MuscleMeat

super-nutrition.nl

Bezoekers in dit topic

twizzle2711

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
1.376
Waardering
11
www.super-nutrition.nl iemand bekend mee ????

Zag een en ander aan aanbiedingen staan, zat te denken om te bestellen.. iemand???
greetz!
 
Laatst bewerkt:
Ziet er mij toch redelijk prijzig uit niet? :/
 
[Link niet meer beschikbaar] iemand bekend mee ????

Zag een en ander aan aanbiedingen staan, zat te denken om te bestellen.. iemand???
greetz!

Van dat geld kun je beter een weekendje weg met je chick.
 
Verder niemand ???
 
Verder niemand ???

De aanbiedingen zien er inderdaad wel interessant uit, maar dan moet er maar net bijzitten wat je nodig hebt.

Voor de niet aanbiedingen, er zijn producten bij die bijna 10 euro duurder zijn dan dat je ze hier bij één van de boardsponsors kunt vinden.

Vraag me overigens af waarom die aanbiedingen zo "goedkoop" zijn, terwijl de andere producten veelal stukken duurder zijn.

Een lokkertje? Hebben ze die aanbiedingen op voorraad staan? Houdbaarheidsdata? enz.
 
De aanbiedingen zien er inderdaad wel interessant uit, maar dan moet er maar net bijzitten wat je nodig hebt.

Voor de niet aanbiedingen, er zijn producten bij die bijna 10 euro duurder zijn dan dat je ze hier bij één van de boardsponsors kunt vinden.

Vraag me overigens af waarom die aanbiedingen zo "goedkoop" zijn, terwijl de andere producten veelal stukken duurder zijn.

Een lokkertje? Hebben ze die aanbiedingen op voorraad staan? Houdbaarheidsdata? enz.

Ja wat Krimpie probeert duidelijk te maken, je kan beter bij bodyenfit kopen

:hello:
 
De aanbiedingen zien er inderdaad wel interessant uit, maar dan moet er maar net bijzitten wat je nodig hebt.

Voor de niet aanbiedingen, er zijn producten bij die bijna 10 euro duurder zijn dan dat je ze hier bij één van de boardsponsors kunt vinden.

Vraag me overigens af waarom die aanbiedingen zo "goedkoop" zijn, terwijl de andere producten veelal stukken duurder zijn.

Een lokkertje? Hebben ze die aanbiedingen op voorraad staan? Houdbaarheidsdata? enz.

Inderdaad Krimpie, wij zijn een stuk goedkoper :D
 
Ik kan geen informatie over het retourneringsbeleid of leveringsvoorwaarden vinden. Andere shop dan maar... :)
 
Back
Naar boven