Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Hahaha, klinkt als een topavond Len!!! Nog andere optredens waar je nog naar toe gaat?Hatebreed was heeel vet ! Flink tekeer gegaan in de moshpit, eerst nog wat twijfelen omdat er flinke kerels instonden maar zeker geen spijt van. Het voorprogramma was zeker ook cool, bij hatebreed kon ik alle nummers meebrullen en omdat ik vooraan stond kreeg ik de plectrum van de gitarist ! dus heb nu een gesigneerd plectrum![]()
Ja, gaaf, maar Sue gaat dan nog liever naar RATH, Korn of SOAD... en dat soort...Hoe gaaf is dat?!
Ik ben officieel ook een beetje jaloers op Lennart...
Ben benieuwd wat de priksessie voor je doet Sue!
Priksessie was vanmorgen... ja, vreemd! En ook wel grappig... Naalden in je lijf doen op zich niet zo'n pijn... maar naalden in je oor!!!!! Au, damn dat soort zeer... en daar moesten er dan natuurlijk weer 9 in... nouja... een beetje gelegen met die naalden in... ging wel soort van tintelen... en daarna was ik MOE!!! Nu nog steeds eigenlijk... maar dat zei hij ook na afloop, naar huis gaan en een paar uur niets doen... nouja, kom ook niet verder dan beetje achter pc zitten... handig met een examen over een week
Komt goed!!!Vanmorgen Borst en triceps gedaan...
Borst bench en incline met DB,cable fly, incline machine
decline met machine (duw je hem laag en een soort van naar binnen met ellebogen naar buiten - door de stand van de stang) uiteindelijk 2x 8x60kg
Bench press eindelijk zonder spotter
kreeg ik de 16 kg DB's omhoog, setje van 8...Nu durf ik volgende keer wel naar de 18 DB

)

?