XXL Nutrition

Review Super Charge! - Labrada

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ontbijt 's ochtends in twee etappe's omdat ik er al vroeg uit moet. Zou dat een probleem zijn denk je..... Want wat versta je onder goed ontbijt? Ik eerst eerst wat cornflakes en 'n banaan en op mijn werk ram ik er een bak koude brinta in? Hoe heb jij dat gedaan..... met je bulk enzo ?!?

Maargoed, M-stak in de morgen en voor het trainen Super Charge. Ga ik eens proberen.

Geen eiwitten bij je ontbijt ???

Geen eiwitten bij je ontbijt ???

Archgggg...... yep helemaal vergeten.

's ochtend bak cornflakes een whey shake met protein 80 erdoor en daarna een dextrojuice. Vervolgens een banaan en dan op 't fietske naar m'n werk.

Daar eet ik mijn brinta, die is dan gat lauw ;) Enfin, misschien voor die banaan m'n M-stak ?!?

Waarom daarna pas dextrojuice, kan tog beter ervoor of samen met whey nemen?

je kunt vrijwel meteen daarna eten hoor.. geen probleem.. maar je wilt, neem ik aan, wel het optimale uit de M-Stak halen.

maar goed, als je verder wilt lullen over de M-Stak, gaan we ons praatje verschuiven naar een ander topic ;)

Dit is de 4e week dat ik supercharge gebruik, zit nu aan de 3scheppen:D. Werkt nogsteeds goed. Vandaag was borst en schouders, kreeg bij de schouder oefeningen een enorme pomp in me biceps. Echt zo van:eek:
Nogsteeeds tevreden:D Volgende week NOX PUMP

Ben ondertussen weer aan mn 4de pot begonnen :D :wl:

hallo

ik gebruik Super Charge 1week alleen op trainings dagen ma ik moet zeggen dat ik er
niks tot weinig van merk.heb van een dosis van 42gr genomen vandaag en merkte nog maar weinig.
als ik maandag trug nog altijd weinig van merk dan mag iemand ze overkopen voor 35euro per stuk
heb er nog 2 staan.
als iemand intresse heefd laat het mij dan weten en stuur dan een prive bericht naar mij met
je gsm nr en dan bel ik je op

Ik merkte het ook niet in de vorm van een mega pomp. Maar ik had wel meer concentratie en energie dat zeker.

Even een vraagje mbt SuperCharge! :D Wat wordt hier verstaan onder een "nuchtere" maag? Stel dat je bijvoorbeeld s' ochtends rond 8 uur stevig ontbijt, gevold door een shake en een uur daarna SuperCharge neemt, om vervolg een kwartier/half uur later te gaan trainen, zit er dan tijd genoeg tussen?
Hoe pakken jullie dit aan? :)

Als het echt een stevig ontbijt is kan je beter 2 uur wachte:D
Ik deed het als volgt:
Ik werd wakker, whey shake drinken, uurtje later supercharge, kwartier later trainen:D

Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden naar dit product...al heb ik enigzins problemen met een samenstellingstabel te vinden. Heeft iemand daar een link naar?

Ja had ik ook al opgemerkt, maar daar zie ik vooral veel marketingmumbojumbo die de ingrediënten omschrijft. Ik had het eerder over een tabel met pure cijfers... ;)

pure cijfers vind je bij "Reviews", rechts bovenin je scherm ;) ik weet dat dit niet het antwoord op je vraag is, maar de "cijfers" liegen er niet om.

Heb maandag 2 potten toegekregen uit USA, zotte pomp in de borst & biceps.. Alléén wel bijna direct hoofdpijn, was mss beter begonnen met 1 schepje ipv 2 !;)

Edit: Uitzonderlijk goede smaak voor een pre-workout booster!!

Terug
Naar boven