MuscleMeat

Review Super Charge! - Labrada

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg

Laatst bewerkt:
De werking is top hoor, goeie trainingen steeds weer. Kan veel langer doorgaan dan normaal zonder supercharge. Ik krijg er wel geen pomp van, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Meneer Labrada is goed bezig met zijn sups:D

ik bedoelde de NOX Pump :D

maar je hebt gelijk, meneer Labrada weet van wanten ;)

Oow NOX Pump, ja komt goed. Maar das pas over 2 weekjes, eerst netjes supercharge opmaken:D

Ik denk persoonlijk dat ik Nox pump makkelijker weg zou krijgen.(makkelijker gezegd dan gedaan):p
Supercharge heeft een beetje een nep chemisch druiven achtig smaakje, en de geur doet me denken aan wasmiddel:roflol:.
Maar, ik ga nox pump ook nog proberen, dan zal ik uitgebreid posten welke ik makkelijker weg krijg.:D

Nox Pump ruikt en smaakt naar kots (maagzuur) maar werking is super. Ik zoek nu wel iets voor mee af te wisselen want de werking wordt na een maand jammer genoeg minder.

Superchargeeee! Zeker.
Na 2 weke begin ik zelfs aan te komen in spiermassa.:D

hahahahahahaha.........laat me niet lachen.
ik ben het met je eens, misschien laat CXLBV dit een beetje als een wondermiddel overkomen..maar het blijft een feit, mits je voeding ok is, en je door een sup harder en langer kunt knallen, je extra spiervezels zult aanspreken... waardoor er ook wat extra massa bij komt kijken. makkelijk optelsommetje toch?misschien werkt zo'n supp wel alleen geestelijk, misschien niet.. ik denk beiden. hoe dan ook: whatever works for you ;)

tekstopmaak is weer weg :mad:

*bug alert*

ik ben het met je eens, misschien laat CXLBV dit een beetje als een wondermiddel overkomen..maar het blijft een feit, mits je voeding ok is, en je door een sup harder en langer kunt knallen, je extra spiervezels zult aanspreken... waardoor er ook wat extra massa bij komt kijken. makkelijk optelsommetje toch?misschien werkt zo'n supp wel alleen geestelijk, misschien niet.. ik denk beiden. hoe dan ook: whatever works for you ;)

Pietje1983, ik zou het zelf niet beter kunnen formuleren. Natuurlijk is het geen wondermiddel. Door supercharge kan ik gewoon harder trainen kom ik dus meer spiermassa aan.

Ik heb hetzelfde met Nox Pump , ik gebruik het nu ongeveer 5 weken en ik heb toch wel wat spiermassa gewonnen. Ik zie er voller uit , ook als ik niet juist getraint heb wat waarschijnlijk te wijten is aan de AAKG.
Volgende week ook eens een pot supercharge bestellen , hopelijk hiermee dezelfde resultaten want Nox pump heeft nu niet veel effect meer :(

Ik heb hetzelfde met Nox Pump , ik gebruik het nu ongeveer 5 weken en ik heb toch wel wat spiermassa gewonnen. Ik zie er voller uit , ook als ik niet juist getraint heb wat waarschijnlijk te wijten is aan de AAKG.
Volgende week ook eens een pot supercharge bestellen , hopelijk hiermee dezelfde resultaten want Nox pump heeft nu niet veel effect meer :(

Sanca bijv. wisselt af tussen Super Charge! en NOX Pump, waardoor de werking optimaal blijft van beide supplementen :) misschien wel een goeie tip ;)

klopt inderdaad...

Gebruik ook al een ganse tijd supercharge en de werking neemt toch ferm af.

Heb ook nog nox pump gebruikt en die was ook niet slecht maar de smaak.

Zal mij ook nog een nox pump aanschaffen.....de smaak neem je er maar bij.

Succes nog.

deze shizzle is ook cker wel da bomba weetjuh.. werking blijft super!

Terug
Naar boven