Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Beachproof 2009 geslaagde missie!
Na een week wat aangemodderd, wordt het tijd voor nieuwe doelen!
Nu: 1,75 m / 65 kg / bf weet ik niet, schat: 23/24%
Doel: bf verlagen, meer definitie en iets meer spiermassa winnen.
PLUS: stoppen met roken!
Ben met name bang voor het hongergevoel en verlaging van de stofwisseling. Vorige stoppoging kwam ik 5 kg aan. Hoop door streng aan een low-carb dieet te houden, afleiding te hebben van het hongergevoel. Hopelijk krijg ik mijn energie weer terug en kan ik het hardlopen oppakken en uitbouwen.
aandachtspunten: benen, lig hier minder de nadruk op door voorkeur voor bovenlijf trainen.
Lage rug, heb hier al een half jaar last van en kan daardoor niet of licht squaten en deadliften of vergelijkbare oef. (is in onderzoek bij huisarts, hopelijk snel behandeling bij fysio).
zal snel mijn voedingsschema plaatsen.
ALLE TIPS EN ADVIEZEN: GRAAG!!! Kan steun hard gebruiken met de stoppoging.
Zou ook graag wel onder begeleiding willen trainen, maar moet even uitzoeken waar of bij ik dat kan vinden...
Foto van afgelopen beachproof, april tot nu en rug nu.
Schema voor komende 6 weken (al 2 weken mee bezig) voor 5 dagen p/w
5e dag = intervaltraining, buik train ik 2 a 3 keer per week
Probeer daarnaast 4 keer per week nuchter hardlopen min 40 min per keer uitbouwen tot min 1 uur per keer.
Na een week wat aangemodderd, wordt het tijd voor nieuwe doelen!
Nu: 1,75 m / 65 kg / bf weet ik niet, schat: 23/24%
Doel: bf verlagen, meer definitie en iets meer spiermassa winnen.
PLUS: stoppen met roken!
Ben met name bang voor het hongergevoel en verlaging van de stofwisseling. Vorige stoppoging kwam ik 5 kg aan. Hoop door streng aan een low-carb dieet te houden, afleiding te hebben van het hongergevoel. Hopelijk krijg ik mijn energie weer terug en kan ik het hardlopen oppakken en uitbouwen.
aandachtspunten: benen, lig hier minder de nadruk op door voorkeur voor bovenlijf trainen.
Lage rug, heb hier al een half jaar last van en kan daardoor niet of licht squaten en deadliften of vergelijkbare oef. (is in onderzoek bij huisarts, hopelijk snel behandeling bij fysio).
zal snel mijn voedingsschema plaatsen.
ALLE TIPS EN ADVIEZEN: GRAAG!!! Kan steun hard gebruiken met de stoppoging.
Zou ook graag wel onder begeleiding willen trainen, maar moet even uitzoeken waar of bij ik dat kan vinden...
Foto van afgelopen beachproof, april tot nu en rug nu.
Schema voor komende 6 weken (al 2 weken mee bezig) voor 5 dagen p/w
5e dag = intervaltraining, buik train ik 2 a 3 keer per week
Probeer daarnaast 4 keer per week nuchter hardlopen min 40 min per keer uitbouwen tot min 1 uur per keer.
Laatst bewerkt:

.Duur geworden,pff.
Kan je toch beter goede kwaliteit wey voor kopen.