Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Irritant he... aan de andere kant, gelukkig dat er in ieder geval geen aanleiding is... Afgezien van wat financieel/ww gedoe, gaat alles erg goed en ben ik heel blij met mijn manVervelend,ik heb het ook weleens.Terwijl er niet eens een aanleiding voor is.
en das het belangrijkste 
Ja, gaat steeds beter, zelfs als ik een paar dagen niet ga, heb ik het toch snel weer bij, en ga het steeds fijner vinden. Huisie nog lang niet klaar, maar we doen het rustig aan.je houdt t ook steeds langer vol he dat hardlopen, en met dat opruimen verbrandt ook nog eens kcal.. is het huis al klaar, sorry heb niet teruggelezen nog, moet veel inhalen![]()
Whahaha, gezellig wel! Maar stiekem niet my type of sport
Ik praat er iets leuks omheen, in de hoop dat het dan leuker wordt om te doen 
Hahahaaa!En hoe bevalt het niet roken? Ik ging bijna de mist in,wilde het kopen,totdat de cassiere om mijn ID vroeg (kennelijk zie ik er dus jonger uit als 16).
Maar eum... ik ging wel echt de mist in... van het weekend...

Sja... er ging even iets mis... Voelde me de hele week heel naar, down, waar ik ook niets van begreep... Ik kan best tegen de drang en alles vechten, en er chagrijnig van worden, trek ik ook, maar daarbij zo naar voelen, dat hield ik niet vol...En, hoe gaat het nu? en hele week gestopt! Klasse hoor! Bikkel, nu maar vol houden!
Pakkie shag is bijna weer leeg, en dan ga ik het gewoon weer proberen!
Gaat wel weer over, heb daar ook wel eens last van.
Gelukkig gaat het ondertussen beter.
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik ook ben wezen hardlopen.
Komende week komt het er echt van
Waarschijnlijk als ochtend cardio, want na de KT heb ik meer behoefte om in de sportschool cardio te doen.
Wellicht moet ik eens paar keer van de crosstrainer af en de loopband opzoeken.
Toch is dat heel anders dan buiten joggen.![]()
Ik moet ook echt ochtendcardio doen moet ik eerlijk bekennen, als ik het later op de dag zou plannen zou het niet gebeuren. 's morgen ben ik gewoon niet wakker genoeg om door te hebben dat ik mijn renschoenen aantrek, en voor ik weet ben ik buiten aan het rennen
En dan is het eigenlijk een hele fijne manier om wakker te worden! Probeer het maar 

.