XXL Nutrition

Sue goes on

• Topic Starter Topic Starter
Thanxs!!!
Ja, zondagavond nog steeds laatste keer gerookt! Merk je toch weer wat het met je lijf doet. Vannacht om het uur wakker geweest, heftig gedroomd, en nu ben ik ontzettend moe.
Vanmorgen wel 40 minuten hardgelopen nuchter.
Wellicht vanmiddaq nog fietsen.

Morgen bij dokter uitslag (vorige week foto's van rug gemaakt) en kijken wat we gaan doen. Was geloof ik niets raars op de foto's, dus dat is fijn.

Succes morgen bij de dokter Sue!

Goed gedaan weer zeg, 40 min. hardlopen nuchter,
dat gaat nou weer niet met keto :D en zonder bij ook niet :roflol:

3 dagen niet gerookt

Derde rookvrije dag :D

Soms valt het mee, soms erg tegen. Heel erg tegen mijn (eet-honger-rook) gevoel in verstand blijven volgen en dan meer ontzettend met mijn voedingsschema bezig (kan beter een half uur bezig zijn met dat je over een half uur mag eten, dan dat je een half uur wilt roken :p)

Vanmorgen 40 nuchter hardgelopen... Nu ontzettende spierpijn in bovenbenen!

Daarna dokter: niets op foto's te zien! GELUKKIG! Mag nu gewoon naar de fysio.

Vanmorgen KT, was schema vergeten dus iets uit mijn hoofd gedaan. Hieronder het schema voor 8 weken. Ben nu ruim 2 weken bezig.
Schema voor 5 dagen, 5e dag is interval training. buik doe ik 2 a 3 keer per week. Zal binnenkort in beginpost de gewichten bijhouden.

Vandaag dus schouders en triceps gedaan
. Schouders dumble drukken -> 15x6kg, 12x7kg, 12x8kg (!!!), 15x7kg en shrugs ->
15x14kg, 12x16kg, 12x18kg, 12x16kg

Sue wordt sterker :D

Afbeelding 23.png

mooi schema sue :D ik ga je log bijhouden, je progressie is echt meesterlijk :O

Gefeliciteerd met je 3de dag niet roken en dat er niks te zien is op de foto, jippieeee!!! :cheer:

Ik ben blij voor je dat er niks op de foto te zien is!
Je schema ziet er goed uit!
Lekker getraind. :)

Leuk dat je nog een logje blijft bijhouden. Goed zeg, dat je stopt met roken :cheer:
Hoop dat je je door die aller-ellendigste eerste paar dagen/weken heen kan bikkelen!
En natuurlijk heel veel succes met trainen en je nieuwe doelen!

Je rug foto ziet er echt supergoed uit, echt heel mooi :thumbs:
En ook echt brute vooruitgang als je die vergelijk-foto's van je rug bekijkt!

Thanxs weer!

Beetje ellendige dag vandaag... eigen afgelopen 3 dagen, maar kan het totaal niet (!!!) herleiden, snap er ook helemaal niets van, maar voel me bizar K - U - Thee. Vandaag zo erg, dat ik niet ben gaan trainen, als er rookwaar was, was ik gaan roken, nu 2 flinke glazen wijn op heb, en veel mini-marsjes/twixjes/milkyway's...

Als je je niet oke voelt, kan je dat meestal wel herleiden, maar dit slaat werkelijk nergens op, heb geen enkele reden om me zo te voelen. Heb wel redenen, maar staan niet in verhouding met hoe ik me voel.

Was van plan om morgen weer te gaan hardlopen en daarna kt, maar wijn valt natuurlijk als een blok als je 2 maanden nauwelijks tot niet drinkt, pfffff... maar goed dat er niets rookbaars in huis is...

Niet te lang over nadenken, slapen, morgen weer een dag

Morgen beter meid, kop op! :)

voel me nog steeds heel naar, begrijp ook nog steeds niet waar het vandaan komt... mja, gaat vanzelf wel over denk ik.

Vanmorgen 40 minuten hardlopen nuchten.

Daarna gegeten en omkleden en naar sportschool

1,5 uur KT gedaan, borst, rug, schouders
Weer een PR'tje...
Rug: je zit (alsof je achterstevoren op een stoel zit, met steun tegen borst), en 2 handgrepen aan weerszijden, kan ook arm afzonderlijk trainen, je trekt ze naar achter - soort roei-beweging, weet niet hoe deze heet, maar doe dit ipv t-bar want die hebben we niet...
Doe de oef per arm 15x10kg, 12x15kg(!!!), 12x12,5kg, 15x10kg

barble biceps curl kwam vaak niet verder met de herhalingen, is de grotere barble van volgens mij 15 kg, lukt me nu eindelijk -> 15x , 12x, 12x, 15x meestal moest ik halverwege de kleinere barble van 12,5 kg pakken.

Het is waarschijnlijk de upper back van Technogym met handgrepen horizontaal, die heb ik gisteren ook even meegepakt. Er is ook een variant waarbij je je lats pakt, die heeft verticale handgrepen.

Je hebt even een zonnekuurtje nodig ;)

jaaaaa, heel veel zon!!!!! Effe op vakantie zou ook fijn zijn, maar zit er effe niet in.

Gaat gelukkig weer iets beter, dus daar moeten we dan maar gebruik van maken :p

Vanmorgen 50 minuten hardgelopen, nuchter, ging erg fijn. En rest van de dag maar die gigaberg was verwerken, opruimen, schoonmaken, vind ik altijd ook wel een soort van sport.

morgenochtend misschien weer hardlopen en ieder geval weer kt, erg veel spierpijn nu :D

jaaaaa, heel veel zon!!!!! Effe op vakantie zou ook fijn zijn, maar zit er effe niet in.

Vanmorgen 50 minuten hardgelopen, nuchter, ging erg fijn. En rest van de dag maar die gigaberg was verwerken, opruimen, schoonmaken, vind ik altijd ook wel een soort van sport.

morgenochtend misschien weer hardlopen en ieder geval weer kt, erg veel spierpijn nu :D

je houdt t ook steeds langer vol he dat hardlopen, en met dat opruimen verbrandt ook nog eens kcal.. is het huis al klaar, sorry heb niet teruggelezen nog, moet veel inhalen :p:)

Gelukkig maar!!!

Wil je ook bij mij komen sporten? Gezellig toch?! :p

En hoe bevalt het niet roken? Ik ging bijna de mist in,wilde het kopen,totdat de cassiere om mijn ID vroeg (kennelijk zie ik er dus jonger uit als 16) :eek:.

En, hoe gaat het nu? en hele week gestopt! Klasse hoor! Bikkel, nu maar vol houden!

voel me nog steeds heel naar, begrijp ook nog steeds niet waar het vandaan komt... mja, gaat vanzelf wel over denk ik.

Gaat wel weer over, heb daar ook wel eens last van.
Gelukkig gaat het ondertussen beter.
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik ook ben wezen hardlopen.:o
Komende week komt het er echt van :D
Waarschijnlijk als ochtend cardio, want na de KT heb ik meer behoefte om in de sportschool cardio te doen.
Wellicht moet ik eens paar keer van de crosstrainer af en de loopband opzoeken.;)
Toch is dat heel anders dan buiten joggen.:eek:

Terug
Naar boven