tren zonder tren ben gewoon niet zo opgefokt snel. ;) Wel extra fanatiek met trainen en een duf konijn maar dat is HGH + androgenen.

Update over subq; mijn laatste inject van gisteren is een rode bult opeens. Belemmert me niet in mijn bewegingen maar steekt wel een beetje. Ongeveer anderhalve centimeter diameter, wel zichtbaar voor anderen. Dat is voor mij geen probleem maar meldt het toch ff. Nog geen reden om te stoppen met subq.

Klinkt goed man. Heb nu al zin om te gaan nemen maar had mezelf voorgenomen over een paar weken pas te beginnen. En keb nog last van mijn hamstring dus beter nog ff niet te gek doen.

Ik denk dat testosteron toch wel erg belangrijk is in een mannenlichaam dus daarom blijf ik op trt.

wat waren de resultaten van die tren only dan? lijkt me wel interessant.. zeker als de vet verbrandende effecten dan optimaal zijn zonder een aromatiserende middel er bij

Zakte van 12 naar 8% met slechts een kilo of 2 verlies.

Ik denk dat testosteron toch wel erg belangrijk is in een mannenlichaam dus daarom blijf ik op trt.

Zeker weten maar doelde meer op een tren-only kuur. Proviron is het middel om het missende androgene op te vullen zonder gebruik te maken van test of een variant. Proviron word ook voorgeschreven aan hen die met een laag testosteron-gehalte kampen.

SIA, heb je die -4% en -2kg op het eind van je cycle of na PCT gemeten?

SIA, heb je die -4% en -2kg op het eind van je cycle of na PCT gemeten?

Ook ik volg de filosofie achter TRT/Bridge/Cruise.
Ik bleef ON. Voor mij was het een experiment.
Ik wilde weten in hoeverre mijn persoontje tegen een tren-only was opgewassen.
Meting werd rond de laatste tren-inject uitgevoerd.

Is je dat voorgeschreven door een dokter Lange die trt of doe

je het op eigen houtje?

Idd, in nederland krijg je het niet zo maar. Duurt nog wel even een paar jaartjes voor het hier normaal wordt.

Yep, ik ben van mening dat ON blijven 'gezonder' is dan het voortdurend ON en OFF gaan. Daarnaast zul je ook sneller naar je doel kunnen werken aangezien je nooit echt veel hoeft in te leveren.
En als laatste, ben al een oude man en die heeft niet meer het gewenste test-gehalte om op een naturel manier zijn doel te kunnen verwezenlijken.;)

Yep, ik ben van mening dat ON blijven 'gezonder' is dan het voortdurend ON en OFF gaan. Daarnaast zul je ook sneller naar je doel kunnen werken aangezien je nooit echt veel hoeft in te leveren.
En als laatste, ben al een oude man en die heeft niet meer het gewenste test-gehalte om op een naturel manier zijn doel te kunnen verwezenlijken.;)

achja, als je kijkt naar de doelen die we hier soms stellen zijn ze naturel toch niet te behalen :P hehe

@ Sia: ligt eraan hoe je het bekijkt, als je on blijft, jij bedoeld ermee dat wanneer je on blijft je niet steeds je hormoonbalans uit balans haalt / sterk laat veranderen (als je tenminste consequent dezelfde middelen en dezelfde doseringen etc. gebruikt).

Bij AAS word vaak de eigen testosteronproductie (nagenoeg) gestopt omdat je van buitenaf middelen neemt die dat als ware vervangen. De aansturing vanaf de hersenen naar de ballen en terugkoppeling naar de hersenen toe is dan sterk verminderd.
Langere en zwaarder gedoseerd kuren zorgt ervoor dat dit systeem nog minder gaat werken.
Het is dan aan te nemen dat het herstel wanneer je stopt met de AAS langer duurt dan wanneer er lager gedoseerd / korter gekuurd zou zijn en dat er meer kans is op schade, bijvoorbeeld problemen met de eigen testosteronproductie en vruchtbaarheid...

Dan kuur ik toch liever wat korter en wat minder zwaar gedoseerd met voldoende tijd voor volledig herstel.

Ook ik volg de filosofie achter TRT/Bridge/Cruise.
Ik bleef ON. Voor mij was het een experiment.
Ik wilde weten in hoeverre mijn persoontje tegen een tren-only was opgewassen.
Meting werd rond de laatste tren-inject uitgevoerd.

Kan je dit ff toelichten SIA?

@ Sia: ligt eraan hoe je het bekijkt, als je on blijft, jij bedoeld ermee dat wanneer je on blijft je niet steeds je hormoonbalans uit balans haalt / sterk laat veranderen (als je tenminste consequent dezelfde middelen en dezelfde doseringen etc. gebruikt).

Bij AAS word vaak de eigen testosteronproductie (nagenoeg) gestopt omdat je van buitenaf middelen neemt die dat als ware vervangen. De aansturing vanaf de hersenen naar de ballen en terugkoppeling naar de hersenen toe is dan sterk verminderd.
Langere en zwaarder gedoseerd kuren zorgt ervoor dat dit systeem nog minder gaat werken.
Het is dan aan te nemen dat het herstel wanneer je stopt met de AAS langer duurt dan wanneer er lager gedoseerd / korter gekuurd zou zijn en dat er meer kans is op schade, bijvoorbeeld problemen met de eigen testosteronproductie en vruchtbaarheid...

Dan kuur ik toch liever wat korter en wat minder zwaar gedoseerd met voldoende tijd voor volledig herstel.

Ik ben op de hoogte van wat langdurig ON zijn met zich meebrengt.
Door omstandigheden was ik genoodzaakt vorig jaar december OFF te gaan. Ik ben inmiddels weer ON maar in die roidloze periode heb ik ervaren dat onafgebroken kuren niet onmiddelijk betekent dat het herstel zeer langzaam zal verlopen. Denk persoonlijk dat mijn HCG methode ook vruchten heeft afgeworpen. Ik had enkel voor 5 weken met nolvadex genakuurd. En tot mijn grote vreugde bleek het bloedonderzoek verbluffend goed uit de bus te komen. FSH en LH waren binnen normale waarden, testosteron nog wat laag maar voor mij was het duidelijk dat alles gewoon weer keurig en snel was opgestart. En dat al na 2 maanden.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bloed-uitslag-na-anderhalf-jaar-on-298943/

Sorry voor het OFF-topic!:o

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 08:19 ----------

Kan je dit ff toelichten SIA?

De een zegt bridgen, de ander TRT'en en dan zijn er ook nog, vooral de Amerikanen, die cruisen tussen twee kuurtjes door. Ze noemen de kuur zelf een 'blast'.;)

Laatst bewerkt:
De een zegt bridgen, de ander TRT'en en dan zijn er ook nog, vooral de Amerikanen, die cruisen tussen twee kuurtjes door. Ze noemen de kuur zelf een 'blast'.;)

Wat is cruisen in de niet gay betekenis? Want blast cruisen ik volg het ff niet. Neem aan dat je het niet over afgelegen parkeerplaatsen hebt :) Cruisen is bridge moet ik het zo zien?

ja hebt het goed Ymir ;)

Wat is cruisen in de niet gay betekenis? Want blast cruisen ik volg het ff niet. Neem aan dat je het niet over afgelegen parkeerplaatsen hebt :) Cruisen is bridge moet ik het zo zien?

Hehehe, jezus man, waar heb jij het in hemelsnaam over????:eek::D

Jah, kijk wat wij kuurders doen is eigenlijk helemaal geen bridge of TRT.
Een bridge is voor spierbehoud maar ook voor volledig herstel van de hormonenhuishouding. De meesten van ons hanteren een dosering die dat niet zal bewerkstelligen en zien het daarom meer als een pauze voor het lichaam om weer wat bij te komen.
TRT is voor personen die een tekort aan eigen testosteron hebben en daardoor kwaaltjes gaan ondervinden.
Ik vind persoonlijk daarom ook het woord cruisen meer op z'n plaats. Je cruist naar een volgende blast. Cruise is de pauze, blast is een volgende kuur.

Heeft niets met gay te maken kerel.;)

Je cruist naar een volgende blast. Cruise is de pauze, blast is een volgende kuur.

Heeft niets met gay te maken kerel.;)

Thnx weer een woordje geleerd maar de andere betekenis van cruisen ken je toch wel? Ik ben zelf meer van het off gaan en anders test tussen de 60-125mg per week, dat is een bridge. Daarboven behoeft voor mij geen extra naam dat is kuren.

Terug
Naar boven