XXL Nutrition

Sue goes on

Veel succes met stoppen met roken.
Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken om er voor altijd mee te stoppen.
Weer kunnen ruiken, ademen en energie hebben is veel lekkerder dan een sigaret!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
ik vind stoppen met roken helemaal niet leuk... :grumble::grumble::yell::headbang::shake::twitch::nut::shoot::army:

succes he blondie :) Wist trouwens niet dat je rookte?

• #1.564
haha, dank je! Inmiddels haar knalrood :D... nouja... donker-knalrood :D
Ja... vanaf mijn 12... dit is mijn derde stoppoging in 3 jaar... vorige twee keren een maand of 7 of 8 volgehouden... hoop nu voorgoed...

Het moet heel fijn zijn wat je nu hebt dat je ergens terugkomt en merkt dat je vooruitgegaan bent.

Succes met stoppen met roken, als het goed is zou je conditie er ook wel op vooruit moeten gaan. Nou zul je al wel een goede conditie hebben van het trainen maar als die beter wordt kun je toch NOG meer vet verbranden met een cardio sessie, en hier en daar en paar herhalingen extra voor de spieren zouden er ook wel eens in kunnen zitten.
En van dat aankomen is denk ik net wat DW zegt; veel mensen die stoppen met roken beginnen daarom maar met snaaien! Zo lang je dat maar niet doet, zal het wel goed gaan!

• #1.570
Het moet heel fijn zijn wat je nu hebt dat je ergens terugkomt en merkt dat je vooruitgegaan bent.

Succes met stoppen met roken, als het goed is zou je conditie er ook wel op vooruit moeten gaan. Nou zul je al wel een goede conditie hebben van het trainen maar als die beter wordt kun je toch NOG meer vet verbranden met een cardio sessie, en hier en daar en paar herhalingen extra voor de spieren zouden er ook wel eens in kunnen zitten.
En van dat aankomen is denk ik net wat DW zegt; veel mensen die stoppen met roken beginnen daarom maar met snaaien! Zo lang je dat maar niet doet, zal het wel goed gaan!
Ja... ja... is ook allemaal ook zo... het levert als het goed is alleen maar bonus op...
Tot nu toe gaat het snaaien ook goed, gelukkig... hou me gewoon als een debiel aan m´n schema vast, drink veel, kauwgomp ook veel... en als het echt niet gaat een nicotinezuigtablet... tot nu toe steeds maar 2 per dag van 1,5 gr nicotine, dus das best heel aardig...
oh... jammer...:(
oh... oke... :o
:)

Zeker weten en Sue gaat het ook redden :yes:
oh... haha! Ja, als jij het zegt... dan moet dan wel he!
En toch issut zooo goed :D:D:D
Succes ermee!
OJA... da was ook zo!

WHHHAAAAAAAAAAAAAAAA... zo, dat zou ik graag even willen doen... even heel hard gillen... En ik geloof dat ik ook regelmatig stuiterend door de woonkamer ga... en het is op zich niet alleen energie die er ineens te veel is, maar ook agressie...
Maar ik merk nu al weer veel voordeel... mijn neus is weer open, dus slapen kan die mond weer dicht :p
Ik ruik weer veel meer... wat soms ook juist weer niet handig is... (kattenbak)
energie... heb ik ook meer...
Oh... en zingen gaat ook een stuk soepeler :D

Allemaal voordelen!
:thumb:

Nou volhouden, komt het helemaal goed...

Succes met stoppen!
Als je het echt graag wilt lukt het je ook.

ik vind stoppen met roken helemaal niet leuk... :grumble::grumble::yell::headbang::shake::twitch::nut::shoot::army:

Ik ook niet, maar als je eenmaal gestopt bent, is het veel beter/gezonder en lekkerder.
Vorig jaar ook gestopt, conditie is nu vele malen beter tov een jaar terug..
Hoop voor je dat het deze keer wel lukt :thumbs:

• #1.574
Allemaal voordelen!
:thumb:

Nou volhouden, komt het helemaal goed...
Succes met stoppen!
Als je het echt graag wilt lukt het je ook.
Thanxs voor de support!!!!:)
Ik ook niet, maar als je eenmaal gestopt bent, is het veel beter/gezonder en lekkerder.
Vorig jaar ook gestopt, conditie is nu vele malen beter tov een jaar terug..
Hoop voor je dat het deze keer wel lukt :thumbs:
Hey!!!! Hoe gaat ie met jou?
Ja... jij hebt vorig jaar gewoon volgehouden!!! Die 15 km staat nog steeds op het programma :p... kan 'm wel fietsen :D
Ik kan wel zeggen ik hoop dat het mij ook lukt, net als jij... maar ik moet niet hopen, maar het gewoon doen. Heb ik toch zelf in de hand.

KT-verslaving... dan maar dat :D, en me als een debiel aan m'n schema houden. Het wordt even wat dwangmatig:twitch: maar hopelijk leidt het af van het gevoel wat steeds opplopt: ROKEN!

Resume-overflakkeeeeeeee:
5 dagen KT:

1-borst-biceps
2-rug-triceps
3-schouders
4-benen+kuiten
5-herhaling dag 1
6-cardio
7-buik&restjes

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

stomme k-laptop :p was nog niet klaar...

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

dag 1 is dus als dag 5, en verschuift dus... de week erna zou ik dus beginnen met rug en wordt die 2 keer herhaald.
Na elke KT direct een half uur cardio (65%hart)
Dag 6 en 7 schuif ik vaak halverwege in om getrainde spieren rust te geven.
Het lijkt veel bij elkaar, maar zo heb ik het opgebouwd in jaren, mijn lijf kan het aan en lijkt er om te vragen, het gaat me goed af.

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Vandaag was Cardio-dag, enige dag nuchter cardio...

En nu weer studeren...

stevig schema meid ... die aparte cardio-dag, is dat ook met 65% hbpm?

Mijn redding met stoppen met roken was trouwens Rucola :p

• #1.576
stevig schema meid ... die aparte cardio-dag, is dat ook met 65% hbpm?

Mijn redding met stoppen met roken was trouwens Rucola :p

Ja, idd... matige cardio, vetverbranding, zoveel mogelijk spierbehoud.

Rucola..... haha, ja idd... die rode? Of die paase?

Dat is nog eens een druk trainingsschema zeg ;)!

Gewoon doorzetten qua stoppen met roken, je kan het best hoor!!!

Ja, idd... matige cardio, vetverbranding, zoveel mogelijk spierbehoud.

Rucola..... haha, ja idd... die rode? Of die paase?

Die rode & die paarse :p Ik wisselde af ... uiteindelijk lukt het wel hoor.
Denk maar aan al die euro's die je over gaat hebben om suppies te kopen :)

Ja je kan het!Ik ben nu 2 jaar gestopt en het ging veel makkelijker dan ik dacht!Ik had zo'n site gevonden waarin werd gesproken over het nicotinemonster wat doodgaat als je het niet voedt.Dat hielp erg goed!Dacht telkens,dadelijk ben je dood jij monster(niet hardop natuurlijk)ik ben sterker.En rationeel denken,zo van: helpt een sigaret nu echt tegen verveling? Neeee!Is het nu echt lekker? Neeeee!Enz..
Oh ja en je mag roken maar je wilt het helemaal niet!
Kijk hier maar eens: [Link niet meer beschikbaar]
Succes en studeer ze!

ben niet zo heel vaak op het forum hier, maar hoe ziet het eruit met de competitie ?
vind je toch een van de beste, moet vaker naar je fotos kijken
perfekt

Terug
Naar boven