MuscleMeat

Review Super Charge! - Labrada

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg

Laatst bewerkt:
Als het echt een stevig ontbijt is kan je beter 2 uur wachte:D
Ik deed het als volgt:
Ik werd wakker, whey shake drinken, uurtje later supercharge, kwartier later trainen:D

Iemand anders nog tips over het gebruik van SuperCharge? Mij lijkt het namelijk fijner om, als je 's ochtends traint, het product niet op een nuchtere maag te nemen ivm het belang van je 1e maaltijd (herstel). Is er eigenlijk wel een groot verschil qua werking tussen het nemen op een nuchtere maag, of een uur na je eerste maaltijd? :) (bijv. Pietje, die het wel na zijn ontbijt nam, merk jij verschillen tussen het nemen op een nuchtere maag, of na een maaltijd?)

jajaja kijk, helemaal nuchter komt je training nooit ten goede, en al helemaal wat spieropbouw betreft..

probeer gewoon een half uur/drie kwartier/max. een uur tussen eten en inname te houden. de werking is imo dan nog optimaal.

Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden naar dit product...al heb ik enigzins problemen met een samenstellingstabel te vinden. Heeft iemand daar een link naar?

pure cijfers vind je bij "Reviews", rechts bovenin je scherm ;) ik weet dat dit niet het antwoord op je vraag is, maar de "cijfers" liegen er niet om.

Ondertussen zelf gevonden wat ik zocht, all credits to google :p

http://www.bodybuilding.com/store/lab/super.html

Ik heb een pot orange staan sinds gisteren...ben benieuwd naar het effect (of net niet)...maak me wel enigzins zorgen om de smaak aangezien de geur me niet echt aanspreekt...

In welke hoeveelheid vloeistof vermeng je zo 2 maatscheppen eigenlijk? 10-16oz volgens de pot en dat is naar ml of cl vertaald hoeveel?

Ik heb een pot orange staan sinds gisteren...ben benieuwd naar het effect (of net niet)...maak me wel enigzins zorgen om de smaak aangezien de geur me niet echt aanspreekt...

In welke hoeveelheid vloeistof vermeng je zo 2 maatscheppen eigenlijk? 10-16oz volgens de pot en dat is naar ml of cl vertaald hoeveel?

Smaak/geur van supercharge is niet geweldig maar de werking is top:D
Gewoon naar binnen gooien.

Vandaag ging ik direct na college trainen. Ik dus halverwege college 2 scheppen supercharge genuttigd - om direct aan de bak te kunnen nadien. Op het laatst, harm, behandel jij de laatste opdracht ff... Ik stond al te stuiteren daar, ademhaling was al versneld, telkens bij lange zinnen slikte ik de helft in omdat ik niet uitkwam met mijn ademhaling :D Hahaha ik stond echt tsrak van die labrada, niet normaal. Het blijft een heerlijk goedje, energie, mentale focus, geen dip afterwards - ideaal!

Ook ik ben vandaag een eerste keer gaan trainen op dit spul...ongelooflijk...20-tal minuten na inname stond ik echt op scherp, ik kon maar niet snel genoeg aan mijn oefeningen beginnen. Ik heb daar herhalingen gedaan van heb-ik-jou-daar, het deed gewoon pijn! Zo gefocused heb ik nog nooit getraind denk ik...Ademhaling versneld, hartslag verhoogd, tintelen van de spieren en maar gaan!

De smaak zou ik catalogeren onder de noemer "drinkbaar"...maar lekker, nee dat niet. Kleur heeft ook weg van pis die al 3 dagen staat ofzo...
Wel voel ik m'n nieren momenteel nogal hard...die zijn denk ik in overdrive aan't werken...da's minder.

Vrijdag nog 'ns proberen...

Ook ik ben vandaag een eerste keer gaan trainen op dit spul...ongelooflijk...20-tal minuten na inname stond ik echt op scherp, ik kon maar niet snel genoeg aan mijn oefeningen beginnen. Ik heb daar herhalingen gedaan van heb-ik-jou-daar, het deed gewoon pijn! Zo gefocused heb ik nog nooit getraind denk ik...Ademhaling versneld, hartslag verhoogd, tintelen van de spieren en maar gaan!

De smaak zou ik catalogeren onder de noemer "drinkbaar"...maar lekker, nee dat niet. Kleur heeft ook weg van pis die al 3 dagen staat ofzo...
Wel voel ik m'n nieren momenteel nogal hard...die zijn denk ik in overdrive aan't werken...da's minder.

Vrijdag nog 'ns proberen...

bij mij is de kleur gwn paars hoor..
leuk he trainen met supercharge :D
is echt een blijvertje dit product

Ik en mijn vriendin drinken dit altijd voor het wandelen.

De pot is nog maar €46. Ook binnenkort eens bestellen. Kijken of dit de eerste crea is die werkt bij mij.:)

Iedereen vind het zo een super product, ik neem telkens 2 scoops & voel enkel een lichte pomp, méér niet!
Had er méér van verwacht, jammer..

Het gaat ook niet puur en alleen om de pomp, ook om de kracht, uithoudingsvermogen, mentale focus, etc... Die zijn fantastisch bij labrada. Als je echt een dikke pomp wil raad ik je aan 3 tabletten kre-alkalyn bij je 2 scheppen labrada supercharge te nemen, dan knallen je aders eruit tijdens je training.

Iedereen vind het zo een super product, ik neem telkens 2 scoops & voel enkel een lichte pomp, méér niet!
Had er méér van verwacht, jammer..

Tja, niet iedereen reageert hetzelfde op een product uiteraard. Ik heb er wel 2u plezier van gehad, met vooral in het eerste uur de "drive". Een kameraad die ik ook een staal heb bezorgd (2 scoops) die zei dat hij een 45-tal minuten een serieuze "drive" had....

Maar het wérkt wel natuurlijk, dat is al veel waard.

Het herstel nadien is ook merkwaardig, ik had verwacht dat ik pijn ging hebben van zo diep te gaan met de biceps, maar dat viel allemaal enorm mee...

Heb ook de Labrada Supercharge gehaald. Gevarieerd met 2 tot 3 scoops, maar merk niet veel. Tijdens de trainingen treed wel sneller misselijkheid en een beetje wazige hoofdpijn op. Het tegenovergestelde van de focus eigenlijk die dit product zou moeten geven. Ik houd het denk ik bij gewone Creatines. De Grape smaak die ik heb vind moeilijk naar binnen te werken (mierzoet en misselijkmakend).

Ten eerste: misschien komt die hoofdpijn/misselijkheid wel doordat je 3 scheppen neemt (waar 2 als absoluut maximum voorgeschreven staat). En gezeik over die smaak, je koop het niet omdat je het zo lekker vind, kom op zeg, boeiend.

Terug
Naar boven