AndroidHealthClinic

Review Super Charge! - Labrada

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg

Laatst bewerkt:
ik neem die supercharge nu al te lang denk ik....doet niks meer.
Jammer.

ik heb een poos geleden eens een hele goede tip gezien van onze supplementengoeroe Sancaman.... om bepaalde supplementen af te wisselen, waardoor de werking van beiden optimaal blijft. (bijv.Nox Pump en Super Charge!) ik doe het ook op deze manier, werkt écht goed :)

als je sc genomen hebt hoelang moet je wachten voor je whey shake te nemen

moet je nu alle dagen Super Charge gebruiken?

moet je nu alle dagen Super Charge gebruiken of alleen op trainings dagen???

Alleen op trainingsdagen, je kunt wel overwegen op rustdagen een andere creatine te gebruiken maar is niet nodig denk ik, al zal het wel voor een meerwaarde zorgen ;)

Heb mn nieuwe pot supercharge en M-stack binnen :lick:

Ook nog een beetje JP8, gaat lekker knallen worden denk ik :brew:

We zullen eens een poging wagen. Van NO-Xplode wordt je een zombie, zeker die zoete zooi van BSN. Brrrrr, krijg er al rillingen van als ik er aan denk......

Heeft iemand trouwens ervaring met het combineren van Super Charge met M stak van Animal ?

Heeft iemand trouwens ervaring met het combineren van Super Charge met M stak van Animal ?
</p>
had net een blikkie op toen ik de Super Charge! in huis haalde..
maarre het combineren van een N.O.-booster met de Animal M-Stak is geen probleem.. sterker nog, zo'n combinatie ga je erg goed op.

ik zou dan persoonlijk de Animal M-Stak meteen als je wakker wordt nemen, (zonder rode pil) een kwartier/half uur daarna stevig ontbijten (sowiezo is een bulk aan te raden met de M-Stak, om er maximaal rendement uit te halen) en de Super Charge! zo'n half uur (vrij nuchter) voor het trainen.

had net een blikkie op toen ik de Super Charge! in huis haalde..
maarre het combineren van een N.O.-booster met de Animal M-Stak is geen probleem.. sterker nog, zo'n combinatie ga je erg goed op.

ik zou dan persoonlijk de Animal M-Stak meteen als je wakker wordt nemen, (zonder rode pil) een kwartier/half uur daarna stevig ontbijten (sowiezo is een bulk aan te raden met de M-Stak, om er maximaal rendement uit te halen) en de Super Charge! zo'n half uur (vrij nuchter) voor het trainen.

Ik ontbijt 's ochtends in twee etappe's omdat ik er al vroeg uit moet. Zou dat een probleem zijn denk je..... Want wat versta je onder goed ontbijt? Ik eerst eerst wat cornflakes en 'n banaan en op mijn werk ram ik er een bak koude brinta in? Hoe heb jij dat gedaan..... met je bulk enzo ?!?

Maargoed, M-stak in de morgen en voor het trainen Super Charge. Ga ik eens proberen.

Ik ontbijt 's ochtends in twee etappe's omdat ik er al vroeg uit moet. Zou dat een probleem zijn denk je..... Want wat versta je onder goed ontbijt? Ik eerst eerst wat cornflakes en 'n banaan en op mijn werk ram ik er een bak koude brinta in? Hoe heb jij dat gedaan..... met je bulk enzo ?!?

Maargoed, M-stak in de morgen en voor het trainen Super Charge. Ga ik eens proberen.

geen enkel probleem..

nogmaals, gewoon de M-Stak nemen net wanneer je wakker wordt. elke maaltijd wordt beter benut door dit supplement, het helpt je door elke maaltijd als een bouwsteen te dienen voor een betere eiwitsynthese ;)

je hoeft geen dingen te verwachten op de sporschool van dit supplement, het helpt je alleen qua fysiek een boost te geven. wat ik meestal doe met dit supplement, is ook mijn achterliggende spiergroep(en) extra aan te pakken. soms zie je dit op de weegschaal, de andere keer zie je dit alleen in de spiegel.

mijn absolute #1, ook al komen Super Charge! en Nox Pump daar ook dichtbij..

Heb dezze gebruikt (oude versie), toen nox pump, xpand, en nu toch maar weer terug naar mr labrada :D JP8 trok me niet zo heel erg. Net besteld samen met 5 kg whey bij XXl nutrition, rene zou een standbeeld voor me moeten neerzetten ;)

gewoon de rode pil van M-stak bij je supercharge innemen, knallen :D

gewoon de rode pil van M-stak bij je supercharge innemen, knallen :D

je kunt het uiteraard proberen, toen ik de zakjes, incl. de rode pil van de Pump én M-Stak, (beiden energize complex) ongeveer op hetzelfde moment innam, ging het trainen voor geen meter :D + en + = meestal - :roflol:

het ligt er waarschijnlijk aan hoe gevoelig jij voor energizers bent.. ik ben net een dolle stier bij een energizer ;)

:adhd:

Ik ook, kan het absoluut niet hebben :D Maar ik vind het eerlijk om zo opgefokt als wat daar rond te lopen, hehe, Al heb ik de M-stack nog nooit geprobeerd; dus kan nog niks over De Rode Pil melden :)

het "energize complex" van zowel Nox Pump, Supercharge! en dat soort supplementen zijn imo meer dan zat, dit ervaar ik nog als prettig :D

zodra er nog wat energie bij komt, werkt het bij mij iig negatief, dat resulteert bij mij in té opgefokt en té snel verzuren.. en dat moeten we natuurlijk niet hebben :)

M-stak dat is voor mij nu de 3e cycli..... ik ben daar erg tevreden over. Die rooie pil heb ik tot nu toe elke keer naar binnen gewerkt.

Ik pakte M-stak altijd een half uur voor het trainen, een kwartier nadat ik NO-Xplode pakte. Van die NO-X (BSN) werd ik helemaal brrrrrrr........ net een zombie. Maar dat zou wellicht ook kunnen van de combi tussen die twee ?!? Probeer het i.i.g. niet uit.

Ben wel erg benieuwd wat die super charge teweeg gaat brengen samen met mijn nieuwe M-sta cycli. Begin ik vanavond weer meej :B

Terug
Naar boven