AndroidHealthClinic

suggesties

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Heren,

De laatste tijd ontstaan er discussies en irritaties over bepaalde merken gear. Er zijn veel klachten en verschillende theorien dat de klachten nonsens zouden zijn ed.

Dit wekt de nodige irritaties op bij de vertrouwde dbb bezoeker.

Ik hoor verschillende suggesties om hier iets aan te doen.

Bij deze roep ik dan iedereen op zijn suggestie te plaatsen. Wat kunnen wij doen om de irritatie zoveel mogelijk te minderen. Wat kunnen wij doen om ervoor te zorgen dat dit ophoudt, zodat labs straks niet (onterecht) ten gronde wordt gericht?

De mods krijgen op deze manier de kans om er wat aan te doen.

Ga uw gang! ;)

Geen namen van de labs meer noemen.

Vragen via pm naar bepaalde onpartijdige mods of vets.

Minimaal X aantal post in de sectie om commentaar op een merk te mogen geven.

Mocht je het daarna geven post je voedingsschema erbij.....want de bepaald een hoop.

Verder bij die genen die commentaar geven een realiteits check..
Sommigen verwachten met oxy only 10 KG spiermassa aan te komen oid.

vind zelf x aantal posts beter dan geen namen van labs noemen..moet wel wat gezegd kunnen worden als het moet...

Moet hierbij toch nog wel ff wat zeggen....we kunnen wel zeggen dat de 2 grote ug-labs hier in Nl over algemeen goede shit maakt, geen discussie mogelijk...
Door de goede prijs/kwaliteit/verkrijgbaarheid zorgen deze 2 labs er eerder voor dat er minder fakes te verkrijgen zijn...AS zijn niet bepaald schaars hiero in NL, wordt dus minder snel moeite gedaan om fake shizzle te maken en te verkopen...denk zelf, als dit nog gebeurt, dat dit dan alleen lokaal is...anders zal diegene te snel herkent worden dat die slechte shizzle verkoopt...

Suat zei:
Heren,

De laatste tijd ontstaan er discussies en irritaties over bepaalde merken gear. Er zijn veel klachten en verschillende theorien dat de klachten nonsens zouden zijn ed.

Dit wekt de nodige irritaties op bij de vertrouwde dbb bezoeker.

Ik hoor verschillende suggesties om hier iets aan te doen.

Bij deze roep ik dan iedereen op zijn suggestie te plaatsen. Wat kunnen wij doen om de irritatie zoveel mogelijk te minderen. Wat kunnen wij doen om ervoor te zorgen dat dit ophoudt, zodat labs straks niet (onterecht) ten gronde wordt gericht?

De mods krijgen op deze manier de kans om er wat aan te doen.

Ga uw gang! ;)

Voel jij je daar toe geroepen er een topic aan te wijden????

Niets moet er aan gedaan worden, ik vind het ok zoals het nu is.

Inderdaad bepaalde zaken mogen gewist worden maar zoals eerder gezegt is dat wel aan de mods toegestemd alleen vind niet gepast om er nou een hele actie voor op touw te gaan zetten

Veel mensen hebben hier een duidelijke mening over bepaalde producten. Dat anderen zich hier aan irriteren lijkt me duidelijk en waarom ze zich irriteren ook wel. Als we hier al geen meningen kwijt kunnen kun je t board wel dichtgooien. Gebruikerservaringen zijn een goeie bron van informatie imo.
Daarnaast kunnen er ook een aantal mensen eens proberen respect op te brengen ipv direct beginnen te schreeuwen dat het aan voeding ligt of iemand weerspreken vanwege slechte resultaten. Er is zit zat zooi op de markt, dat weet ook iedereen

Laatst bewerkt:
Zolang er geen moedwillige zwartmakerij achter zit, moet alles gewoon gezegd kunnen worden vind ik. :)

Inderdaad en mocht dit wel het geval zijn dan kan 1 van de mods wel bepalen of dit het geval is en dan overgaan tot actie.
Discussie gesloten lijkt me

MrJ zei:
Zolang er geen moedwillige zwartmakerij achter zit, moet alles gewoon gezegd kunnen worden vind ik. :)

maar hoe weet je of t egte ervaringen zijn of zwartmakerij?
je kent de mensen op dit boerd nu eenmaal niet persoonlijk.
t risico blijft toch bestaan dat niet iedereen even eerlijk over hun ervaringen is.

maartenonnink zei:
t risico blijft toch bestaan dat niet iedereen even eerlijk over hun ervaringen is.

True, maar je kan wel een beetje door de regels heenlezen vaak. :)

maartenonnink zei:

Ik zie het nut eigenlijk niet in om oneerlijk te zijn over je eigen ervaringen als gebruiker, heb je toch niets aan? Dus waarom liegen?

Maar als er fabrikanten op dit board zitten is het natuurlijk wel anders, de ene zal de andere altijd proberen zwart te maken op allerlei manieren, maar deze vallen dan wel vlug door de mand denk ik.

Gr.

Censuur is een slechte zaak. Als je hier trouwens regelmatig leest weet je wel wie er in het GG en/of GS promotieteam zitten. Beetje ****en over en weer kan geen kwaad, houd elkaar scherp.

Kloontjes of gasten met 3 posts is een ander verhaal. Maar zelfs hun vind ik niet echt irritant te noemen.

Gewoon lekker laten zoals het is dus..

Ben nu trouwens bezig met GG, bevalt prima.. ;)

Zoals al gezegd moet er gewoon gezegd kunnen worden wat men wil. Als we hier mensen de mond gaan snoeren zijn we als objectief forum niet meer geloofwaardig.

Een ieder mag hier zijn mening geven. Als iemand het daar niet mee eens is mag daar gerust over gesproken worden..

Censuur is in dit geval wel goed, en nog eerlijk ook.
Maar goed, de mods regeren.

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Inderdaad bepaalde zaken mogen gewist worden maar zoals eerder gezegt is dat wel aan de mods toegestemd alleen vind niet gepast om er nou een hele actie voor op touw te gaan zetten

Ieder zijn mening. Ik respecteer jouw mening en jij die van mij.

Blijkbaar vind ik het de moeite waard om er een topic aan te wijden. ;)

hey boys,dit is een forum,d.w.z dat er ruimte is voor discussie en meningen,iedereen is vrij in wat hij/zij zegt of typt,als je je d'r aan stoort,lees je het niet,tenslotte staat in de topic waar het over gaat,dan klik je d'r niet op,je kan mensen toch niks verbieden hier dus aan passen,en dat is de realiteid:rolleyes:

enrico01 zei:
hey boys,dit is een forum,d.w.z dat er ruimte is voor discussie en meningen,iedereen is vrij in wat hij/zij zegt of typt,als je je d'r aan stoort,lees je het niet,tenslotte staat in de topic waar het over gaat,dan klik je d'r niet op,je kan mensen toch niks verbieden hier dus aan passen,en dat is de realiteid:rolleyes:

Beetje stoer en kort door de bocht vriend.
Ik geloof niet dat je alles hebt gevolgd, dus doe maar rustig aan.

Terug
Naar boven