MuscleMeat

Sue goes on

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Hatebreed was heeel vet ! Flink tekeer gegaan in de moshpit, eerst nog wat twijfelen omdat er flinke kerels instonden maar zeker geen spijt van. Het voorprogramma was zeker ook cool, bij hatebreed kon ik alle nummers meebrullen en omdat ik vooraan stond kreeg ik de plectrum van de gitarist ! dus heb nu een gesigneerd plectrum :)
Hahaha, klinkt als een topavond Len!!! Nog andere optredens waar je nog naar toe gaat?
Hoe gaaf is dat?!
Ik ben officieel ook een beetje jaloers op Lennart... :o

Ben benieuwd wat de priksessie voor je doet Sue!
Ja, gaaf, maar Sue gaat dan nog liever naar RATH, Korn of SOAD... en dat soort...

Priksessie was vanmorgen... ja, vreemd! En ook wel grappig... Naalden in je lijf doen op zich niet zo'n pijn... maar naalden in je oor!!!!! Au, damn dat soort zeer... en daar moesten er dan natuurlijk weer 9 in... nouja... een beetje gelegen met die naalden in... ging wel soort van tintelen... en daarna was ik MOE!!! Nu nog steeds eigenlijk... maar dat zei hij ook na afloop, naar huis gaan en een paar uur niets doen... nouja, kom ook niet verder dan beetje achter pc zitten... handig met een examen over een week :p Komt goed!!!

Vanmorgen Borst en triceps gedaan...
Borst bench en incline met DB,cable fly, incline machine
decline met machine (duw je hem laag en een soort van naar binnen met ellebogen naar buiten - door de stand van de stang) uiteindelijk 2x 8x60kg
Bench press eindelijk zonder spotter :D kreeg ik de 16 kg DB's omhoog, setje van 8...
Nu durf ik volgende keer wel naar de 18 DB

Hatebreed, KoRn, SOAD - ik vind het allemaal gaaf!
Kleine bandjes trouwens ook gaaf....

Klinkt wel grappig met die naalden in je oor... :o
(verder ben ik al bijgepraat)

jaja dat roken houdt wat...op vakantie heb ik me ook weer laten gaan...dus zwak! v/h weekend ook weer een feestje, weet nu al dat ik weer voor de bijl ga :p

:D

• #1.604
Hatebreed, KoRn, SOAD - ik vind het allemaal gaaf!
Kleine bandjes trouwens ook gaaf....

Klinkt wel grappig met die naalden in je oor... :o
(verder ben ik al bijgepraat)
Als ik er aan denk doet het nog pijn :p Maar heb sindsdien geen enkele zin meer gehad om te roken... dus het is ergens goed voor geweest :D
jaja dat roken houdt wat...op vakantie heb ik me ook weer laten gaan...dus zwak! v/h weekend ook weer een feestje, weet nu al dat ik weer voor de bijl ga :p

:D
Hahaha, je bent dus niet echt gestopt? :p

Gister nog terasje gepakt, naast iemand gezeten die vrijwel constant rookte... vond het gewoon vies, terwijl ik het van de week nog lekker vond ruiken... ook wel weer grappig :p

Gister tamelijk uitgebreid rug gedaan, dus geen tijd meer voor biceps (probeer hooguit anderhalf uur KT te doen). Dus vandaag kuiten, biceps en buik gedaan...

vanaf dat ik gestopt ben met roken heb ik elke dag 45 minuten cardio gedaan, meestal na de KT en anders nuchter... gaat lekker!
Het enige blijft dat dat roken nu zoet heeft vervangen, en dat is verdomd moeilijk om daar niet aan toe te geven... irritant, want met wedstrijddieet had ik nergens problemen mee, en nu heb ik constant hardnekkig honger en dan het liefst zoet... :mad:
Hoop echt dat dat met een paar weken afneemt...

goor he dat rook
Tja als oud roker wordt je soms fanatieker tegen het roken als een ander.
Dat trek in zoet komt vast goed :)

Met zo´n vol KT schema EN cardio en nog niet in de cut voor je wedstrijd, kan een beetje zoetigheid toch niet echt kwaad:)?!
(nog een goede antischuldgevoel maar slechte relatie tip: als je je toch schuldig voelt na teveel junk kan je toch ook nog ff ´s avonds 20 stokdraaien voor de televisie;))

• #1.607
goor he dat rook
Tja als oud roker wordt je soms fanatieker tegen het roken als een ander.
Dat trek in zoet komt vast goed :)
Oke, deal!
Met zo´n vol KT schema EN cardio en nog niet in de cut voor je wedstrijd, kan een beetje zoetigheid toch niet echt kwaad:)?!
(nog een goede antischuldgevoel maar slechte relatie tip: als je je toch schuldig voelt na teveel junk kan je toch ook nog ff ´s avonds 20 stokdraaien voor de televisie;))
Hahaha, ja als je het zo zegt...dan zou het ook niet heel veel kwaad moeten kunnen... het is misschien het gevoel dat je er nu meer zou uithalen als je volledig schoon zou eten...
Je gaat ook rare keuzes maken... omdat je bv koekjes eet, haal je de rijst er uit bij de volgende maaltijd... Beetje raar, zo blijf je op ongeveer zelfde kcal... maar je mist wel wat voedingsstoffen... Ik weet wel dat als de wedstrijden weer in zicht komen, en we weer gaan cutten dat het wel goed gaat, maar wil de schade nu wel beperken...

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Vanmorgen beentraining... Kuiten had ik van de week al keer gedaan, maar nog zoveel spierpijn dat ik ze nu heb overgeslagen :D
Squat in smith machine superset voeten smal - voeten breed naar buiten
21-en op de legextenstion :p au :D
Buiten uitstappen
stifflegdeadlift met db (goede naam? zo effe opzoeken)
liggende legcurl met db
zittende legcurl
back extension dinges apparaat focus op hams

en toen liep ik steeds moeilijker :p

50 minuten cardio

Hoe doe je op een legextension 21-en?

• #1.609
dat ik kan onthouden wat k doe: eerst x herhalingen laag (1e gedeelte bewegingsbaan) dan x herhalingen hoog, en dan x herhalingen complete bewegingsbaan.

• #1.613
Hoog tijd dat we samen benen trainen :p
Niet apart maar zeer pijnlijk..;)
Nog gefeliciteerd met je 2plaats!! top!
Hahaha, ja... au...
Jij ook gefeliciteerd!!!! Al besteld?
Goed idee:thumbs:

Sorry, kon het niet laten..
Goed idee? Goed idee? Ga lekker zelf stoksmurfen! :D:D:D

:banana::banana::cheer:
Examen eindelijk achter de rug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEEEEHHHHH!!!!

Echt blij dat dat achter de rug is!!! Zaten paar bijtende instinkers tussen, maar ik zou me wel heel erg vergissen als ik het niet gehaald heb... Heb goed de tijd genomen, en me niet oplaten fokken. Na het eerste uur had ik zoiets van SJEEEZUS, je kan gewoon op jezelf vertrouwen, die stof zit gewoon in je kop! En toen was ik helemaal chill :D

Ga even lekker lang weekend vieren, lekker sporten natuurlijk en na het weekend echt beginnen met de verdere plannen en waarschijnlijk nieuwe opleiding weer starten (sportvoeding of gewichtsconsulent voor kinderen, wil ze beide doen, maar weet nog niet welke volgorde)

Alvast gefeliciteerd!

stoksmurfen????
Dat soort dingen zie je alleen in films van Kim Holland
Val je daar van af dan??
Zal het eens aan mijn vrouw vertellen ;)

Goed bezig ..je hebt dat examen gewoon gehaald..dus gefeliciteerd..
Ja ik heb al besteld..jij ook?? aLs t goed is komt t vandaag binnen..heb caseine eiwit besteld..voor t slapen gaan..nu maar hopen dat t ook te drinken is..:)
Ik ga maandag ook weer beginnen en dan ook maar weer mijn logje onder de laag stof vandaan halen hahaha

gefeliciteerd met halen van je examen! Waar doe jij je cursus, of is dat een te persoonlijke vraag?
En nu ik toch aan het vragen ben: hoe hebben jullie eigenlijk je prijs ontvangen? Ik heb namelijk nog helemaal niks gehoord of ontvangen:o..
Jij in ieder geval goed weekend gewenst!:)

• #1.619
Dank je, maar doe maar feliciteren als het officieel is... Ik wil er nog niet van uitgaan, dat voelt... eng...:o
Goed bezig ..je hebt dat examen gewoon gehaald..dus gefeliciteerd..
Ja ik heb al besteld..jij ook?? aLs t goed is komt t vandaag binnen..heb caseine eiwit besteld..voor t slapen gaan..nu maar hopen dat t ook te drinken is..:)
Ik ga maandag ook weer beginnen en dan ook maar weer mijn logje onder de laag stof vandaan halen hahaha
Nee, moet nog bestellen... Hoe bevalt de caseine? Ik denk dat ik die ook ga doen, samen met whey...

Hahaha, ja haal je log eens onder het stof vandaan :p
stoksmurfen????
Dat soort dingen zie je alleen in films van Kim Holland
Val je daar van af dan??
Zal het eens aan mijn vrouw vertellen ;)
:bang::angstig:
gefeliciteerd met halen van je examen! Waar doe jij je cursus, of is dat een te persoonlijke vraag?
En nu ik toch aan het vragen ben: hoe hebben jullie eigenlijk je prijs ontvangen? Ik heb namelijk nog helemaal niks gehoord of ontvangen:o..
Jij in ieder geval goed weekend gewenst!:)
Via de mail... Anders even Cynthia pm-en!
Ik doe voedingsconsulent bij de loi, nu ga ik de versie doen gericht op begeleiding (en voeding natuurlijk) van kinderen, en daarna wil ik sportvoeding gaan doen, alleen vraag me af of ik dat bij de loi ga doen...
Hahahah.. je had toch het citaat veranderd ik dacht al, dat is juist goed voor de relatie :roflol:
;)

Ik doe even een paar dagen rust... merk dat mijn kracht ineens afnam of bleef steken... misschien teveel cardio en KT bij elkaar? (of te weinig groente... ?)

Nouja... ik heb vandaag een muur gestuct...dus dat was ook tamelijk sport... ZWAAR!!!

Klussen in huis: altijd een goede workout ;)

Terug
Naar boven