Beoordeling:
10/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..
Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!
- Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
- Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
- Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
- Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
- Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..
Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!
Laatst bewerkt:

(bijv. Pietje, die het wel na zijn ontbijt nam, merk jij verschillen tussen het nemen op een nuchtere maag, of na een maaltijd?)
ik weet dat dit niet het antwoord op je vraag is, maar de "cijfers" liegen er niet om.