XXL Nutrition

Sue goes on

Sue

Competitive Bodybuilder
Waardering
484
Lengte
1m75
Massa
67kg
Beachproof 2009 geslaagde missie!
Na een week wat aangemodderd, wordt het tijd voor nieuwe doelen!

Nu: 1,75 m / 65 kg / bf weet ik niet, schat: 23/24%

Doel: bf verlagen, meer definitie en iets meer spiermassa winnen.
PLUS: stoppen met roken!

Ben met name bang voor het hongergevoel en verlaging van de stofwisseling. Vorige stoppoging kwam ik 5 kg aan. Hoop door streng aan een low-carb dieet te houden, afleiding te hebben van het hongergevoel. Hopelijk krijg ik mijn energie weer terug en kan ik het hardlopen oppakken en uitbouwen.

aandachtspunten: benen, lig hier minder de nadruk op door voorkeur voor bovenlijf trainen.
Lage rug, heb hier al een half jaar last van en kan daardoor niet of licht squaten en deadliften of vergelijkbare oef. (is in onderzoek bij huisarts, hopelijk snel behandeling bij fysio).

zal snel mijn voedingsschema plaatsen.
ALLE TIPS EN ADVIEZEN: GRAAG!!! Kan steun hard gebruiken met de stoppoging.
Zou ook graag wel onder begeleiding willen trainen, maar moet even uitzoeken waar of bij ik dat kan vinden...

Foto van afgelopen beachproof, april tot nu en rug nu.

Schema voor komende 6 weken (al 2 weken mee bezig) voor 5 dagen p/w
5e dag = intervaltraining, buik train ik 2 a 3 keer per week
Probeer daarnaast 4 keer per week nuchter hardlopen min 40 min per keer uitbouwen tot min 1 uur per keer.

Afbeelding 22.png

rug 180709.jpg

Afbeelding 23.png

Laatst bewerkt:
Erg mooi, ik zal het proberen bij te houden.

Succes!

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

je kapsel is er ook op vooruit gegaan :P

Zooo,wat een enorme progressie zeg!Vooral je rug.

Die nieuwe rugfoto had ik nog niet gezien, mooi zeg!
Succes met stoppen meid, ga je steunen maar nog ff niet na doen ;)
x

Erg mooie foto die laatste Sue! :thumb:

Succes met stoppen met roken..Ik weet hoe moeilijk het is..heb ook 20 jaar gerookt en heb afentoe ook nog wel eens een misstap helaas..

succes en good luck met het nokken met roken.

Wat was je begin vetpercentage eigenlijk?

Na 3 of 4 jaar niet meer te hebben gerookt,weer begonnen.Maar ja,laatste pakje en dan is het wel mooi geweest:p.Duur geworden,pff.

• Topic Starter Topic Starter
thanxs, motiveert! Zal proberen ook af en toe wat foto's te plaatsen, zegt toch meer dan getallen :p

Erg mooi, ik zal het proberen bij te houden.

Succes!

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

je kapsel is er ook op vooruit gegaan :P

Ja, knap he wat die eiwitten met je haar doen ;)

Wat was je begin vetpercentage eigenlijk?

Meting was april 27%, maar dat was zo'n onbetrouwbaar hand-ding. Dus 23/24% van nu is een gok.

Ja roken is achterlijk duur, stond vanmiddag uit te rekenen (pakkie per dag) 120 euro per maand :eek: Kan je toch beter goede kwaliteit wey voor kopen.

Rug foto vanmiddag genomen, stond ik zelf ook van te kijken! Motiveert ook om door te gaan!
Deze week rommelig (onregelmatig, soms te vet, te zoet), maar denk dat dat geen kwaad kan als ik er maandag weer tegenaan ga.

Mooi rug meis! :)

Succes met stoppen, ik heb er hier ook zo eentje thuis....

Sue back on track.;)

He Sue, welcome back ;) eigen logje :) leuk hoor!
Je rugfoto's had ik nog niet gezien! daar zie je ook pas goed wat een progressie je hebt gemaakt, bravo! :cheer:

Wat betreft last van je onderrug, ga 1x per week pilatessen ;) (gewoon even een maandje volhouden en kijken hoe het gaat...)

thanxs, motiveert! Zal proberen ook af en toe wat foto's te plaatsen, zegt toch meer dan getallen :p

Ja, knap he wat die eiwitten met je haar doen ;)

Meting was april 27%, maar dat was zo'n onbetrouwbaar hand-ding. Dus 23/24% van nu is een gok.

Ja roken is achterlijk duur, stond vanmiddag uit te rekenen (pakkie per dag) 120 euro per maand :eek: Kan je toch beter goede kwaliteit wey voor kopen.

Rug foto vanmiddag genomen, stond ik zelf ook van te kijken! Motiveert ook om door te gaan!
Deze week rommelig (onregelmatig, soms te vet, te zoet), maar denk dat dat geen kwaad kan als ik er maandag weer tegenaan ga.

Ja,120 euro is wel veel,kan je veel leukere/betere dingen van kopen!

He Sue, welcome back ;) eigen logje :) leuk hoor!
Je rugfoto's had ik nog niet gezien! daar zie je ook pas goed wat een progressie je hebt gemaakt, bravo! :cheer:

Wat betreft last van je onderrug, ga 1x per week pilatessen ;) (gewoon even een maandje volhouden en kijken hoe het gaat...)

hmmm... daar had ik nog niet aan gedacht! Thanxs! Ben zelf niet zo van de groepslessen, maar daar moet ik me dan maar even overheen zetten :p

Ja,120 euro is wel veel,kan je veel leukere/betere dingen van kopen!

ja he! Als je er over nadenkt dan ga je toch even op je hoofd krabben. Als roker ben je ook wel een beetje onverschillig als het gaat om de nadelen.

Laatste rookdag vandaag! Shag is half uitgedroogd dus wordt al steeds vierzer :p. Ook vandaag geen kt of dieet. Mijn lijf weet niet wat 'm overkomt als ik morgen begin :D

Leuk dat je ook een nieuwe log bent begonnen.
Heel veel succes met stoppen, je kan het!
Zeker mooie rug foto.

Gisteravond half 1 laatste shaggie gerookt.
Valt zwaarder dan vorige stoppoging, toen was ik niet zo chagrijnig als nu, om de 20 minuten wil ik roken, en anders iets zoets... (maar gelukkig weerstaan)

Vandaag gegeten:
vanmorgen: 200gr magere kwark, schep wey, scheut jus, schep zemelen en schep brinta
Na training: liquid amino's + snelle koolh
middag: snee vloerdesem met tonijnsalade, plak kaas, volkoren kracker met light pindakaas, 2 wortels
late middag: handje noten en cranberries en halve komkommer
avondeten: salade: ijsbergsla, dressing met olijfolie, moster en bals-azijn, pijnboompitjes en eem gerookte kip.
planning voor vanavond: bakje kwark en wat tomaten of wortels
voor slapen: weyshake met melk

Vanmorgen KT: Borst, rug en biceps

het vermelden waard :D : bij incline dumble press: 15x10kg, 12x12kg, 12x14kg(!!!!!), 15x12kg... dat betekent dat ik per dumble weer 2 kg zwaarder aankan!!!

onderhands optrekken weer opgepakt: 4 x 3 herh m.b.h. steun benen via bankje (handig, dan hoeft niemand me te helpen)

Verder was de training erg lekker!!! Morgen weer :D

Hou vol:whip:

lekker getraind!
Gefeliciteerd met je PR en het oppakken van onderhands optrekken. :)

En is het nog gelukt met het niet opsteken van een sigaret?Bij mij wel,geen barbeque smaak meer in mijn mond.

Mooie PR bij je incline dumbbell press, wie wil er dan nog roken ;)

Terug
Naar boven